Hotel Les Clarines

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-9°
Hotel Les Clarines

• Ligging t.o.v. pistes8,8

41 reviews over Hotel Les Clarines in het Nederlands

Prima hotel, goeie service !

A. Vandaele
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is een prima hotel voor wie budgetvriendelijk wil skiën. Kamers zijn niet super groot, maar proper en ok.

Kot voor de ski's en de botten is ook ruim genoeg.

Service door Jonathan en zijn team was super. Steeds lekker eten, steeds vriendelijk en behulpzaam !

Over de middag was dit jaar wel geen warm eten voorzien (in tegenstelling tot voorbije jaren met touroperator, weliswaar in andere hotels), maar er was mogelijkheid tot het maken van een lunchpakket.

Quiz op woensdagavond was een leuk initiatief.

Nadeel : slechts 1 stopcontact op de kamer. Er was gelukkig een stekkerdoos voorzien, maar heren kunnen zich dus bv niet scheren in de badkamer.

Nadeel : lift naast het hotel was door de weinige sneeuw niet open, doch mits een kleine wandeling ben je snel aan de skilift Diable, goed te doen ! Weinig wachtrijen trouwens aan de liften toen wij er waren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Aanrader!

L
15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

pluspunten: uitstekende keuken, verzorgd ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede ligging van hotel

minpunten: matrassen zijn aan vernieuwing toe, slechts 1 stopcontact op kamer

Gereisd met vrienden in september 2016

4 de keer....terug verbeterd!

Sabine
21-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was voor ons de 4 de keer op rij.De uitbaters zijn nieuw en verbeterd.Maar zo weinig contact met de gasten maken is eigenlijk not done.Vier jaar geleden was het anders.Die mensen wisten perfect Hoe ze met klanten moesten omgaan.Maar soit.Het eten was terug lekker.Wel spijtig dat je nog steeds niet kan kiezen tussen 2 gerechten zoals 4j geleden.Het is eten wat de pot schaft en anders pech volgens mij.Je kon apart gaan zitten met je groepje zodat je terug privacy had en het minder schoolrefter was.In de bar schenken ze alleen maar merken van de Aldi en Lidl.We mogen al blij zijn dat ze nog bestaan denk ik dan.Touroperator moet van iets overleven.Als de all in over is en je moet gaan betalen dan zijn het wel merken.De kamers zijn afgeleefd maar ja,het is nu eenmaal zo.Wij huren ins materiaal nooit bij touroperator maar wel bij Brunsport aan de piste.Daar is de verwarmde locker inclusief en je hoeft niet te sleuren met die ski's.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Les Clarines voor je op een rij gezet:

prijs/ kwaliteit in juiste verhouding

Anneke
22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sterk verouderd qua inrichting en onderhoud. Lift doet het naar bepaalde etages niet... Personeel doet erg haar best! Voor vegetariers is er weinig tot geen vervangend gerecht. Ontbijt is prima. 20 meter naar de lift. Skiën tot de deur. Skischoenen mee naar de kamer nemen. Geen verwarming in skiruim!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Prima verblijf,sober maar ok

Joost De Laere
18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima keuken, sobere kamers maar alles aanwezig. Prijs kwaliteit ok

Gereisd met vrienden in maart 2016

super team

H.bredene
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is inderdaad wat verouderd. Zuid kamer mag wel gezien worden. Het eten is eenvoudig, maar lekker!! Tijdens het ontbijt is er voldoende keuze.

S avonds is het best gezellig in de eetruimte: kaarsjes, sfeerverlichting, muziek op de achtergrond,...

Wat ons vooral aangenaam verrast heeft was het personeel, jonge uitbaters bijgestaan door een heel jong team, zij deden hun uiterste best, om ons,hotelgasten, een fijne vakantie te bezorgen!

Les 2 alpes is een top gebied, les clarines is top door het jonge team! Proficiat.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima

Rob
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed ontbijt, lekker en genoeg te eten, elke avond om 5 uur na het skiën lekkere soep. Superaardig personeel. Skilift 50 meter naast de skikelder of 300 meter lopen naar les Diables.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Tof vriendelijk jong team

Leuke ongedwongen sfeer in de bar. Na het aflopen van de All Inn formule om 22u00 => drank aan zeer democratische prijzen.

Lekker en meer dan voldoende eten. Voldoende variatie bij het ontbijt.

Sommige kamers wat gedateerd (bv; één stopcontact op de kamer) maar proper en ruim

Gereisd met partner in februari 2016

uitermate slecht

Ankara
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ouderwets, verouderd en vuil. Geen stopcontacten en afgeschilferde muren in de kamertjes.

Refter slechter dan op een school, is zelfs de naam 'herberg' niet waar. Wijn uit bidons en cola uit de Aldi uit grote flessen. 1 bord per maaltijd zoals spaghetti met watersaus, cordonbleu,... eten voor op de skipistes maar niet op hotel en slogan Op=Op past daar perfect.

Après-ski is sober en ongezellig. Geen sfeer!

Verantwoordelijke is onvriendelijk en iedereen wordt aan zijn lot overgelaten.

Gelukkig prachtig skigebied en veel zon gehad. Dat maakte het draagbaar...

Skilift aan achterkant herberg is super!

Gereisd met partner in januari 2016

Prima plek

Jantje C.
1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is misschien wat gedateerd, maar verder is het allemaal prima in orde.

Goed ontbijt, smakelijke avondmaaltijd. Mooi uitzicht op de bergen.

Heel vriendelijk jong team. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in februari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Les Clarines voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Clarines in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Clarines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.