Hotel Mercure Les Deux Alpes 1800

FrankrijkRhône - AlpsLes Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mercure Les Deux Alpes 1800 voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 9 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 9 reviews
  • 9Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Mercure Les Deux Alpes 1800

• 2Bianca28-07-2019

NOOIT MEER

Hotel om niemand aan te raden. Eerst tonen de foto's een zwembad, terwijl je al moet betalen om te mogen zwemmen, de vloer is pijnlijk om op te lopen, binnen gewoon vies, vuil. Wil je een met duivenpoep besmeurde ligstoel mag je per stoel 5€ neertellen. Temp water is lekker warm. Het ontbijt kwam onze oren uit, dagelijks keihard stokbrood, en wit en bruin brood, die enkel geroosterd te eten is. Er was iemand die omelet maakte, kwam je na 9u stond er al niemand meer. Het avondeten was niet veel beter, buffet noemen ze dat, 2 soorten, vaak kinder eten, kip met korst, zonder iets van saus erbij. De laatste dag was er vis met rijst, zonder saus, groenten, ... slikken voor binnen. Geen airco zoals beloofd, wc spoelde niet goed door, geen houder voor wc rol, voorlaatste dag kwamen ze zelfs kamer niet meer poetsen, bedden niet opgemaakt terwijl hotel zelfs niet vol zat. Gelukkig prachtige omgeving, maar hotel is een nul waard

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 0Lieve Van Wijnsberghe30-08-2010

Goed hotel!

Wij hadden een kamer aan de zuidkant, met een prachtig uitzicht op het centrum, en de Alpen. Ruime, verzorgde kamers.
    Ontbijtbuffet was goed. Diner was steeds in buffetvorm en van een goede kwaliteit. Hotel is zeer goed gelegen t.o.v. de mooie alpencols.

• 8rick en lissy17-08-2010

mooi hotel

zijn begin juli in dit hotel geweest mooi hotel goed eten elke dag wat anders alleen onbijt elke dag het zelfde maar wel goed in de winter goede ski mogelijkheden vriendelijk personeel dit hotel krijgt een dikke 8 van ons

• 6Guy Abbeloos30-07-2009

Nooit Meer !

Wij zijn net terug van een kort verblijf in het hotol (5 dagen). De kamers zijn proper. Echter ontbreekt het ons aan een kleine frigo, zeker omdat wij met kinderen daar naartoe zijn gegaan. (vooral tijdens de warme dagen zou dit goed van pas komen).

Het eten is alles behalve goed ! Het ontbijt bestaat uit steeds dezelfde varianten, wat afwisseling zou beter zijn. Ook vermelde men ons in de folder dat het avondeten met buffet zou zijn. Tot ons groot ongenoegen besliste men blijkbaar bij onze aankomst om van deze formule af te stappen. Men bood ons een maaltijd aan die ver beneden peil was. Borden waren koud, vlees was vettig en van mindere kwaliteit.Groenten waren lauw of hadden te lang opgestaan. (verbrand) Toen we er een melding over deden, grapte men het gauw weg met een excuus "Is goed voor je regime".

Nooit krijgt men mij nog naar dat hotel ! We reizen heel veel maar dit was werkelijk ondermaats !

Ik hoop dat het jullie zelf niet overkomt !

Ann & Guy

• 0flokman10-09-2008

een aanrader !!!

wij vonden het een super vakantie ! we zijn 14 dagen in de grote vakantie geweest en we hadden zeer mooi weer . een adembenemend uitzicht ! het personeel is super vriendelijk en ook tegen kleine kinderen , wat dat betreft zou er wel een speelruimte mogen zijn voor de kindjes maar voor de rest was alles dik in orde : zg en verzorgd eten ,propere kamers, een mooi en leuke avondbar, een klein maar proper zwembad je moet er wel door een gang naar toe dat wel eens zou mogen worden herschilderd! maar dit hotel verdient zeker een dikke 9/10 we gaan zeker nog eens terug .

• 9Rene07-08-2008

goed vriendelijk hotel

We zijn laatste week van juli 2008 in dit hotel geweest. Ruime kamer met mooie badkamer apart toilet. Vriendelijk personeel, goed afwisselend eten. De prijsprestatieverhouding is zeer goed. Kinderen van 13 en 15 jaar met goede kinderkorting op aparte kamer. Uitstekend gebied waar veel te doen valt. In zomerperiode aan te raden.

• 7lejeune01-04-2008

ruime kamer voor 4 personen , ontbijtbuffet in orde , iedere avond buffet , zwembad en sauna is echter niet verzorgd en je moet iedere keer vooraf vragen aan de receptie of je naar de sauna mag gaan je kan ook niet in badmantel naar het zwembad - je moet via ondergangse gang er naartoe gaan (langs café) geen kinderanimatie of kinderspeelruimte , in de franse vakantie is er wel een kinderclub in het hotel (mits bij te betalen) wij gaan niet meer terug , al betere hotels gezien

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10PARDO PATRICK19-03-2008

Voor de 1e keer geweest Pasen 2007. Nu vertrekken voor de 2e keer, Pasen 2008. Prachtig skigebied, veel verschillende chalets op de skipisten, dus ook zeer interessant voor niet-skier. Bezoek ijsgrotten, bezoek gletsjer, winkels.

• 8Dave van der Meer02-03-2008

Gewoon goed hotel.Gelegen bovenop Village1800, direct aan het (groene)skipad naar het dal,maar ook te bereiken via de zwarte piste Valentin. Het eten is in buffetvorm en elke avond een apart thema. Veel afwisseling dus;ontbijt is ook erg goed.Kinderclub(tegen betaling)is erg leuk alhoewel men alleen frans en engels spreekt.Wel prijzig:incl skiles tussen de 375 en 450 of alleen middagopvang voor 150 p/week incl lunch. Zwembad alleen tussen 3 en 7 uur.Hotel ligt bij appartementen waar veel Franse studenten logeren en waar s'nachts veel geluidsoverlast van is. Dit om toch een nadeel te noemen. Voor de rest is het ons goed bevallen!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Kristof D.B.06-07-2007

Wij zijn hier in april 2007 voor een week op snowboardvakantie geweest. De liging ten opzichte van de pistes is werkelijk uitstekend. Bij weinig sneeuw is de dichtst bijzijnde lift 100m stappen. Bij veel sneeuw kan je zelfs tot aan het hotel terugskiën. Enige minpunt is dat je zeer ver van alle winkeltjes afzit, maar dit wordt deels opgevangen door een gratis busdienst die toertjes rijdt in het dorp. Zeer verzorgd. Ook een goede opslagruimte voor je skimateriaal aanwezig.

Hotel Mercure Les Deux Alpes 1800 info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met