Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Surf des Neiges

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Le Surf des Neiges voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 4 reviews

5.5VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 7.5Ruimte
  • 8.3Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Le Surf des Neiges

• 6D21-01-2013

verblijf 11 tm 19 januari

Het complex is oud en versleten!! Wel een nieuwe vaatwasser en koelkast.....badkamer was wel netjes alleen mag de kitter wel weer eens langskomen voor een beurtje, zwarte randen dus. Douche is klein. Bed is een bedbank waarbij de latjes erg dun zijn en er dus een paar gesneveld zijn, geplakt met tape! Een paar appartementen hebben een balkon maar wij dus niet..een klein raampje. Kamerwasvol met spullen, niet handig als je al zoveel ski spul bij je hebt. Verder ishet gebied om te skieen geweldig!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9kaskarian09-01-2012

agréable

très bien placé, très bon accueil, à proximité de toutes les commoditées

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3vandenabeele lieven07-03-2006

het appartement was in zeer slechte staat.het is precies een appartement uit een oostblokland.de muren zijn slecht geisoleerd.pluspunten: er was een afwasmachine,microgolf en een kleine oven.goeg voor jonge mensen,families met kinderen zou ik dit niet aanraden.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 4Karin01-11-2005

Wij waren in het appartment vorig jaar met Kerst en Nieuwjaar voor 2 weken. Het appartement voor 5 personen is ruim genoeg. Toen we daar aankwamen moesten we alles echter goed schoonmaken, want het was niet echt proper. Het gebouw is echter niet zo geschikt voor families die rust en kalmte zoeken. Er waren heel veel Italiaanse jongeren die heel de nacht door feestten en die zelfs (aan de buitenkant) van balkon tot balkon klommen. We hebben er 2 weken geen oog dicht gedaan, ook omdat het plafond heel slecht geïsoleerd is. Als er een tafel of stoel verschoven werd, hoorden we dit. Verder is het een prachtig ski-oord. De afstand tot de liften is goed te doen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement Le Surf des Neiges info