Appartement

Zeer vies en klein

Sanne
23-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement was vies bij aankomst. Een vieze toilet, gebruikt koffiezetapparaat, vieze kastjes, kapotte lampen enzovoort.

Daarnaast was er de eerste dag geen warm water en bleken er in de loop van de week meerdere dingen in het appartement kapot te zijn. Ook erg klein voor 4 personen.

Het dorp ligt niet echt op loopafstand. Afstand tot de piste is goed.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Klein en vies

Arjan
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nog nooit in zo een klein appartementje gezeten, ook niet in zo'n vies appartement trouwens. Bij binnenkomst alles onder het stof en viezigheid, beschimmelde matrassen, een verstopte douche en buiten lekker gele sneeuw op het balkon. Alleen de ligging aan de pistes is ok

Gereisd met vrienden in februari 2012

Goed appartement!

Roos
9-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet groot, maar er voldoende ruimte voor 3 a 4 personen. Er zijn veel jongeren, maar het is niet erg gehorig dus wij hebben er weinig last van gehad. Voorzieningen zijn prima. Onze kachel deed het niet, binnen 10 minuten stonden er 2 mensen klaar om dit probleem op te lossen, super!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Lautaret V is zeer klein. Het halletje heeft een stapelbed, WC en Douche. Het woonkeukentje staat propvol. Bank dient ook als bed en uit de bank kan nog een 2e bed uitgeschoven worden. Laatste bed zit 'verstopt' onder het stapelbed in de gang. Schuif je dat uit, kan de WC of Douche nauwelijks meer open. 5 man in dit appartement zou ik niet doen, 3 gaat nog wel.

Appartement zelf was best Ok en toonde weinig gebreken. Het gebouw is wel gehorig en een doolhof van gangen. Overal ligt vloerbedekking, versleten en vol gaten. Ook buiten veel trappetjes en gangen om bij de skilift te komen, maar je bent wel zo bij lift "Village 1800". Appartement ligt verder vlak bij 'huis-kroeg' Prins van Oranje, een bakker, het dorp is 15 min lopen en er rijdt idd een shuttle-bus.

Positief is het grote skigebied, waar zeker ook laat in het seizoen in hoger gelegen gedeelten goed geskied kan worden. Al met al een mooi appartement, dicht bij mooie pistes, maar verwacht er niet teveel van.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Prima studententoko

jasperjonkman
17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet groot, we hebben hier met z'n vieren getukt. Kan goed, je moet je er op instellen dat het niet luxe wordt. En dan valt het allemaal heel erg mee. Want je hebt een vaatwasser, combi magnetron, apart toilet, 5 slaapplaatsen en nog niet eens zo'n ongezellige inrichting. Bijna knus omdat het zo klein is.

Douche niet te lang, anders kun je niet alle vier van het warme water genieten. Bakker om de hoek, kroeg nog dichter bij. Wij waren met de auto, die kun je prima kwijt onder het complex. Skibus stopt om de hoek, mocht je een keer in het echte centrum eindigen. Piste ligt onderaan t appartement, dat is echt fijn. De ander lui in het complex zijn soms wat rumoerig bij thuiskomst. In onze week zat t vol met Belgische tieners, en op sommige avond hadden we door dat het echt druktemakers waren.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Goede keuken, kleine kamer

Suzanne Bosch
19-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een goed appartement dat van vanalles is voorzien. Vaatwasser, inductie kookplaat etc. Het is alleen niet zo ruim met z'n 5en. Vooral niet als je op wintersport bent met al je spullen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Waar voor je geld

Maarten
25-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 4 gasten naar Lautaret geweest. Lautaret is gunstig gelegen, kan tot aan het appartement boarden, en het zit dicht bij de Après ski. Om naar het dorp te gaan kan je een bus nemen, maar naar beneden lopen is ook geen grootte moeite.

De appartementen zijn net gerestaureerd alleen kan de rest van het gebouw nog wel en opknap beurt gebruiken(wat denk ik ook nog wel gaat gebeuren). De appartementen zijn krap maar wel redelijk goed uitgerust. Ik vond alleen de kwaliteit van de meubels wat tegenvallen (er zijn af en toe wel wat gebreken). De bedden waren nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, maargoed wie merkt dat nou na het apre skieën!

Als je er net zo weinig voor hebt betaald als ons, dan is dit zeker waar voor je geld. Wil je iets hebben wat groter en rustiger is zul je gewoon meer moeten betalen!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Zeer netjes

stefan
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in Lautaret V, deze liggen direct aan de piste die links beneden in het dorp eindigt. In het begin van het seizoen zijn de liften beneden deze piste nog niet in bedrijf maar dit jaar begonnen ze te draaien op de zaterdag voor kerst.

Boodschappen kun je het best halen bij de marche u beneden in het dorp boven bij bijv. sherpa is de keuze klein en prijs best hoog. Brood kun je goed halen bij de bakker op het plein van 1800. Binnen 5 min ben je dan terug.

De appartementen van husk waren dit jaar opnieuw ingericht. Nadeel was wel dat de kookplaat maar twee pitten had. Maar je hebt nog een combimagnetron met ovenstand dus kan je dit nog wel een beetje opvangen. Het appartement is ideeal voor twee mensen een derde kan er ook nog wel bij alleen ben je dan je bank kwijt of moet je het bed onder de bank of stapelbed gebruiken.

De eerste dag dat je aankomt is het leuk om te gaan zwemmen in het zwembad van het centrum kost een paar euro als je nog geen skipas hebt . Open van1430-1930

Gereisd met vrienden in december 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidences Lautaret in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidences Lautaret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.