Hotel Turan

• Sauna

29 reviews over Hotel Turan

• 7Els28-12-2017

Met Ups en downs

Wij kwamen voor shortski. In hotel waren ze niet op de hoogte van skischolen. We moesten elke dag de (gratis) shuttlebus nemen om skilessen te kunnen volgen... Onthaal verdient een dikke pluim, service in restaurant ook! Kamers zeer netjes (ook al zijn ze wat veroudert). Heel vriendelijk personeel. Ontbijt: niet waauw, maar wel zeker oké! Diner: geen aanrader, maar wel toffe zaken in de buurt ( Mazot is echt fantastisch in eten en bediening) Raad ik dit hotel aan: Ja, voor skiërs met ervaring (skilift aan achterdeur)

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9Gagi14-12-2017

Heel erg goed

De accomodatie is geschikt voor families. Zij hebben familie kamer met een goede prijs. Het eten is heel erg lekker. Het is op de piste. Naast een ski lift. De eigenaar is heel behulpzaam. De prijs is goed. Het is mogelijk om bubblebad te reserveren. Ik vind de hele vakantie in hotel Turan heel geslaagd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Monique05-03-2016

Goed eten, fijne kamers en vriendelijk personeel

Het hotel is perfect gelegen, direct aan de skilift. Een uitgebreid ontbijtbuffet, elke avond een goed drie-gangen diner met een lekker saladebuffet, schone, ruime kamers en heel vriendelijk personeel maken dat ik heb genoten van het verblijf daar. Dan nog eens via touroperator voor een heel schappelijke prijs, dus een heel goede prijs-kwaliteitverhouding waardoor zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Hedwig01-03-2016

Prima Hotel, zeker voor herhaling vatbaar !

Dit Hotel ligt met de achterzijde direct naast een stoeltjeslift. Prima startpunt voor een groot en mooi ski gebied. De kamers zijn netjes en schoon en handdoeken worden, indien op de grond gegooid, iedere keer vervangen. Het ontbijt is uitstekend en heeft een ruime keuze. Het avond eten bestaat uit een 3 gangen keuze menu aangevuld met een salade bar. Het personeel is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Alle negatieve recensies van 2015 hebben wij als groep niet ervaren. Ik zou zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 5l.wagenaar11-03-2015

niet meer

Afgelopen week ben ik met een vriend van me naar Les Deux Alpes geweest. Het personeel was wel super vriendelijk en behulpzaam. Echter de kamer waarin we vertoefden had de afmeting van 3m bij 3m waarin dan 2 eenpersoonsbedden stonden. Geen zitje o.i.d. Nauwelijks ruimte om iets te doen. Om de ruimte soms te benutten moest je een bed verschuiven omdat je elkaar in de weg zat anders. Er was één grote kast waarin geen boorden zaten dus we konden onze spullen niet op een normale manier opbergen. Het eten was redelijk, echter één avond had ik cordon bleu waarvan ik het idee had dat deze drie dagen in het vet had gelegen en dat de kok de kaas ervan tussen had gegeten. We hebben nog wel om een andere kamer gevraagd ( er waren kamers met balkon, kamers met 2 ruimtes e.d.) maar er waren geen kamers meer voorradig. Er was een slechte ventilatie: we konden het raam wel wat open zetten maar dan liep je het risico dat je de volgende dag een stijve nek had omdat de wind erop stond.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 5benny 12-02-2015

Nooit meer

Simpel ontbijd,oud brood,beetje siroop met veel water noemen ze daar fruitsap.Geen eieren of spek.Avond eten slecht,als iedereen zijn soep en vis terug geeft moet er toch een belletje rinkelen bij de kok!!!Kamers zijn heel klein en simpel,we legde de handdoeken op grond om nieuwe te krijgen en toen we terug kwamen lagen die zelfde handdoeken terug op een hoopje in de badkamer.Schimmel in de douche.Overal is sauna gratis,hier niet 5€ en voor een locker voor de ski's 5€.Wifi,als er te veel mensen opzitten kom je er simpel niet meer bij. Er is 1 voordeel,je zit 20 meter van de skilift af voor de rest,nooit meer naar daar.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 8L.van Ruiten01-02-2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed hotel, kamers zijn prima, goed schoongemaakt. Douches s'avonds niet altijd warm, even wachten dus. Met de skibus zo in het centrum. Skilift direct achter hotel. Het ontbijt is prima, avondeten is voor mensen die van verrassingen houden, niet altijd onze smaak. Welness moet je wel bespreken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2015

• 6nancy17-01-2015

Aardig Hotel met een mooie ligging

In januari zijn we een week naar Hotel Turan geweest. Bij aankomst met de bus mochten we al onze spullen in de bar zetten en klaarmaken om te gaan skien. Op het einde vd dag mochten we de kamer in. De kamer ziet er basis uit. Maar netjes. Voor ons voldoende tenminste. Het eten was niet onze smaak. Veelal koud en alleen italiaans!. De wifi verbinding is zeer slecht in dit hotel. Daarbij was de wellness bij ons defect waardoor we er geen gebruik van konden maken. Elke kamer heeft in de skiberging zijn eigen kast waar je je spullen veilig kunt opbergen. De ligging ten aanzien van het centrum is prima als je de weggetjes weet naar het centrum over de verharde weg is dit een eindje wandelen. De service is aardig maar niet top. De skilift Village 1800 start direct naast je hotel en hier komt ook de zwarte piste Le vilagge op uit. Daarbij loopt er ook een groene piste naar het hotel toe.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Fam.uit Zeeland16-08-2014

prima voor een weekend, midweek of langer

Op de valreep bij eeen TO een complete reis geboekt voor een weekend. 3dgn skien. prima hotel en goede service. Goed douchgelegenheid( tegen betaling) op dag van vertrek. Eten niet gebruikleijke standaard hap , maar gewoon goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8panbakker22-02-2014

Prima hotel op mooie ski locatie

Hotel Turan is op een mooie ski locatie gelegen. De stoeltjeslift ligt achter het hotel, dus je kunt je ski's gelijk onderbinden. Het hotel is netjes, moet hier en daar nog gerenoveerd worden, maar daar zijn ze mee bezig. Eten is prima, keuken is goed ingesteld op Glutenvrije dieet (eigenaresse heeft het zelf ook). Misschien nog iets meer aandacht aan de Bar besteden, gezellig muziekje enz.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014