Appartement Vallee Blanche

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Vallee Blanche

• 9Fam vd Kerk27-12-2017

Super!

Accommodatie prima, ruimte genoeg, inderdaad slapen in de woonkamer maar dat weet je als je het boekt. Dichtbij liften en in het centrum. Grote ski -lockers in de kelder en sommige appartementen hebben eigen parkeerplaats.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 7Maikel88810-03-2016

Goede kamer voor een short ski

Zoals bijna alle kamers in Frankrijk die gebruikt worden bij een midweek/shortski moet je er niet veel van verwachten, maar is voldoende het juiste woord. De kamer was van het type Studio B. Voor 3 personen was deze groot genoeg. 1 Stapelbed in de gang en een slaapbank in de kamer. Dicht bij de lift was ook wel een pre. Verder hadden wij HP in Hotel La Sherpa. Dat was zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 3Jan Deraedt16-02-2011

Nooit meer!

Appartement Vallee Blanche in les Deux Alpes is enorm klein, tafel=kast, zetel=bed. Pompbak liep nauwelijksdoor evenals douche. Zetel/bed is goed voor een hernia van te krijgen. Geen plaats om valiezen te zetten. Geen receptie of bagagerie. Stofzuiger rook als of er iemand zijn braaksel had mee opgezogen. Bus richting Les Deux alpes was chaos om die te vinde. Bus richting Antwerpen Berchem na de reis was zowaar nog erger, Frans sprekende buschauffeur, niemand van TO ter plaatse, verkeerde lijsten bij verkeerde bus. Bijgevolg zat iedereen op de verkeerde bus, een roodharige medewerker kwam een half uur na normaal vertrek uur ter plaatse en besliste dat de bussen omgewisseld werde. Bagage kon er alles behalve in waardoor er vele valiezen in het gangpad van de bus werden geplaatst, iets wat me naar veiligheid niet zo goed lijkt. Organisatie van TO algemeen = flop. Je moet zelf bellen voor alles om te weten hoe het geregeld wordt, contactpersoon pas laatste dag kunnen berijken

Gereisd met partner in februari 2011

• 7Cass07-01-2011

Prima, simpel app met ideale ligging

Wij zijn hier in dec 2010 geweest (via sunweb). Het halfpension bij Le Sherpa is inderdaad zeker aan te bevelen. Leuke en lieve mensen daar! Bovendien regelen zij ook alles voor je app. Wij hadden het koud en om een extra kacheltje gevraagd en dat was gelijk geregeld! Appartement is verder vrij simpel maar prima. Wij zaten met z'n 2en in een 4 pers app en dat was goed te doen. Met 4 wordt het wat krap denk ik. Maar goed, je slaapt er alleen. In de gang een stapelbed en in de woonkamer een grote slaapbank. Verder een keukentje met magnatron en ijskast. Prima. Douche was oke alleen moest je de stang zelf vasthouden. WC is apart wat altijd wel fijn is. De ligging is werkelijk perfect. Naast het VVV en de skischool waar zich ook de 2 hoofdliften van het dorp bevinden. Midden in het centrum dus. Supermarkt om de hoek. Mocht je 's avonds naar Le Village op 1800m willen, kan dit tot 20.00 uur met de bus. Een taxi (8 pers busje) kost 10 euro. Kan je via Le Sherpa regelen.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 7Emvee21-03-2010

Perfecte ligging t.o.v. de piste/lift

We waren met zijn drieen in het appartement en dat was goed te doen. Het appartement is weliswaar gedateerd waardoor het wat verwaarloosd overkomt (likje verf hier en daar is zeker nodig!) maar als je er doorheen prikt valt dat mee, zeker voor de tijd dat je er bent en het doel waar je het app. voor huurt nl. de opstal van je spullen, douchen en slapen. Er zijn ook skilockers onder het appartement en die grenzen vrijwel direct aan de piste ( slechts 1 parkeerplaats oversteken). Bij onze reisorganisator konden we in hotel La Sherpa ( overkant 50m) half pensioen boeken voor € 85 en dat is zeer zeker een aanrader. Uitgebreid ontbijt buffet en -'s avonds altijd keuze uit 2 gevarieerde menu's.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7A.E. van der Meijden18-01-2010

Simpel,net app. , dicht bij de piste en de lift.

Simpel maar net appartement vlakbij de piste en de de gondellift.In de hal een stapelbed en een kast. Badkamer: Douchen in klein bad. Woonkamer met 2 pits kookstel en oven maar alles netjes verzorgd. Geen geluid overlast van jongere. Je kijkt gelijk op het zwembad wat gratis is voor skipas houders daarnaast gelijk de schaats baan en de lift. Beneden in de garage kan je in de lockers je ski's kwijt. HP in le sherpa is aan te raden, -voor -hoofd en nagerecht voor rond de 17,50 !

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8maarten04-02-2009

prima plaats

midweek via touroperator geboekt, halfpension bij la sherpa. goede kamers, ruim voor de franse begrippen, eigenlijk niets op aan te merken! en heerlijk gegeten bij la sherpa! niet vergeten di en do happy hour!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 3RD01-02-2009

Nooit meer

Ben naar les deux alpes geweest en omdat de reviews uitstekend waren voor complex B van Résidence Vallée Blanche gekozen. Voor mij en vriendin flink tegenvaller. Ten eerste kan je pas om 17.00 het appartement in,terwijl je al om 7.00 afgezet wordt na 12 uur met bus te reizen (zeer vermoeiend en geen goede start van de vakantie)zeker als het zoals bij ons het geval was, sneeuwde en koud was. Het appartement was zeer sobertjes, geen tweepersoons bed, maar stapelbed. Slechts 1 klein kacheltje voor de gehele appartement, dus de hele week koud gehad. Badkamer rook naar petroleum, oorzaak weet ik niet. Dekens/handdoeken moesten betaald worden (ca 30 euro/pweek/2 pers) en worden die week niet gewassen. Borg 300 euro cash/credit card te voldoen, dit was mij niet bekend. Geen tv of radio (misschien niet het belangrijkste, maar toch wel leuk om te hebben). En dan uitchecken om 10.00 s-morgens om om 20.00 opgehaald te worden door de bus (zonder mogelijkheid tot douchen:(

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Jan Kruse25-12-2008

Perfecte ligging direct aan de piste.

Wij hebben in de week van 13.12.08 - 20.12.08 hier gezeten en hebben een geweldige vakantie gehad. Een ruim en schoon appartement (type B), voorzien van alles wat je op een korte vakantie nodig hebt (incl. vaatwasser). De ligging t.o.v. piste is perfect, skiën tot aan de deur en een sleeplift op nog geen 50 mtr. vanwaar je de gondels makkelijk kunt bereiken. Eigen parkeerplaats. Supermarkt, winkels, café's, etc. zeer nabij. Echter geen receptie. Voor nieuwe boekers van touroperator: sleutels op te halen bij hotel Sherpa (vlakbij), dit stond nl. niet in onze reispapieren. Verder borg contant betalen ipv creditcard en vertrek in de nacht niet mogelijk. Dit laatste is overigens door reisleidster Marloes voor ons goed opgelost en wij konden in de nacht vertrekken. Kortom: zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in december 2008

• 7Familie Slagter29-01-2008

Wij waren met 4 personen, waarbij we 1x studio A en 1x studio B hebben geboekt. Onze kinderen, 23 en 20, zaten heel erg krap in studio A. Als ze de slaapbank uit elkaar haalden hielden ze echt heel weinig ruimte over. Studio B was beter te doen. Ontbijt en avondeten was in Le Sherpa, dit was heel goed en afwisselend. Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen de kelder onder in Le Sherpa was bij aankomst en vertrek overvol met koffers, tassen en skies. De dag van vertrek konden we gebruik maken van een douche en hebben daar om de beurt heerlijk gedoucht. Alleen jammer dat we geen balkon hadden. We zaten op de 5e verdieping terwijl de lift tot de vierde gaat, dit was dus lastig met al de koffers en zo. Verder was het SUPER WEER EN SUPER SNEEUW We komen zeker een keer terug!!!!!

Gereisd met familie in januari 2008

Appartement Vallee Blanche info