Chalet L'Ancien

• 7.3Ruimte
  • 7.5Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet infoTonen op kaart

6 Reviews over L'Ancien

• 0Jurgen V13-02-2012

Chalet Ancien terug bezocht

Dit jaar vernamen we dat Chalet Ancien een kleine restauratie had ondergaan.

in 2010 kon dit chalet ons niet bekoren (zie vorige beoordeling)

Wanneer het goed is mag het ook gezegd worden!

Dit chalet is heel verzorgd en proper. Al vermoed ik dat de reisorganisaties die deze chalet verhuren hier ook voor iets tussen zitten.

Geen skikot en andere toestanden meer.

onze reisorganisatie kijkt er volgens mij strenger op toe hoe het chalet word achtergelaten. Schoonmaakkosten worden op voorhand betaald. Indien niet proper schoon gemaakt = geld niet terug.

Alle kamers inclusief de badkamers werden grondig vernieuwd.

Er valt niks op aan te merken.

Prijs kwaliteit mag deze chalet zeker gezien worden.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 4Jurgen V29-03-2010

afgeleefde en vuile chalet

Zeer afgeleefde chalet. was in 1 zin samen te vatten : smerig en niet onderhouden.

de matrassen hadden allemaal sporen van braaksel, bloed en andere restanten waarvan ik de oorsprong niet wil kennen.

de oven was zo vies dat deze niet bruikbaar was, de vaatwas zat vol peuken. kapotte meubels

stinkende kamers door een doornat tapijt (die trouwens de hele week nat is gebleven)

braaksporen op het tapijt boven.

geen lavastenen in de sauna waardoor deze niet bruikbaar was. technische ruimte van het zwambad was vergrendeld, waardoor dit niet vermwarmd kon worden.

stopcontacten los uit de muur, met ontblote draden.

schimmel in de badkamers alsookj in de sauna...

dit is een chalet die dringend een opknapbeurt nodig heeft en eigenlijk uit de verhuur zou moeten !

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7beaussier23-03-2010

très cher pour ce que c'est, propreté très limite

Location du chalet pour 8 pers. pour 1 semaine de ski. Lorsque nous sommes arrivés, lave vaisselle non vidé, la cafetière avec filtre en PQ non plus, le ménage fait à la va très vite, des cannettes de bières autour de la piscine, des mouchoirs sous les lits, etc... vraiment pas propre! Les moquettes doivent datées d'il y a 20 ans vu l'état! ne pas se promener pieds nus! Et les matelas, de vieux trucs tout pourris qui ont 40 ans et qui sont dégueulasses! Ne surtout pas oublier les draps! A part ça, le chalet est plutôt pas mal, grand, suffisament d'espace pour 10. La piscine pas mal, le sauna sympa après une dure journée de ski. L'une des chambre donne dehors, dur le matin quand il fait - 8°!! Idem pour piscine et sauna, passage obligé par dehors, glagla! Les 3 salles de bains et toilettes c'est super, on fait pas la queue! Heureusement que nous l'avons eu en location sans payer en +(promo voyages sncf) sinon dégoutés! Note globale 6/10. Il a grand besoin de travaux! Proche commerces.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 0Rowdy Schwachöfer23-12-2008

Fantastische chalet!

Wij hebben met 12 man een week gelogeerd in dit chalet. Vooral het grote zwembad en de sauna waren een groot pluspunt. Helaas is dit chalet enorm duur geworden, maar we willen graag een keer terug!

• 8R van der Wel18-12-2008

echt de moeite waard

vanaf 5 t/m 13 december hebben we met 7 pers vertoefd in chalet Anciens.Genoeg plaats,aangezien dit chalet plaats biedt voor 12 pers.Zeer compleet ingericht,was redelijk goed schoongemaakt,knusse inrichting.Zwembadwater was wat koud,maar hebben we na 3 dagen zelf hoger kunnen zetten.Het chalet ligt op 5 minuten lopen van de ''rode eitjes'' en 15 min van de Jandri gondels.Supermarkten in de buurt.Prachtig uitzicht vanaf terras.We hadden ook nog eens 80 cm verse sneeuw!!! Dat maakt ook een hoop goed.Al met al een prima Chalet voor prima prijs.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Sylvia18-02-2008

Op zich is het een mooi chalet met een goede ligging. Het is alleen ontzettend smerig, wordt niet/nihil schoongemaakt. De bedden zijn niet goed en de badkamers zijn vies en armoedig. 1 badkamer is wel netjes alleen ook vies. Wij hebben het appartement geboekt via een reisorganisatie. Wij adviseren om via een ander te boeken en zeker dit chalet niet te boeken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Balkon terrasBeschikbaar
  • Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij