Appartement Résidence Au Coeur des Ours

FrankrijkRhône - AlpsLes Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Au Coeur des Ours voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 8 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 7.4Ruimte
  • 8.3Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Résidence Au Coeur des Ours

• 9arlette10-04-2018

Een aanrader, we gaan zeker terug

onze 3de keer met kinderen en kleinkinderen in deze residentie.het appartement en de ligging is ons ding, rechtover de lift en de skibus.op wandelafstand van het centrum en een zonnig terras.dit jaar was het appartement niet zo netjes als andere jaren, dus zelf gedaan, maar voor de rest Zeker een aanrader

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9fam vandenhoeck10-04-2017

Weer super verblijf gehad

we hadden zelfde appartement als in 2016 gekozen omdat er heel veel ruimte is en we toch met 4 volw en 3 kids zijn. 1 minpuntje: er was weinig gerief om te koken(potten en pannen). ontvangst aan de receptie was zeer hartelijk en correct

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9FAM VANDENHOECK10-04-2016

Geweldig

Ligging tov skilift en dorp was perfect. Het appartement(duplex) was zeker ruim genoeg voor 7 pers. alles aanwezig. Minpunt:slechts 1 zetel aanwezig(moeilijk om met 7 pers relax te zitten)

• 6lori98203-02-2016

Eenvoudige accomodatie

Simpele accommodatie met een prima ligging tov de pistes. Wij hadden een studio voor 2 personen. Alles is aanwezig. Vaatwasser, oven, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker. Voor de televisie moet je 40 euro p.w. neertellen. Bed (opklapbed) in onze studio was zeer slecht. Lagen in een kuil. Vieze dekens met ondefinieerbare vlekken en haren. Badkamer is prima.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Edith07-03-2014

Lekker ruim

Eind januari 2013 in dit complex verbleven voor een weekje wintersport. Met 2 personen in een 6 persoons appartement. 2 slaapkamers, 1 badkamer inclusief toilet en een bedbank. De zitgelegenheden waren echt onvoldoende, je kon met z'n tweeën op de bedbank zitten, de andere personen moeten zitten op de eetstoelen. Keuken is modern en voldoende ingericht. Slaapkamers erg ruim, badkamer netjes maar lastig als je met meerdere in een appartement deelt en er dan geen aparte toiletruimte is. Wifi werkte slecht in het gebouw, viel continu uit. Personeel bij receptie spreekt slecht Engels en is erg traag met inchecken (ongeveer 15 minuten per 'appartement). Bakker om de hoek welke om 7 uur 's morgens al open is! Klein stukje wandelen om een stoeltjeslift naar boven te kunnen nemen. Voor de prijs heb je een heel mooi appartement.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Martin22-01-2014

Netjes maar moeizame service aan receptie

Zeer Net en vrij ruim appartement, wij zaten in een 6 persoons app. met een 7e persoon(meegesmokkeld) op een luchtbedje ;-) Bij inchecken duurde het een eeuwigheid en de mensen in de rij begonenn redelijk gefrustreerd te raken door het ongeorganiseerde slome gedrag vand ereceptionist, die opverigens wel erg vriendelijk was maar zich gewoon niet druk maakte. Je kon pas vanaf 1700 inchecken maar om 1430 zat de goede man er al, als hij op dat moment de incheck al zou beginnen kon iedereen gewoon op 17u alleen zijn sleutel ophalen, dit deden ze niet dus werd het een lange wachtrij! Bij uitchecken en controle van het appartement hetzelfde verhaal.. De parkeerplaats kostte volgens de reservering geld maar hier werd niet naar gevraagd, dus zijn we er ook niet over begonnen, je kon ook aan de openbare weg staan voor de deur. Ligging was goed, vlakbij een lift 150 m waar je via een omweg aansluiting had op het hele gebied. De andere liften waren op 750 m.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7Rob Schepers10-02-2013

Goed appartement voor 1 week

Een stroef begin waar we bijna 1 uur hebben moeten wachten tot we ingecheckt waren. Het appartement zag er goed uit. Alle dingen aanwezig die we nodig hadden met vaatwasser, aparte wc en een heerlijke douche. We waren met 4 volwassenen en 1 baby en hadden een 3 kamer appartement. De grote was prima hebben de appartementen wel eens kleiner gezien. Ik heb nu wel 1 week niet in de armen van mijn vrouw geslapen door het stapelbed op 1 slaapkamer. De gangen werden bijna iedere dag schoongemaakt en gedweild heel netjes.

• 7Jan02-02-2013

aardige accomodatie

De foto`s geven een te positief beeld van het geheel, goede accomodatie maar heel simpel, veel te weinig opbergruimte, we waren met 6 personen in 8 persoons appartement ( grootste dus ) en er zijn gewoon geen kasten om je spullen op te bergen !! Maar heerlijk verblijf gehad, dicht bij de skilift, vriendelijke mensen aan de receptie, en oh ja .......als je €25 voor de WIFI betaald, bedenk wel dat het nauwelijks functioneert

Appartement Résidence Au Coeur des Ours info

Facilities