Géén boekingskosten

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

101 Reviews over Le Sherpa

• 8familie nijssen14-01-2020

fantastisch

leuk hotel, nederlandse eigenaar, met een super enthausiast team. super ontbijt en 's avonds een 2 keuze menu, erg lekker. leuke apra ski bij de buitenkachels kamers schoon , heerlijke douce en een bubbelbad komen zeker nog eens terug

• 1Thomas07-04-2019

Poor service and rude communication of the owner

Most poor service ever received: Dont know difference between penne/taghliatei/spaghetti.

When you order carbonara, you ask for the specification and they say its spaghetti and they bring you taghliatelli.

Later the boss comes and doesnt even know the difference! The boss doesnt even apologize himself. He even challanged me to write a bad review because he was not even willing to give a compensation to kee the custumor satisfied. Horrible communication! Horrible custumorservice Horrible taste of food, my friend order a hamburger which tasted very sour! I would never recommend this restaurant! Avoid immediately!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Petra03-03-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel met gezellige bar. Toplocatie!

• 9Thomas28-01-2019

prima acco, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Hotel wordt gerund door een NL stel. Hartelijk ontvangst. Heel gezellig. Gasten deels NL, deels Europees, evenals de bediening. Uitgebreid ontbijtbuffel, avondeten, soep, keuzemenu (in de ochtend opgeven, 2 keuzes) en toetje. Gezellige bar en terras, 7 verschillende tapbieren. 150 meter van de piste/lift die je meteen naar 2600 meter brengt (en eventueel door tot 3400 meter).

• 8Marion Zwartbol17-01-2019

Heerlijke vakantie

Super gezellig hotel met een leuke bar en heerlijk eten in het restaurant . Je loopt zo in een paar minuten naar de gondel

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Maurice Krul04-03-2018

Top hotel een aanrader voor iedereen

We hebben met ons een gezin een top skivakantie gehad mede door dit fantastische hotel. De vriendelijkheid van het personeel, het zeer gevarieerde goede eten , de kamers, de ligging van het hotel en andere faciliteiten van het hotel. Dit is zeker een aanrader voor mensen met en zonder kinderen groot of klein Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ronald en Karine26-01-2018

Prima Hotel op een superlocatie

Schoon hotel , prima gevarieerd eten. Wij hadden de All Inclusive geboekt wat ook uitstekend was. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer , maar vonden hem prima hoor. Buiten zeer gezellig met alle vlamtafels. Eigenlijk alles goed, maar heb toch een puntje wat ik wil melden. Op de gangen en trappen werden alle tussendeuren open gehouden door handdoeken op de vloer eronder te duwen. ( Met gevolg dat dag en nacht de deuren open stonden. Deze deuren moeten bij een brand altijd dicht gaan omdat het de "snelle" uitbreiding van een brand voorkomt. Ik voelde mij daar niet prettig bij ,en heb dat bij de directie ( Paul ) verteld. Hij deed daar zeer laconiek over, en vond het duidelijk niet belangrijk. Heeft er tijdens ons verblijf helaas ook niets aan gedaan. Ik ben dus elke avond zelf rond gegaan om de deuren te sluiten , maar de volgende dag deed de housekeeping groep gewoon de handdoek er weer onder. Voor mij was het op dat moment ook opgelost , maar begrijp niet dat de directie daar zelf helemaal aan doet.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Saelmans16-01-2018

We komen zeker weer terug😆😆

Heel goed dat we eerder op de kamer konden. Heerlijke keuze menu. Gastvrij en heel vriendelijk personeel.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8René Wubbe11-12-2017

Vriendelijk personeel, goed eten prima kamers.

Vriendelijk personeel, goed eten prima kamers, redelijk geprijsd, bijna naast de piste. Wat wil je nog meer?

• 5Chiel van Schijndel03-06-2017

nooit meer

We hadden drie overnachtingen, maar bijna niet kunnen slapen vanwege de geluidsoverlast van de harde muziek en gasten die tot in de kleine uurtjes op het terras zaten te feesten. Dit precies onder onze kamer. Dus voor je rust moet je hier echt niet naar toe.....

Hotel Le Sherpa info

Het complex