Appartement Les Fermes Emiguy

5.6Voldoende

• 6.1Ligging t.o.v. pistes
  • 6.4Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Fermes Emiguy voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

8 reviews over Appartement Les Fermes Emiguy

• 3A. de Haan18-02-2017

Slechte prijskwaliteit. Krappe ruimte

Pfff waar te beginnen. Kamerfoto op website niet representatief over hoe de woonkamer eruit ziet. En dan zeg ik het nog netjes... In hoogseizoen eur 3.000,-/week en dan deze piepkleine ruimte?! Daarnaast eigen bedden moeten opmaken bij aankomst, veel te kleine kasten, niet schoon, geen schoonmaakpakket, interieur en 'luxe' niveau van 20 jaar geleden, achterstallig onderhoud. ik kan nog wel even doorgaan. ik kan me niet heugen dit ooit gezegd te hebben maar 'dit nooit meer' is hier voor ons zeker van toepassing.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 6heer Stolte21-03-2015

Typisch Frans appartement

Typisch geval van intensieve menshouderij. Klein appartement. Kasten moeilijk toegankelijk omdat er een bed voor staat. Om van de bedbank gebruik te maken moet de woonkamer worden verbouwd. Op papier geschikt voor zes personen, maar de zesde stoel aan de eettafel paste eenvoudigweg niet aan de tafel lmdat de kamer te klein is.

De accommodatie is vrij nieuw en je mag toch aannemen dat de Fransen het Pierre-et-vacances niveau zouden zijn ontstegen, maar helaas.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8linda van den elsen16-08-2013

Stijlvolle appartementen

Prima gelegen appartementen op loopafstand van centrum en liften.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 3Mevrouw van Dijk08-03-2013

vuil appartement

Wij kwamen in een smerig appartement waar de resten van de vorige bewoners nog aanwezig waren. Als je dit meemaakt noteer dan namen met wie je gesproken hebt, op het moment van melden doen ze er niets aan, zelf schoonmaken dan maar. Bij thuiskomst de reisorganisatie gebeld en zeggen te horen hebben gekregen dat ze daar van niets weten. Spontaan geheugenverlies van 5 personen! Wonderlijk toch!?! Let ook op het warm water, deze laad alleen 's nachts bij. Zet overdag bij vertrek de schakelaar in de schakelkast zelf om en het water warm dan weer op voor als je terug komt en 's avonds nog wil douchen. Verder is er heel intimiderend personeel aanwezig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Marlies08-02-2012

Helaas te vroeg geopend...

Accomodatie was moeilijk te vinden. Na melding hierover bij de receptie is er gedurende ons verblijf een banner opgehangen. Geen overbodige luxe. Accomodatie is te vroeg geopend. Helaas lange wachttijden, duidelijk onderbezetting. Voor Franse begrippen redelijk ruime accomodatie. Voor de slaapbank moet je wel de complete huiskamer verbouwen. Mooie keukens, slaap- en badkamers. 2e Badkamer echter wel klein. Bus stopt niet voor de deur. Je kunt naar de liften onderaan (weinig te beleven, maar wel goed te starten) of naar de liften in het centrum, maar dan moet je tegen de berg op. Genoeg keuze uit skischolen, verhuur e.d.

App. was niet schoon bij aankomst. Jammer dat de lift stuk was. Met 2 kleine kinderen in een app. op de 2e verdieping was dit niet ideaal. Zwembad niet groot, maar groot genoeg om lol te hebben. WIFI werkt alleen in centrale hal!

Geweldig skigebied, ook voor beginners!!! Leuk Indianendorp voor kinderen, is lopend moeilijk te bereiken.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0kvdo29-01-2012

Voor de prijs wel aardig

De foto's die je op internet ziet niet van deze accommodatie. De inrichting is evengoed netjes maar heel anders! Wij hadden het 4k. app. Jammer van de felle spaarlampen in alle verlichting. Goede keuken inventaris en bedden! Fijne grote tafel en lekkere bank. Helaas 2 grote kamers en 1 mini waar je niet eens bij de kast kon. Belabberde service, lange wachttijden bij inchecken, 2x met alle bagage van 2 volwassenen en kind van -1 naar 2 met compleet deuren arsenaal is geen pretje. Lift zou gemaakt maar helaas... Bij uitchecken tax en bagagebox moeten betalen, blijkt er geen pin. Afgegeven cc konden ze niet chargen. In de krokus is t het hier ws complete chaos. Weet dat je in Frankrijk altijd van de genoemde bezettings mogelijkheid 2 p afhaalt anders is het heel krap! Om de bedbank uit te klappen zouden we de hele kamer moeten verbouwen. Ver van de liften en de skibus stopt NIET voor de deur. Les Gets is prima dorp en top ski-gebied.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Esther21-01-2012

kinderziektes

De aankomst was chaotisch. Vier uur wachten tot we in het appartement konden. Personeel was niet berekend op zoveel gasten. Veel gedoe in de parkeergarage omdat de dakkoffer eraf moest. Het ruime appartement maakte alles weer goed. Prima bedden. Mooi zwembad.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

2 tips over Appartement Les Fermes Emiguy

• linda van den elsen, 16-08-2013

Mont Chery skien, recentelijk nieuwe pistes toegevoegd...top

• kvdo, 29-01-2012

Gezellige plek om een pizza of fondue te eten is restaurant Le Tyrol. Reserveren aan te raden. Wel rumoerig, niet om romantisch met zn tweeen te eten. Stal je skispullen na een dag op de pistes bij je huurlocatie ipv meenemen naar appartement ivm loopafstand.

0 vragen over Appartement Les Fermes Emiguy

Appartement Les Fermes Emiguy info