Appartement L'Ours Blanc

FrankrijkRhône - AlpsLes Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement L'Ours Blanc voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 4.8Inrichting
  • 5Ruimte
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over L'Ours Blanc

• 5Marti09-01-2017

Eenvoudig maar qua ligging perfect

We hadden een 6p appartement met 4p. Erg kleine elec. kookplaat. Weinig tot geen kastruimte zowel in slaap- als woonkamer. Checken niet goed of alles compleet is bij aankomst van nwe gasten. Schuifdeuren lopen vast of lopen uit rails. Mannen mogen niet met boxershort in zwembad. Zwembad gratis en sauna € 5,-- per half uur. Slechte verlichting in woonkamer/keuken. Pakket handdoeken € 7,-- voor 2 stuks. Normaal krijg je 4 stuks daarvoor. Alles een beetje met de Franse slag! Positieve punten: 50 meter van de stoeltjeslift en dichtbij het centrum.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6lori98203-02-2016

Eenvoudige accomodatie

Simpele accommodatie met een prima ligging tov de pistes. Wij hadden een studio voor 2 personen. Alles is aanwezig. Vaatwasser, oven, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker. Voor de televisie moet je 40 euro p.w. neertellen. Bed (opklapbed) in onze studio was zeer slecht. Lagen in een kuil. Vieze dekens met ondefinieerbare vlekken en haren. Badkamer is prima. Zwembad is gratis, niet erg warm. Geen gratis wifi.

• 5Rutger22-12-2014

Wat zal ik zeggen?

Vorig jaar met Kerst in dit complex. Toen was het nog een bouwput. Ze waren net een dag open en de bouwvakkers liepen nog door het gebouw. Het zwembad was ijskoud. De steigers nog rond het pand. Veel niet afgewerkt. Etc. Etc. Veel te veel geld voor wat je ervoor kreeg. Maar het gebouw had wel potentie en is ideaal gelegen ten opzichte van de piste en het centrum. Dus wij dit jaar weer boeken want nu zal het wel klaar zijn. Klaar is het. We hebben exact het zelfde appartement gekregen als vorig jaar. En wat blijkt. Het appartement heeft ook dezelfde gebreken als vorig jaar. Dezelfde beschadigingen etc. etc. In een jaar tijd het gebouw afgemaakt, maar de bestaande tekortkomingen niet verholpen. Typisch Frans? Wel veel geld in het hoogseizoen voor wat je ervoor krijgt. Het zwembad is nu wel op temperatuur trouwens.

• 8Running07-02-2014

Prima appartement voor goede prijs

Dit splinternieuwe complex is bijna afgebouwd. Hier en daar wordt er nog wat geklusd en hersteld maar dat mag geen naam hebben. Het bijgebouw is nog niet af. Zwembad, sauna en stoombad zijn gratis (in tegenstelling tot info op reissites) en ook hier wordt nog gewerkt maar alles werkt naar behoren. Douches zijn er nog niet, maar in je appt kan je natuurlijk douchen. Enige punt van aandacht is de verlichting in de appt, in de lampen zitten witte spaarlampen, dus neem waxinelichtjes mee voor wat sfeerverlichting (of je eigen gloeilamp!) Receptie is op gezette tijden bemand door vriendelijke ook engels sprekende dames, zeer behulpzaam. De piste / lift 'Le Diable' ligt op 20 meter van de voordeur, perfect! de skilockers in de kelder staan in een wat te lage ruimte, dus ben je lang let dan op dat je je hoofd niet stoot!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 5Iris16-01-2014

Vals voorgelicht door websites

In week 2 2014 hier een week gezeten, wat volgens de websites een modern,strak hotel moest zijn was nog lang niet af. De hotelkamers zijn wel af maar niet modern ingericht zoals op de fotos. Ziet er wel netjes uit verder. Overigens verbleven wij op de allerlaagste etage, de kelder, waarbij het riool naar boven kwam door het toilet wanneer de bovenburen doortrokken. Erg goor dus! Ze waren van dit probleem op de hoogte maar konden hier volgens het hotel niets aan doen. Internet werkt ook niet.., was nog aangesloten aldus de receptioniste, welke ongeveer een uurtje per dag aanwezig was voor info/vragen/klachten. Zwembad was nauwelijks verwarmd, slecht/niet afgewerkt en sauna+stoombad zaten overvol. Dit stoombad stond overigens op de website beschreven als "Hammam". De ligging van het hotel was wel fantastisch. 20 m lopen en je stapt zo de skilift in. Het hotel heeft veel potentie maar voorlopig moet er nog een hoop aan gebeuren!

Appartement L'Ours Blanc info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij