Hotel Les Clarines

• Sauna

43 reviews over Hotel Les Clarines

• 9Bea Pellegrom27-06-2013

Zeer fijne ervaring

Hotel met mooi zwembad en grote wellness, waarvoor we weinig moesten betalen. Ook het ontbijt was super: uitgebreid ontbijtbuffet met heel veel keuzes. Het extra genomen avondmaal was ook prima. We gaan terug.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10jeff26-05-2013

super

optimale ligging. 's morgens achter het hotel skiën en in de namiddag naar de overkant trekken : zo heb je steeds de zon. en het hotel heeft echt alles : goeie keuken, all in, lift, schitterende nieuwe welness met zelfs 2 sauna's, grote ruimte waar ook de kinderen terecht kunnen. ok, het hotel is niet nieuw, maar de sfeer maakt alles goed, en je ziet dat ze er constant verbeteringen aan brengen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9ronny d19-04-2013

Goed hotel, uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

We hebben hier een weekje verbleven in een zuidkamer met balkon. Onze kamer was netjes, onderhouden en had een mooi uitzicht op het dal. Ligt vlakbij een skilift. De andere liften en het centrum zijn vlot bereikbaar. We hebben hier zeer lekker gegeten. Een pluim voor het team en de kok!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Eddy17-04-2013

zeker terug

schitterende ervaring. geweldig onthaal door Fred en Aafke. direct van uit de skiroom de piste op. gloednieuwe wellness met sauna's, massagedouche én whirlpool. half uur massage voor 30€. de all inclusive mag er zijn met al een soep bij aankomst van de pistes. en voor de kindjes een speciaal lokaal met speelgoed. onze kinderen konden spelen met Xsander : gratis babysit! echt voor herhaling vatbaar. kamers zijn niet groot (typisch frans) maar meer dan voldoende

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 8Kristin_216-04-2013

Goede prijs - kwaliteit

Een fantastisch gelegen hotel vlak naast de skipiste dat gerund wordt door een uiterst vriendelijke en behulpzame Nederlandstalige ploeg. Eenvoudige Franse accomodatie maar het lekkere en verzorgde eten, het vriendelijke personeel en het fantastische skigebied maken dit ruimschoots goed.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9SABINE14-04-2013

Aangenaam verblijf!

Wij zijn een midweek in Les Clarines geweest.Ons verblijf was helemaal in orde.Zeer hartelijk ontvangen door de eigenaars(Frederik) die alleraardigst en behulpzaam is.Kamer was proper maar krap met 4 personen.Doch het maakte het gezellig.De kamer had altijd een aangename t°.Badkamer klein maar proper en goede douchestraal met lekker warm water.Hotel ligt naast een skilift,de Super Venosk,blauw tot rode piste.Indien je de straat doorsteekt naar beneden kom je in centrum uit en de lift Les Vikings(beginners) en wat verder Le Diable.Ontbijt keuze genoeg.'s Middags kon je komen lunchen of een lunchpakket meenemen voor op de piste.'s Avonds keuze tussen vis of vlees.Altijd heel lekker.Voor mijn man die veggie is werd er veel moeite gedaan om iets geschikts te bereiden en dat was altijd top!Om 17u kon je lekkere verse soep nemen met brood.Vanaf 18u ging de free bar open en kon je vrij drinken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8tess04-04-2013

leuke vakantie!

Wij hebben van 23maart tot 30maart in dit hotel gelogeerd. Supertof stel dat dit hotel uitbaat! Warm ontvangst gekregen. Iedereen dat er werkt spreekt ook nederlands, heel handig als je dingen moet vragen! Eten was ook zeker ok. Hotel lag aan de piste en je moet enkel de straat over steken en je bent aan de winkeltjes. Wij hebben enkel pech gehad met het weer (veel mist) We hebben dan gebruik kunnen maken van de sauna en jacuzzi (waren nieuwe toestellen). wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7André08-01-2013

Gunstige ligging, eenvoudige accomodatie

Vriendelijke ontvangst door Frederik en zijn vrouw en 5 Belgische begeleiders. Negatief zou je kunnen zeggen dat er in de winter geen zwembad is, geen sauna en t.v. en dat de zuid-kamers wat gedateerd zijn en de noord-kamers klein zijn. Bovendien is de discotheque aan de overkant hoorbaar. Positief kan je zeggen dat de ontvangst hartelijk is, de ligging perfect naast de piste en het een gezellig dorp is. Het eten is verder in orde. De prijs-kwaliteit is prima in orde

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Stefan S23-03-2009

Geen luxe huisje, wel fijne ligging

Bij aankomst was het huisje maar half schoon gemaakt. De toileten wel, maar de vloer en tafel e.d. niet. We hadden 1 slaapkamer waar 1 stapelbed in stond, maar hiervan was het matras kapot en te groot. Deuren die niet sluiten en op slot konden (wel handig voor een toilet en douche). Gordijnen die er maar armzalig bij hingen en het pleister wat van de muur af komt. Wij hebben onze kosten voor de schoonmaak terug gekregen, dat was netjes door onze touroperator gedaan. De ligging van dit chalet is erg lekker. Je kan vlakbij de piste op komen en vandaar naar de de belangrijkste liften toe skien. Après-ski zit ook op loop afstand. We waren er in het na seizoen en daarmee ook lekker rustig op de pistes, helaas ook met Après-skiën... Ondanks op het eerste oog wat armzalige chalet, toch top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 4Ikke28-04-2005

Wij hebben geboekt via HUSK. Nou....NOOIT MEER!!. Daar aangekomen was alles vies, smerig en stuk. Het werd verkocht als 1 groot chalet maar het zijn er 2 onder 1 kap. De ligging was wel gunstig. Zowel van het dorp als de pistes. Dus na een grondige schoonmaak door ons zelf, hebben we er toch een supervakantie van gemaakt. Maar je moet er idd niet teveel van verwachten. Open haard is trouwens leuk, alleen kan je hout halen in le Grave (14km verderop)en niet in het dorp. TIP...in het centrum beneden is een hotel waar hout ligt. Als je vriendlijk vraagt of je wat mee mag nemen, is dat geen probleem.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2005