Hotel Le Pied Moutet

gastvrij / gemoedelijk / eenwoudig

bob
23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt op 3 minuten lopen van Diable en Super venosc liften. Gratis skibus op 50mtr.. Sinds 3 jaar runt een Hongaars / Tsjechisch echtpaar het hotel. Zij spreken ook Engels, Duits en Italiaans.

Gastvrijheid staat zeer hoog in het vaandel. Ze proberen aan al je wensen te voldoen.

Het ontbijt biedt voldoende,: Verse bonenkoffie, jus d'orange, appelsap, verse (warme) croissants, stokbrood, fruit yoghurt en diverse crueslies, vlees en kaas.

Diner: Dagelijks een drie gangen menu (geen keuze). De kok maakt veel streekgerechten. Hoeft niet altijd je smaak te zijn maar zeker niet slecht.

Kamers: Van de kelder tot de bovenste verdieping zijn kamers. Allen met eigen badkamer en wc. De grootte van de kamers verschilt. Kamers zijn eenvoudig ingericht. Bedden prima. Het is wel gehorig omdat men over houten trap naar boven komt.

Eetzaal: eenvoudig maar schoon, Bar: Enkele oude goed zittende banken. Prijzen drank zijn in orde:5 euro halve liter bier, flesje fris (33cl) 2,80

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Klein,eenvoudig hotel waar je je welkom voelt.

S. Verheul
8-6-2012

In verband met onze deelname aan de Alpe d'HuZes dit hotelletje geboekt omdat dit nog het enigste was in de buurt. Geen spijt van gehad!! We kwamen laat aan en er werd nog speciaal iets voor ons klaar gemaakt. Ook voor mij als vegetarieer. Alle avonden een simpel 3.gangendiner gehad, maar het was heel lekker. Van het ontbijt moet je ook geen heel groot buffet verwachten ,maar iedere ochtend verse broodjes .Het echtpaar, die dit hotel beheert, is heel gastvrij en ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn heel eenvoudig en niet echt groot. Sliepen met 3 volwassene en 1 kind op 1 kamer en dat was wel krap. Maar de bedden liggen goed en het is er schoon. Dus voor de prijs wat je er voor betaald is dit hotel echt een aanrader!!! We hebben de paar dagen dat we hier waren echt als een korte vakantie ervaren.

Gereisd Met vrienden in juni 2012
2006

Redelijk hotel, beetje ouwig, maar goed bedoeld

Peter
16-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Redelijk hotel, beetje ouwig, maar goed bedoeld. Rookvrije eetzaal, bar niet bezocht want er werd gerookt. De baas zat in het halletje ook te paffen. Weet hij veel... Ontbijt eenvoudig, avondeten leek soms een beetje op Leger des Heils kerstmaaltijd voor € 4, maar niet zo beroerd als de gemiddelde Franse keuken. Helaas geen keus, voor de vegetariers was er een omelet met ham. Bediening beleefd, maar een beetje op een afstand. Een flinke tippel van het vieze skihok naar de skilift. Parkeren ging perfect in de garage aan de overkant. Goede bedden, redelijke zolderkamer met nauwelijks daglicht. Ach het is het Hilton niet en we hebben heerlijk geskied.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Schone kamers, maar verouderd

Inès
15-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schone kamers, maar verouderd. Het eten is redelijk, maar smaakt na een lange skidag absoluut goed... De 'bar' ongezellig met slechtzittende bankjes. Supermarkt meteen tegenover het hotel, liften op loopafstand. Onder deze supermarkt kun je je auto in de parkeergarage zetten (ik dacht 35,- voor eeen week), en dat is ideaal: geen sneeuw erop, maar ook geen mensen die met ski's of boards langs je auto schampen. Het is een vrij goedkoop familiehotel in Les Deux Alpes, waar je in verhouding tot wat je er voor betaalt een prima verblijf hebt!

Gereisd Anders in september 2005

gezellig knus klein hotel MIchel en vrouw hartelijk eten

cora van engelen
21-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

gezellig knus klein hotel MIchel en vrouw hartelijk eten prima. personeel vriendelijk

Gereisd Anders in augustus 2005

Teleurstellend

Lina
17-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Teleurstellend. Minpunten zijn dat het hotel oud is, en het eten niet lekker. Als je iets niet lust (wat al snel het geval is in dit hotel) is er geen enkel alternatief. Het ontbijt is meer dan karig. Geen halfpension boeken dus. In de hotelbar is niets te beleven en word je om 21.30 weggekeken. Pluspunt is de knusheid van het hotel (in totaal 19 kamers). Kamers zijn redelijk groot, en goed schoon.

Gereisd Anders in maart 2005

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pied Moutet in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pied Moutet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.