Appartement Residence L' Alba

FrankrijkRhône - AlpsLes Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence L' Alba voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 15 reviews
  • 9.1Inrichting
  • 9.7Ruimte
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Residence L' Alba

• 8heer Brandt16-03-2015

Net appartement, goed gelegen

Netjes en ruim appartement, handig tegenover de supermarkt en aan de piste.

• 9Familie Vorselaars11-02-2015

Geweldig!

Afgelopen Kerst hier een fantastische vakantie gehad. Dankzij touroperator omdat we onze vakantie mochten omboeken, op onze eigenlijke bestemming was onvoldoende sneeuw, ze maken hun sneeuwgarantie echt waar! Wij vonden het Appartement werkelijk prachtig en zeer ruim erg fijn als je met 3 gezinnen bent. Ligging perfect Je kunt zo in de lift stappen. Wij hadden met Kerst zeker geen geluidsoverlast gehad (wellicht is dit met Carnaval anders) en de receptioniste was er iedere avond even voor als je vragen/problemen had. Touroperator dankjewel voor de Super Service! volgend jaar weer!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Groep03-04-2011

ruim en luxe, geen receptie en geluidsoverlast

app is ruim en luxe, zaten in 8 pers met 6 man. Doordat er buiten de zaterdagen geen receptie is heb je geen mogelijkheid tot vragen of klachten. En klachten zijn hier wel regelmatig aanwezig: Alba is erg in trek bij luidruchtige Oost-europese groepen, die makkelijk elke dag tot 03.00 doorfeesten. Erg jammer want app zelf is mooi en ruim, alles is voorzien.

Bij weinig sneeuw is de ligging ook niet ideaal, al is er dus wel een bus die je naar de juiste lift brengt in nog geen 5 minuten. Door lawaai, ligging pistens en toch ook tegenvallend ski-gebied voor ons geen 2e x hier, ondanks mooi app.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10M v/d Nieuwendijk24-01-2011

Geweldig

Een super mooi verblijf, zeer ruim en ziet er allemaal zeer netjes en schoon uit, zeker een aanrader. Volgend jaar zeker weer terug naar deze plaats. Enig min punt is dat er geen aanspreekpunt is die je kan helpen bij geluids overlast met buren.

• 8me03-02-2010

groot, zeker voor franse begrippen

schoon, modern ingericht, ligt vooraan in het dorp helaas is er geen personeel, op de wisseldagen na, bij luidruchtige buren is dat lastig

• 9Jill25-04-2009

Leuke ervaring

We waren er met een groep vrienden van 10 pers. We haddn oorspronkelijk een andere accomodatie geboekt, maar de vorige groep had die helemaal vernielt. We kregen deze toegewezen voor dezelfde prijs. L'Alba is een hele luxe voor een groep van jonge mensen. Een minpunt:enkel op zaterdag is er iemand op de receptie aanwezig. We hadden enkele vragen en we konden er niet terecht. Je zit vlak aan de winkelstraat, maar wel een afstand van de pistes en après-ski café's. Vlak aan L'Alba stopt er wel een gratis pendelbus naar de pistes en tot 20 u rijdt er ook een gratis pendelbus tot aan de après-skibar Véronica. Een volgend bezoek zal er voor ons denk ik niet inzitten, tenzij we weer een accomodatie boeken die vernielt wordt door de vorige groep. Zoals wij zeggen: "tis niet voor onze portomonée". Tenzij je wacht met boeken. Als het appartement niet verhuurd raakt, zakt de prijs enorm.

• 8Rutger03-04-2008

Met 8 personen hadden we een 10-persoons appartement op de 5e verdieping. Zeer te spreken over de enorm grote ruimte en de aanwezige spullen (genoeg pannen, bestek, borden, glazen etc. en een zeer grote lcd-tv in de woonkamer). Minpuntjes: de handdouche in 1 van de 2 badkamers en de smalle bedden (neem een eigen kussen mee!). Verder waren we heel erg tevreden over het appartement.

L'Alba ligt aan de Telesiege Vallée Blanche lift in het 'kleine' en lager gelegen skigebied, maar met een paar afdalingen en liften ben je redelijk vlot op hoger gelegen pistes.

Supermarkt voor de deur, skiverhuur (Intersport) en VVV op 3 min lopen en uitgaansmogelijkheden op redelijke loopafstand. Prima locatie dus.

• 9Manon17-03-2008

Zeer goed appartement. Inrichting is meer dan compleet en schoon!! Met de lift naast de deur heb je een prima verbinding naar de rest van het ski-gebied. Supermarkt tegenover het appartement. Ga is eten bij Restaurant Le Cellier aan de andere kant van het dorp.

• 10Kelly13-03-2008

Ik ben met 2 vriendinne tijdens de krokusvakantie geweest. Het is een zeer mooi, ruim appartement/ Zeker niets ôp aan te merken, alles was aanwezig. Er is alleen tijdens het weekend iemand aanwezig van residence Alba. Alleen de ligging tov de piste was iets minder. Er was wel een piste vlakbij, maar voor het grotere gebied, moest je een einde lopen of het busje nemen. De afstand naar de bar lag iets hoger gelegen. (Prins van Oranje, Revue, Veronica's) Je kon een binnenweg nemen, maar die was wel stijl. Maar heb een superleuke week gehad. Kelly Antwerpen.

• 9:D03-03-2008

De beschrijvingen op de sites verschillen telkens, wat komt doordat bijna alle appartementen anders zijn. Wij waren met z'n 6en, en dat was heel goed te doen. Een kamer met een tweepersoonsbed, één kamer met twee éénpersoonsbedden tegen elkaar aan, een kamer met een stapelbed (twee slaapplaatsen) en ook in de woonkamer was er gelegenheid voor twee mensen om te slapen (daar was echter geen linnen voor). Keuken met bar en goede apparatuur, twee badkamers (één met toilet en douche, één met bad en douche) en ook nog een extra toilet apart. We hadden ook ene balkon met uitzicht op de piste. Al met al een goed appartement. Het enige wat jammer was dat het niet dicht bij de pistes ligt, maar er zijn bij de pistes redelijk veel parkeerplaatsen, dus je kan ook met de auto heen en weer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Appartement Residence L' Alba info