Appartement Les Ecrins

• 1Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Les Ecrins

• 10Peter Pannekoek13-11-2009

Echt een aanrader!!!:)

Wij zijn met ze 4en op vakantie geweest in dit prachtige chique app. Wij snappen niet dat er zo slecht over wordt gesproken, de geschiedenis in de muren is toch wonderbaarlijk. Wat ook erg lekker was, was die ijskoude verfrissende douche elke morgen! Nadat ik me uit me hoogslaper had laten donderen.

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!!

• 4wouter de lange19-04-2009

Niet erg luxueus, maar goede vakantie

kleine appartementjes, goed voor twee personen ipv van vier waarvoor ze bedoeld zijn

• 1Martin24-03-2009

Gangencomplex 1e wereldoolog en krotappartementen

haha dit complex was niet te geloven. wat een bende zeg. Een kleine samenvatting: - Eerste 2 dagen douchen met ijskoud bergwater. - Superklein voor 4 personen. Nergens ruimte. - Stapenbed dat bij beklimmen bijna omvalt. - Meterkast bevindt zich in je bedje! - Beddengoed van Husk dat maar half om een dekbed kan en dus met een stuk tape moet worden vastgemaakt. - Interieur dat alleen geschikt is als brandhout. - Gangencomplex dat aan een oorlogsgebied doet denken, overal gaten in de muren.

Onze touroperator gooide ons eruit op 1600 meter, en les ecrins zit op 1800 meter, lekker klimmetje met je koffer na een nacht bus en een dag skien.

Het was overgens low budget, dus viel te verwachten. Niet zeuren dus voor dat bedrag, maar het is wel een bende, dat is een feit.

• 1Michiel van der Kooij04-03-2008

Wij waren in les deux alpes met z,n vijven. Het appartement was veel te klein!!! We moesten van 8u tot 17u wachten tot we uiteindelijk de sleutel kregen. Met die sleutel konden we bekijken hoe smerig ons appartement was!!! er was niks schoongemaakt! Het italiaanse restaurant schuin onder de prins van oranje moet je niet gaan eten. Wij kregen daar bedorven voedsel en zwarte in het vet verzopen frites voorgeschoteld.

Deze reis werd ons aangeboden door een touroperator!!! Deze is erg goed in het maken van misleidende reclame.

Het snowboarden in les deux alpes is wel erg goed bevallen.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 2irene gijbels26-03-2007

Boekten 4 persoonsappartement voor 2 personen is nodig vanwege de ruimte.Alles vies, koelkast staat de schimmel op de randen,dit is niet meer schoon te krijgen.Alles is verouderd en kapot.Na skien kan maar 1 persoon douchen ,dan is warm water op en moet je tot de volgende dag wachten. Betaalden voor een balkon of terras, kregen echter geen van beiden.Touroperator geeft slechte voorlichting over bijv. dat er foto's nodig zijn voor de skipassen. Kosten 4 euro. Touroperator geeft geen voorlichting over beddegoed. Huren kost 9 euro. Voor die prijs hebben we via een last minute veel luxere appartementen gehad.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 3fam. Houben05-03-2006

Een en al vreselijk voor een gezin met 3 kinderen. Het zijn gewoon kiekenkotten. Bij aankomst kregen we de sleutels en trek uw plan maar, voor de rest van de week geen enkele concierge gezien. Er is zeer veel jeugd die geen manieren hebben, vuile boel, veel lawaai, alles ondergekotst de hele week, er wordt gewoon niet schoongemaakt. Alles wat een vakantie naar de knoppen kan maken maak je in dit gebouw mee. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 1Tetske Veerman22-01-2006

Les Deux Alpes is erg leuk en heeft fantastische pistes. Boek echter wel een appartement of hotel in het dorp zelf, veel gezelliger. Hogerop is alles verwaarloost en vies!!! Zoek dus een beetje verder en boek zeker niet in Les Ecrins. Het is oud, vies en verwaarloost.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 4Anouk17-05-2005

Appartmenten zijn oud! Ligging is goed namelijk op de piste. Wij hadden een studio; let op deze hebben geen balkon! Voor ons niet voor herhaling vatbaar! Voor de betaalde prijs hebben we in betere accommodaties verbleven.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij