Chalet Sabot de Venus

8,2

• Ligging t.o.v. pistes9,1

18 reviews over Chalet Sabot de Venus in het Nederlands

Met vrienden

Echt een top weekje weer gehad...

J. van Deursen
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het eerst in Les Deux Alpes gezeten, maar wel vaker een gecaterd chalet geboekt bij hun. Ook nu weer goed geregeld.

Super gehad. Heerlijke diners. Bij de piste

A. Verhagen
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

In één woord TOP. Fantastische week was het weer. Alles was in orde, van ontbijt tot de heerlijke maaltijden.

Het was weer super. Komen zeker terug!

Leonie Eering
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van wintersport in dit chalet. Het was echt uitstekend. Gastheer was super. Hij kookte fantastisch. Het ontbijt was ruim en verzorgd. Het chalet is bij de piste. Lift op een paar meter. Al eerder met deze organisatie op pad geweest en het was weer fantastisch. Alle lof! Tot volgend jaar.

Nooit meer via touroperator

Dion
1-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een host, dit doen we nooit meer. All inclusive besteld via touroperator. Van onopvallende host geen spraken, zeer nadrukkelijk en vervelend aanwezig. Gooie met materiaal van gasten, dronken in het chalet komen. Afspraken niet nakomen, en veel geluid van zijn kamer. Kindvriendelijk is het al zeker niet. Slechte kinderstoel en kinderbed zonder matras.

WiFi werkt alleen op de trap in de gang, niet in de woonkamer. En touroperator laat niks meer van zich horen naar veelvuldig mailen.

Op de hoogte van vertrek geen ontbijt meer gekregen en stond ik in glas die de host in een bui na het stappen op de grond heeft laten vallen.

Niet doen dus, vresleijk!!!

Geweldig genoten

Nien en Co.
20-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met 14 personen in dit huis geweest. Het is niet bijzonder groot en voor kinderen redelijk duur, maar dat is in Frankrijk niet ongebruikelijk. Maar goed verzorgd door de staff Ron. Heerlijke driegangen menu's door de sous chef. En in de jacuzzi werden we heerlijk verzorgd met een drankje en een schaaltje snacks. Dat is pas vakantie na een heerlijke dag skiën!!! De locatie is geweldig. Je steekt de weg over en je staat op de piste. De cafe's en restaurants zijn om de hoek zonder overlast ervan te hebben. Ron, bedankt..

Verzorging chaletstaf: een dikke pluim!

Rogier Okker
9-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een dikke pluim voor chaletstaf Sanne en Daan. Ze hebben onze vakantie echt geweldig gemaakt. Ze weten precies hoe ze gasten moeten verwennen. Nemen afstand wanneer het moet. Echte horeca mensen in hart en nieren. Bedankt, nogmaals voor jullie heerlijke en gevarieerde diners. Ik hoop dat jullie volgend jaar terugkomen, want wij zijn al bezig om chalet Sabot de Venus weer te boeken.

uitermate relaxed

Bas
22-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk chalet, prima catering chapeau Sanne en Daan!!

Super catered chalet verzorging!

Johan Kaatee
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onze chaletstaf Daan en Sanne hebben ons heerlijke diners voorgeschoteld. Het was iedere dag een surprise en het was heel goed. Daan is een hele goede kok. Het chalet zag er goed uit. De kamers werden goed schoongehouden. Wij vinden het zeker aan te raden om dit te boeken. Ook het contact met de reisorganisatie verliep heel goed. Wij komen beslist terug. Het ski chalet ligt in het centrum bij alle winkeltjes, restaurantjes en terrasjes. Ook ligt het super bij de lift en pistes. Bedankt voor de top verzorging en tot de volgende keer.

heerlijke week gehad

nico
16-2-2013

we zaten samen met een nederlands stel en 6 engelsen in sabot de venus,

perfecte liging dicht bij het uitgaans gebeuren en lekker dicht bij de piste.

huisje netjes ingericht kamers mooi voor mekaar,eigen toilet/douche.

netjes ontvangen door daan en sanne leuk koppel samen echt een aanrader,nog een keer samen met daan en sanne en het nederlandse stel lekker in de bar geweest op de berg heb me prima vermaakt.

eten was perfect,niks op aan te merken ga zo door jongens.

groeten nico

Fantastische locatie, gezellig chalet

Paula
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke vakantie gehad zeker door het enthousiasme, goede verzorging en vriendelijkheid van Daan en Sanne. Wij zaten met 3 groepen , welke elkaar niet kenden maar door de ongedwongen gezellige sfeer en gezamenlijke maaltijden hebben we met elkaar een geweldig leuke week gehad. Daan kan heerlijk koken, het eten was van uitstekende kwaliteit, menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen. Natuurlijk opgediend door een altijd vrolijke en goedlachse Sanne. Het chalet is typisch frans, dus niet erg groot maar wel gezellig met een heerlijke hot tub in de tuin. De ligging ten opzichte van het centrum en de lift is perfect. Het skigebied van Les Deux Alpes is prachtig en biedt voor elk wat wils. Bedankt Harry en Paula

We hebben een aantal aanbieders voor Sabot de Venus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Sabot de Venus in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Sabot de Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.