Appartement Le Prince des Ecrins

0Tonen op kaart

8 Reviews over Le Prince des Ecrins

• 2Merel04-01-2009

Af te raden!

We kwamen hier terecht omdat het appartement dat we hadden geboekt niet af was. Om te beginnen is er geen receptie, dus bij klachten moet je naar een ander hotel bellen, waar je wordt afgesnauwd omdat ze daar gek worden van de klachten van deze appartementen. De lift deed het niet omdat de benedenverdieping regelmatig blank stond. Ook was er vaak geen water, wat toch echt niet kan ivm koken, douchen en wc doorspoelen! De ligging t.o.v. de piste is ook belabberd. Als je les hebt moet je naar de pistes in het centrum. Je kan met een bus naar beneden, maar daarna is het nog een halve kilometer lopen wat geen pretje is met skischoenen en ski's. Bovendien rijdt de bus zeer onregelmatig, dus moet je er ruim van tevoren staan om op tijd bij je les aan te komen. Voor mensen die overwegen dit te boeken of die wegens overboeking hier naartoe moeten: ik raad het je af!

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 7Fam. Snellekens27-08-2008

zomerseizoen, appartement 10 personen

we waren met 5 in een 8-10 pers-appartmt,natuurlijk was er veel plaats. het was zéér proper maar ook zeer sober ingericht, bv witte muren en nergens een kader. Daardoor is het gemakk. te onderhouden maar niet echt gezellig om 14d in te vertoeven. De service was prima, zeer vriendelijke dame aan de receptie. De res. staat als laatste op de helling en 100m verder ligt een diepe kloof van 1km diep naar venosc, je kan er zo over een betonrand de dieperik invallen, voor de kdn was ik daar bang voor, die mochten van mijn niet ver uit de buurt, jammer dat dit niet echt afgezet was met een degelijke afsluiting! In de res. was er niet veel tedoen,ook buiten was alles vrij dor en (nog)niet aangelegd. een partijtje biljart kost telkens 2euro, de sauna was wel tof en veel vrij, het enige zwembad in het dorp was volgens ons dan weer veel te duur: 4euro pp en er was niets speciaals aan en héél druk.

• 6Familie Scheele19-08-2008

Viel eerst wat tegen

We hebben inmiddels 4 jaar vakantie gevierd in de Franse Alpen, tweemaal in La Plagne, 1 maal in St. Gervais en 1 maal in Oz-en-Oisans. Voor de appartementen in La Plagne en Oz betaalden we dezelfde prijs in dezelfde periode. Deze appartementen waren aanmerkelijk groter en luxer. In dit appartement was voornamelijk de keuken erg klein, er was geen oven, de koelkast was bovenin erg warm door de kookplaat die er boven zat. Er waren zeker twee eetkamerstoelen waarvan de poten niet zo goed meer waren. Het appartementencomplex bleek nog maar 4 jaar oud te zijn, maar dat was niet meer zo goed te zien.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5voetelink26-03-2008

Wij zijn in maart 2008 er geweest. Het gebouw is redelijk nieuw (2000) De ruimte is groot. Wij hadden een appartement voor 6 en 1 voor 4 personen. De huizen worden niet goed schoon gehouden. Er is alleen een bezem en een blik. Geen stofzuiger. Er zijn dekens om onder te slapen en dat is dus ook niet echt lekker. De kastdeuren van de keuken lagen kapot eruit en in het 4 persoonsap. was de inductiekookplaat kapot. Gevaarlijk dus. Verder was de ouchekop door vorige huurders aan elkaar geplakt met leukoplast. De appart. waren wel erg ruim. Voor de deur gaat een skibus zeer frequent die je naar het dorp brengt waar je uitzicht op hebt. Het is ook te lopen. Via trappen, erg goed te doen alleen niet met skischoenen. Vandaar gaan alle liften. Er valt niet naar je ap. te skien. Dat is jammer. Het skigebied is prima. Voor ieder wat wils. Voor de deur kun je je auto parkeren en er is een parkeergarage onder het app. complex. Aanrader om eigen kussens en dekbedden mee te nemen want dat was vied.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Gerhard08-07-2007

Wellicht is er iets veranderd sinds 2005. Het huis was perfect schoon. De eigenaar spreekt engels wat erg makkelijk is. Het ligt in de zomer op een hele mooie locatie met geweldig uitzicht. wel wat verder van de pistes maar daar heb je in juli geen last van. Wij zijn erg tevreden.

• 8Lieske07-11-2005

Goed appartement. Wij zaten met zn 4en in een 3kamer appartement, dit was echt perfect. Erg ruim appartement. Schone en ruime kamers. Ligging ten opzichte van pistes en dorp is helaas minder. Er rijdt wel een bus van het appartement naar het dorp (rijdt om het kwartier), nadeel is alleen dat deze eind van dag erg druk is en de bus vaak vol is, waardoor je alsnog naar boven moet lopen. Maar ik vond het een prima appartement!!

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 1Harold van Boxtel18-04-2005

afgelopen jaar hier geweest. Ski was top, je loopt zo de pistes op. Maar wat een armoe! slecht appartement, veel te klein, badkamer is veel te klein, stof, stof en nog eens stof. armzalige inrichting en service echt nul komma nul. NOOIT MEER !! ik heb echt nog nooit zo'n slecht appartement gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 1Romina11-04-2005

Als je last hebt van stofmijt (ik had dit nog nooit gehad, maar heb er daar voor de eerste keer last van gehad), ga dan zeker niet naar deze 'residentie'. Het stinkt gewoon naar het stof op de kamers (en niet alleen stof, het stonk er gewoon de hele tijd, blijkt dat het hotel op een stort gebouwt is).

De douche : 1m² groot, zonder douchegordijn. Zorg dat je dweil klaar ligt. Warm water voor 3 personen als je chance hebt.

Ik kan nog wel uren doorgaan over dit complex. Denk niet van : ach, dit is maar 1 persoon zijn mening : wij stonden op een gegeven moment met wel 10 personen aan de balie om te klagen over iets dat mis was. Ik ben een persoon die normaal gezien helemaal niet moeilijk doet over zijn reis / kamer, maar dit was echt onaanvaardbaar. Deze appartementen (+ slechte sneeuw) hebben echt onze vakantie verpest.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Appartement Le Prince des Ecrins info