Hotel Le Sherpa ***

91 reviews over Hotel Le Sherpa in het Nederlands

Prima Hotel op een superlocatie

Ronald en Karine, 26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon hotel , prima gevarieerd eten. Wij hadden de All Inclusive geboekt wat ook uitstekend was. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer , maar vonden hem prima hoor. Buiten zeer gezellig met alle vlamtafels. Eigenlijk alles goed, maar heb toch een puntje wat ik wil melden. Op de gangen en trappen werden alle tussendeuren open gehouden door handdoeken op de vloer eronder te duwen. ( Met gevolg dat dag en nacht de deuren open stonden. Deze deuren moeten bij een brand altijd dicht gaan omdat het de "snelle" uitbreiding van een brand voorkomt. Ik voelde mij daar niet prettig bij ,en heb dat bij de directie ( Paul ) verteld. Hij deed daar zeer laconiek over, en vond het duidelijk niet belangrijk. Heeft er tijdens ons verblijf helaas ook niets aan gedaan. Ik ben dus elke avond zelf rond gegaan om de deuren te sluiten , maar de volgende dag deed de housekeeping groep gewoon de handdoek er weer onder. Voor mij was het op dat moment ook opgelost , maar begrijp niet dat de directie daar zelf helemaal aan doet.

We komen zeker weer terug😆😆

Fam. Saelmans, 16-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed dat we eerder op de kamer konden. Heerlijke keuze menu. Gastvrij en heel vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, goed eten prima kamers.

René Wubbe, 11-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel, goed eten prima kamers, redelijk geprijsd, bijna naast de piste. Wat wil je nog meer?

nooit meer

Chiel van Schijndel, 3-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden drie overnachtingen, maar bijna niet kunnen slapen vanwege

de geluidsoverlast van de harde muziek en gasten die tot in de kleine uurtjes

op het terras zaten te feesten. Dit precies onder onze kamer. Dus voor je rust moet je hier echt niet naar toe.....

Het was weer een fantastische week in Les 22 Alpes

Ad Wilmont, 18-2-2017

Hotel Le Sherpa met ontzettend vriendelijk personeel en goede keuken is een van de redenen dat wij hier voor de vijfde keer zijn geweest. Min puntje vanwege de storm konden we 2 dagen niet skiën, maar het verwarmde terras bij Le Sherpa en het zwembad om de hoek maakte veel goed.

Redelijk hotel dichtbij de piste

Erik, 9-1-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Le Sherpa is een prijs/kwaliteit een redelijk hotel. Kamer is goed qua ruimte. Er zal wel wat meer moeite in het eten gestoken mogen worden. Ontbijt is karig in aanbod. Avondeten is matig tot slecht. Soep uit een pakje en diepvriesgroente is echt niet nodig. Ligging is goed, middenin les2alpes vlakbij de piste en liften.

Super prijs/kwaliteit!

Peggy, 13-4-2016
        • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt zeer centraal in Les 2 Alpes, voldoende parkeerplaats in de buurt. Het is een gezellig, niet té groot hotel met familiaal karakter. De kamers zijn ruim, maar kunnen zeker een opknapbeurt gebruiken!! De service is super: het personeel is echt supervriendelijk en behulpzaam!!! Het eten is sober, maar lekker en in de bar is het ook gezellig (wel wat klein). De centrale liften naar het skigebied zijn vlakbij.

Gereisd Met oudere kinderen 11+ jaar in maart, 2016

Geweldig

Hans&gerdy, 28-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes10

De sfeer is geweldig niets is te veel voor het personeel, de kamers waren iets gedateerd. Het Hotel is kleinschalig dus iedereen kent elkaar, heel leuk.

Geweldig hotel

lori982, 3-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes10

Ontzettend vriendelijk personeel (Nederlands) lekker eten. Keuze uit twee hoofdmenu's. Altijd een voor- en nagerecht. Ook het ontbijt was prima. Perfecte ligging tov de liften en skischool. Top!

Geweldig Hotel

Wim, 1-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier i.v.m. de Alp d'Huzes. De eigenaar is een landgenoot en het was net een grote Nederlandse familie.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Sherpa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Sherpa in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Sherpa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Sherpa scoort een 8.17 uit 10 op basis van 95 reviews.