Chalet Aigle des Neiges

Chalet Aigle des Neiges

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Gets

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Aigle des Neiges?

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

6 reviews over Chalet Aigle des Neiges

• 2019
      9Farah06-04-2019

Het was echt super ! Gerda en Ruud hebben ons zo goed ontvangen ! Super vriendelijke/ lieve mensen ! Het eten was echt lekker ze deden elke dag hun best voor ons ! Zo leuk om je vakantie met vrienden door te brengen ! Het gebied was ook super alles was dichtbij !

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Hartelijk dank voor het mooie cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te lezen dat u het super heeft gehad. We geven uw complimenten graag door aan onze staf Gerda en Ruud. Een hele fijne zomer gewenst.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Dayane29-03-2019

Geweldig

Super leuke chalet. Goed gelegen dicht bij de pistes. Top staf, Ruud en Gerda hebben ons super ontvangen met hun heerlijke en steeds verrassende kookkunsten. Zeker en vast aan te raden!

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Ontzettend bedankt voor uw review, heel fijn dat u uw ervaringen met ons wilde delen. We verwelkomen u graag op een ander jaar nog eens in een van onze chalets.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
      9Maaike30-07-2018

Mooi huis en een gezellig dorp.

Flink geskied hier in de Portes du Soleil. Het was een top vakantie in dit chalet. Met een flinke vriendenclub hier geweest. Heerlijk gegeten ook.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Annette Vriens30-07-2018

Was heel gezellig. Mooi chalet ook. Alles dichtbij

Echt een geweldige vakantie gehad hier. Mooi chalet en alles in de buurt: winkels, skishop, pistes en skiliften. Het huis heeft twee grote woonkamers. Gezellig met z'n allen bij de open haard met een wijntje. Fijn concept ook zo'n catered chalet. Je hoef helemaal niks meer te regelen en te doen. Ideaal als je met een groep bent.

• 10Jennifer Hultermans30-07-2018

Mooi chalet in centrum van Les Gets.

Mooi chalet en ruim van opzet. Ook zeer goed was het catered skichalet concept. Uitstekende ligging ook t.o.v. de ski-liften en skipistes. We komen hier zeker een keer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Thomas Heerschap28-07-2018

Chalet ligt vlakbij alles: skipiste, lift, centrum

Het is een prachtig groot chalet. Met heel veel ruimte. Het is ons zeer goed bevallen. De ligging van het chalet is centraal in Les Gets. Je loopt zo naar alle pistes en skiliften. Van de jacuzzi op het terras hebben we veel gebruik gemaakt. Lekker hoor als je van de piste komt om hierin te relaxen. 's Avonds was het diner in het chalet super. Echt gevarieerde diners van een heel leuk stel die onze chaletstaf was. Ze wonen ook niet in het chalet zelf. Onze eerste keer in een catered skichalet en we hebben nu al een optie staan voor komende winter. We gaan weer terug. Helemaal gezellig. Onze conclusie is: 'een echte aanrader dit chalet'. Het dorp is zeer sfeervol met veel leuke barretjes en goede restaurants. Het is geen modern uit de grond gestampt skistation.

0 tips over Chalet Aigle des Neiges

0 vragen over Chalet Aigle des Neiges