Appartement Les Résidences 1650

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Deux Alpes

4.7Matig

• 5.7Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Résidences 1650 voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Les Résidences 1650

• 1tim17-02-2015

vies vuil en volgens touroperator allemaal normaal

Dit zijn vieze , kleine, smerige en afgeleefde appartementen die op de touroperator site helemaal anders staan afgebeeld als in het echt. Stinkende beschimmelde badkamer , vettige oude stinkende matrassen. We werden al misselijk als we nog maar net binnenkwamen. Gewoon niet boeken !!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 7mevrouw Fawcett23-01-2015

eenvoudig, klein zeer gunstige ligging

Eenvoudige kleine studio, maar perfect gelegen t.o.v. dorp en skpistes. Winkels, cafés, restaurants en skipistes allen op loopfstand.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 3mevrouw Litjens06-03-2013

Oude, ongezellige appartementen

Meubilair stuk. Vieze matrassen. Stank in de badkamer, verstopte leidingen, 1 lift in hele appartementencomplex te gebruiken. geen WIFI.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 0R.F van den hil02-04-2012

lokatie uitmuntend

Indruk appartement, goed Voorzieningen appartement , glaswerk ,bestek etc ,onvoldoende. Balkondeur is niet af te sluiten , slot kapot. Koffieapparaat , zonder filter. Ontvangst door personeel , uitstekend. Complex onderhoud, kan beter.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2012

• 1skiewie11-01-2011

nooit meer..

Wij hebben een studio geboekt in 1 vd hotels van Residence 1650. Zeker de ligging tov de pistes sprak ons aan zodat we de matige beoordelingen hier maar voor lief namen. Bij aankomst in gebouw 'Plein Sud' zag alles er van buiten netjes uit, ook de entree was ok. Aangekomen op de kamer was er niet schoongemaakt, remsporen toilet, tandpasta wasbak, vloer vies en echt niet fijn etensresten op borden en bestek. Ook op de bedbank zat een grote vlek. De magnetron bleek zo'n grilloventje, incl. restjes.. De douche was zo verouderd (vochtige schimmelplinten, leidingen etc.) dat schoonmaken eigenlijk niet meer lukt. We hebben het gemeld maar zelf de ruimte eerst schoongemaakt, geen goede start. Het gebouw heeft 6 etages maar geen brandblussers, vluchtroutes of rookmelders aanwezig, dat vind ik zeker een risico. Ik kan dit iedereen afraden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 4M. Glas03-03-2008

Ontvangst was slecht. Kamer is slecht onderhouden en was zeer stoffig. Een normale verwarming was bij ons niet aanwezig. Al met al een leuke vakantie, maar niet nog een x naar Les Deux Alpes.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7Han03-09-2005

Wij hebben vorige winter via touroperator een appartement Les Residences geboekt. Dan weet je niet van tevoren in welk gebouw je terecht komt. In ons geval was dat Les Quirlies. Van buiten een sfeerloze bunker, maar het appartement was wel ruim en de ligging is top: direct aan de piste. 's Ochtends loopt je 30 meter tot aan de eitjeslift en 's middags ski je zo het skihok in! Als je dan nog een biertje wilt drinken is het een kleine wandeling naar het centrum van het langgerekte dorp, maar moet je goed zoeken naar iets gezelligs.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2005

Appartement Les Résidences 1650 info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen