Appartement Résidence Tyrol

0Tonen op kaart

4 Reviews over Résidence Tyrol

• 8vandes07-04-2012

très bonne situation

Les 2 alpes Résidence Tyrol, très bien situé par rapport aux pistes et à la station. Appartement 3 pièces: séjour, 2 chambres suffisament spacieux pour 6 personnes. A recommander.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6bounty6712-02-2012

Wintersport met -21 graden

Appartement complex was sober en onze kamer niet schoon. We waren met touroperator, die wilde alsnog de kamer laten schoonmaken, de service was dus wel goed. De rolluiken zaten vast, hebben we zelf werkend gekregen.. We zaten op de beneden verdieping , dus die luiken waren wel nodig want je kon anders de schuifpui zo openen. Geen tweepersoons bed, maar een bank bed met daaronder nog een bed die je kon opklappen. Gelukkig hadden we tyreps mee, konden de bedden aan elkaar zetten.

• 7Ferry17-01-2011

Simpel, maar voldoende

Net terug van een weekje Les Deux Alpes in Frankrijk. Geboekt via TO , goede prijs voor busreis, appartement Tyroll ( met 2 personen) ,skipas en halfpension in hotel Le Sherpa ( zeer goed!). Het appartement ligt vlakbij de gondel waar de oefenpistes recht onderliggen. Vanuit hier kun je het skigebied in die zeker de moeite waard is voor iedereen. Het appartement is sober ingericht en je mist toch een tv voor de loze uurtjes. Vaatwasser, koffieapparaat en kookplaat zijn wel aanwezig voor als je je eigen kostje maakt. Bedden zijn niet geweldig maar slapen doe je toch wel na een dag op de pistes. Onderin het gebouw zijn afsluitbare lockers voor je skispullen en een aparte uitgang die s'avonds op slot gaat. Het is een leuk dorp met veel barretjes, winkels en restaurantjes. Toch mis je de gezelligheid die in Oostenrijk wel vaak te vinden is. Zoals eerder vermeld gegeten bij Le Sherpa voor een zeer vriendelijke prijs. De uitbater is een Nederlander en het eten is van goede kwaliteit.

• 7grace13-02-2010

prijs/ kwaliteit in verhouding met elkaar

Zijn er met z'n vieren geweest.Was bang dat het te klein zou zijn.Viel erg mee. Ligging perfect.in t centrum en dichtbij de piste.Combinatie met halfpension in hotel Le Sherpa is zeker een aanrader. Minpunt:Geen radio of TV aanwezig voor 's avonds.

Appartement Résidence Tyrol info

Veilig betalen met