Appartement Résidence Meijotel

Appartement Résidence Meijotel

6.9Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Deux Alpes

Op vakantie geweest naar Résidence Meijotel?

6.9Voldoende

• 9.9Ligging t.o.v. pistes
  • 6.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Meijotel voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Résidence Meijotel

• 0somers15-02-2011

Heel goed appartement, goed gelegen

goed appartement, goede en vriendelijke service. Proper, misschien wel net te klein voor 8 personen. Keuken was goed ingericht

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 5Fien19-04-2009

Jammer maar helaas...

Wij verbleven hier van 11 april tot 17 april. Eerst hadden we een heel erg vuil appartement toegewezen gekregen. Bovendien waren er heel wat dingen stuk (bv. gordijn half naar beneden getrokken, kast met een touw vastgemaakt anders viel ze open, staanlamp viel bijna om, ...) Na een klacht kregen wij een ander appartement. Dit was deze keer wel in orde, niets was er stuk. Maar, blijkbaar verschillen de appartementen erg van elkaar. Naast ons was het meubilair totaal nieuw. Bij ons heel oud. Ik lees hier ook dat veel mensen een vaatwasser hadden. Wij niet... dus ook hier zie je weer een verschil. Al bij al vrij veel geld (630 euro) voor een zéér eenvoudig appartement.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 7Martin16-02-2009

Goed te doen

Ligging is uitstekend, eten in Le Sherpa ook, bedden zijn niet erg comfortabel, zeker de ligbank en het bed daaronder niet, douche is erg lekker, vaatwasser en een soort magnetron / oven zijn aanwezig.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8wendy13-07-2008

super locatie

Als wintersportfanaten zijn we dit jaar in de zomer geweest om te snowboarden. 4 pers app geboekt voor met zn 2 en. Het appartement is erg ruim en ook een grote badkamer. In de keuken is een vaatwasser aanwezig wat erg fijn is. Groot balkon met ligstoelen! appartement ligt direct aan de lift Jandri express en in het centrum van het dorp. Boodschappen zou ik doen bij Marche U ipv spar. Keuze is er veel meer en de prijzen stukken lager!

Gereisd met partner in juni 2008

• 7kees11-03-2007

Erg simpel maar voldeed aan alles, groot genoeg voor 2/3 personen, met 4 net iets te klein denk... wel een super ligging in het dorp. een goede low-budget locatie

Gereisd in maart 2007

• 8Michel Philippi30-03-2006

18/3/06 een week verbleven in dit appartement/studio met 3 andere volwassenen. Volgens de omschrijving sliep je op de woonkamer-bedbank (2p) of in het stapelbed. Om eerlijk te zijn; Ik hield mijn hart vast. Doch, dit bleek geheel onterecht geweest te zijn. Voor deze prijs kregen wij een erg mooi, ruim en goed verzorgd appartement. Bedden waren prima. Enig minpunt vormen de ski-lockers in de kelder. Deze nodigen niet uit om daar je spullen in te zetten; Enerzijds, omdat de ruimte niet verwarmd is en anderzijds door de vele verbroken sloten van de deuren. Al met al een prima keuze geweest, zeker door de combi met het half-pension wat geserveerd werd in het naastgelegen Hotel Le Sherpa (toppertje).

Gereisd in maart 2006

Appartement Résidence Meijotel info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden