Chalet Sabot de Venus

Meer chalet info
Tonen op kaart

18 reviews over Chalet Sabot de Venus

• 9J. van Deursen04-03-2014

Echt een top weekje weer gehad...

Voor het eerst in Les Deux Alpes gezeten, maar wel vaker een gecaterd chalet geboekt bij hun. Ook nu weer goed geregeld.

• 10A. Verhagen03-03-2014

Super gehad. Heerlijke diners. Bij de piste

In één woord TOP. Fantastische week was het weer. Alles was in orde, van ontbijt tot de heerlijke maaltijden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10Leonie Eering03-03-2014

Het was weer super. Komen zeker terug!

Net terug van wintersport in dit chalet. Het was echt uitstekend. Gastheer was super. Hij kookte fantastisch. Het ontbijt was ruim en verzorgd. Het chalet is bij de piste. Lift op een paar meter. Al eerder met deze organisatie op pad geweest en het was weer fantastisch. Alle lof! Tot volgend jaar.

• 1Dion01-03-2014

Nooit meer via touroperator

Wat een host, dit doen we nooit meer. All inclusive besteld via touroperator. Van onopvallende host geen spraken, zeer nadrukkelijk en vervelend aanwezig. Gooie met materiaal van gasten, dronken in het chalet komen. Afspraken niet nakomen, en veel geluid van zijn kamer. Kindvriendelijk is het al zeker niet. Slechte kinderstoel en kinderbed zonder matras. WiFi werkt alleen op de trap in de gang, niet in de woonkamer. En touroperator laat niks meer van zich horen naar veelvuldig mailen.

Op de hoogte van vertrek geen ontbijt meer gekregen en stond ik in glas die de host in een bui na het stappen op de grond heeft laten vallen.

Niet doen dus, vresleijk!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Nien en Co. 20-02-2014

Geweldig genoten

We zijn met 14 personen in dit huis geweest. Het is niet bijzonder groot en voor kinderen redelijk duur, maar dat is in Frankrijk niet ongebruikelijk. Maar goed verzorgd door de staff Ron. Heerlijke driegangen menu's door de sous chef. En in de jacuzzi werden we heerlijk verzorgd met een drankje en een schaaltje snacks. Dat is pas vakantie na een heerlijke dag skiën!!! De locatie is geweldig. Je steekt de weg over en je staat op de piste. De cafe's en restaurants zijn om de hoek zonder overlast ervan te hebben. Ron, bedankt..

• 9Rogier Okker09-04-2013

Verzorging chaletstaf: een dikke pluim!

Een dikke pluim voor chaletstaf Sanne en Daan. Ze hebben onze vakantie echt geweldig gemaakt. Ze weten precies hoe ze gasten moeten verwennen. Nemen afstand wanneer het moet. Echte horeca mensen in hart en nieren. Bedankt, nogmaals voor jullie heerlijke en gevarieerde diners. Ik hoop dat jullie volgend jaar terugkomen, want wij zijn al bezig om chalet Sabot de Venus weer te boeken.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Bas22-02-2013

uitermate relaxed

Heerlijk chalet, prima catering chapeau Sanne en Daan!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10Johan Kaatee18-02-2013

Super catered chalet verzorging!

Onze chaletstaf Daan en Sanne hebben ons heerlijke diners voorgeschoteld. Het was iedere dag een surprise en het was heel goed. Daan is een hele goede kok. Het chalet zag er goed uit. De kamers werden goed schoongehouden. Wij vinden het zeker aan te raden om dit te boeken. Ook het contact met de reisorganisatie verliep heel goed. Wij komen beslist terug. Het ski chalet ligt in het centrum bij alle winkeltjes, restaurantjes en terrasjes. Ook ligt het super bij de lift en pistes. Bedankt voor de top verzorging en tot de volgende keer.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10nico16-02-2013

heerlijke week gehad

we zaten samen met een nederlands stel en 6 engelsen in sabot de venus, perfecte liging dicht bij het uitgaans gebeuren en lekker dicht bij de piste. huisje netjes ingericht kamers mooi voor mekaar,eigen toilet/douche. netjes ontvangen door daan en sanne leuk koppel samen echt een aanrader,nog een keer samen met daan en sanne en het nederlandse stel lekker in de bar geweest op de berg heb me prima vermaakt. eten was perfect,niks op aan te merken ga zo door jongens. groeten nico

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Paula10-02-2013

Fantastische locatie, gezellig chalet

Heerlijke vakantie gehad zeker door het enthousiasme, goede verzorging en vriendelijkheid van Daan en Sanne. Wij zaten met 3 groepen , welke elkaar niet kenden maar door de ongedwongen gezellige sfeer en gezamenlijke maaltijden hebben we met elkaar een geweldig leuke week gehad. Daan kan heerlijk koken, het eten was van uitstekende kwaliteit, menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen. Natuurlijk opgediend door een altijd vrolijke en goedlachse Sanne. Het chalet is typisch frans, dus niet erg groot maar wel gezellig met een heerlijke hot tub in de tuin. De ligging ten opzichte van het centrum en de lift is perfect. Het skigebied van Les Deux Alpes is prachtig en biedt voor elk wat wils. Bedankt Harry en Paula

Gereisd met partner in februari 2013

0 tips over Chalet Sabot de Venus

1 vraag over Chalet Sabot de Venus

• Leen Van den Buys, 12-06-2012

antwoord Natalie

Geachte Natalie, Ik vind het heel jammer dat de rollen worden omgekeerd. Wij hebben meerdere malen met u contact opgenomen (3mails + telefoon) vooraleer wij antwoord kregen. Ook na dit antwoord stonden wij wederom in de kou (vergeten?) Het is ook heel gek dat na onze reactie er onmiddellijk 2 nieuwe "nederlandse reacties" op verschijnen om het punten aantal terug op te krikken. Jammer van uw misleidende reclame. hopelijk trekken de klanten de juiste conclusies.

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres4 rue de la glisse 38860(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website