Appartement Vallee Blanche

FrankrijkRhône - AlpsLes Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Vallee Blanche voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 12 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 12 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Vallee Blanche

• 9Fam vd Kerk27-12-2017

Super!

Accommodatie prima, ruimte genoeg, inderdaad slapen in de woonkamer maar dat weet je als je het boekt. Dichtbij liften en in het centrum. Grote ski -lockers in de kelder en sommige appartementen hebben eigen parkeerplaats.

• 7Maikel88810-03-2016

Goede kamer voor een short ski

Zoals bijna alle kamers in Frankrijk die gebruikt worden bij een midweek/shortski moet je er niet veel van verwachten, maar is voldoende het juiste woord. De kamer was van het type Studio B. Voor 3 personen was deze groot genoeg. 1 Stapelbed in de gang en een slaapbank in de kamer. Dicht bij de lift was ook wel een pre. Verder hadden wij HP in Hotel La Sherpa. Dat was zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 0husson raphaele02-05-2012

les 2 alpes residence la valée blanche

apartement sale meme tres sale de l'omette dans la poel des gateaux apéro dans les plas du café dans les tasse je trouve ca onteus quant au balcon promis!! il n'i en avait pas !! les alése de lit jaune et plein de tache je ne parle pas des poiles de cu pour tout dire peu nieu faire

• 6JM MARTINEAU03-02-2012

OK good

l'apart etait bien situe mais petit pour deux... pas de fenetre avec vue... TV pas terrible

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 3Jan Deraedt16-02-2011

Nooit meer!

Appartement Vallee Blanche in les Deux Alpes is enorm klein, tafel=kast, zetel=bed. Pompbak liep nauwelijksdoor evenals douche. Zetel/bed is goed voor een hernia van te krijgen. Geen plaats om valiezen te zetten. Geen receptie of bagagerie. Stofzuiger rook als of er iemand zijn braaksel had mee opgezogen. Bus richting Les Deux alpes was chaos om die te vinde. Bus richting Antwerpen Berchem na de reis was zowaar nog erger, Frans sprekende buschauffeur, niemand van TO ter plaatse, verkeerde lijsten bij verkeerde bus. Bijgevolg zat iedereen op de verkeerde bus, een roodharige medewerker kwam een half uur na normaal vertrek uur ter plaatse en besliste dat de bussen omgewisseld werde. Bagage kon er alles behalve in waardoor er vele valiezen in het gangpad van de bus werden geplaatst, iets wat me naar veiligheid niet zo goed lijkt. Organisatie van TO algemeen = flop. Je moet zelf bellen voor alles om te weten hoe het geregeld wordt, contactpersoon pas laatste dag kunnen berijken

• 7Cass07-01-2011

Prima, simpel app met ideale ligging

Wij zijn hier in dec 2010 geweest (via sunweb). Het halfpension bij Le Sherpa is inderdaad zeker aan te bevelen. Leuke en lieve mensen daar! Bovendien regelen zij ook alles voor je app. Wij hadden het koud en om een extra kacheltje gevraagd en dat was gelijk geregeld! Appartement is verder vrij simpel maar prima. Wij zaten met z'n 2en in een 4 pers app en dat was goed te doen. Met 4 wordt het wat krap denk ik. Maar goed, je slaapt er alleen. In de gang een stapelbed en in de woonkamer een grote slaapbank. Verder een keukentje met magnatron en ijskast. Prima. Douche was oke alleen moest je de stang zelf vasthouden. WC is apart wat altijd wel fijn is. De ligging is werkelijk perfect. Naast het VVV en de skischool waar zich ook de 2 hoofdliften van het dorp bevinden. Midden in het centrum dus. Supermarkt om de hoek. Mocht je 's avonds naar Le Village op 1800m willen, kan dit tot 20.00 uur met de bus. Een taxi (8 pers busje) kost 10 euro. Kan je via Le Sherpa regelen.

• 7Emvee21-03-2010

Perfecte ligging t.o.v. de piste/lift

We waren met zijn drieen in het appartement en dat was goed te doen. Het appartement is weliswaar gedateerd waardoor het wat verwaarloosd overkomt (likje verf hier en daar is zeker nodig!) maar als je er doorheen prikt valt dat mee, zeker voor de tijd dat je er bent en het doel waar je het app. voor huurt nl. de opstal van je spullen, douchen en slapen. Er zijn ook skilockers onder het appartement en die grenzen vrijwel direct aan de piste ( slechts 1 parkeerplaats oversteken). Bij onze reisorganisator konden we in hotel La Sherpa ( overkant 50m) half pensioen boeken voor € 85 en dat is zeer zeker een aanrader. Uitgebreid ontbijt buffet en -'s avonds altijd keuze uit 2 gevarieerde menu's.

• 7A.E. van der Meijden18-01-2010

Simpel,net app. , dicht bij de piste en de lift.

Simpel maar net appartement vlakbij de piste en de de gondellift.In de hal een stapelbed en een kast. Badkamer: Douchen in klein bad. Woonkamer met 2 pits kookstel en oven maar alles netjes verzorgd. Geen geluid overlast van jongere. Je kijkt gelijk op het zwembad wat gratis is voor skipas houders daarnaast gelijk de schaats baan en de lift. Beneden in de garage kan je in de lockers je ski's kwijt. HP in le sherpa is aan te raden, -voor -hoofd en nagerecht voor rond de 17,50 !

• 8maarten04-02-2009

prima plaats

midweek via touroperator geboekt, halfpension bij la sherpa. goede kamers, ruim voor de franse begrippen, eigenlijk niets op aan te merken! en heerlijk gegeten bij la sherpa! niet vergeten di en do happy hour!

• 3RD01-02-2009

Nooit meer

Ben naar les deux alpes geweest en omdat de reviews uitstekend waren voor complex B van Résidence Vallée Blanche gekozen. Voor mij en vriendin flink tegenvaller. Ten eerste kan je pas om 17.00 het appartement in,terwijl je al om 7.00 afgezet wordt na 12 uur met bus te reizen (zeer vermoeiend en geen goede start van de vakantie)zeker als het zoals bij ons het geval was, sneeuwde en koud was. Het appartement was zeer sobertjes, geen tweepersoons bed, maar stapelbed. Slechts 1 klein kacheltje voor de gehele appartement, dus de hele week koud gehad. Badkamer rook naar petroleum, oorzaak weet ik niet. Dekens/handdoeken moesten betaald worden (ca 30 euro/pweek/2 pers) en worden die week niet gewassen. Borg 300 euro cash/credit card te voldoen, dit was mij niet bekend. Geen tv of radio (misschien niet het belangrijkste, maar toch wel leuk om te hebben). En dan uitchecken om 10.00 s-morgens om om 20.00 opgehaald te worden door de bus (zonder mogelijkheid tot douchen:(

• 7Ligging t.o.v. pistes

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij