Chalet Chantelouvesterstersterster

6.5Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Deux Alpes

Op vakantie geweest naar Chantelouve?

6.5Voldoende

Meer chalet info
Tonen op kaart

15 reviews over Chalet Chantelouve

• 8Anita01-11-2010

Heel fijn voor een groep!

Wij zaten met 9 man (studenten) in een 8-persoonsappartement, en hadden alle ruimte. 4 nette, simpele slaapkamers met twee aparte bedden en genoeg kastruimte, 3 prima schone en functionele badkamers en een ruime woonkamer. Alleen het eetgedeelte was wat krap, maar zeker voor een Frans appartement was het zeer ruim en netjes opgezet. Op loopafstand pistes en bakkertje, en het zwembad voldoet ook.

Waterkoker was er niet, maar pannen waren in orde. Banken ietwat oud en verzakt. Verder deed alle elektronica het en was er weinig op aan te merken.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Pat12-08-2009

mooie chalet 100 m. vd piste

We waren met 6 man, 4 slaapkamers en 3 badkamers, propere inrichting en vrij ruim met 6. Je kan sauna,zwembad en buddelbad privé afhuren (13 PP) Op 100 m. van een trekliftje waar je kan kiezen welke kant vd berg je gaat, er is een skiverbieding naar de andere kant van het gebied. en via liftje ski je zo naar de skischool. Wel geen skigebied voor beginners, enkel terugkomen via groene smalle piste waar iedereen naar beneden komt of via zwarte pistes. Voor gevorderden dik in orde

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Pat28-01-2009

dik in orde !

We zaten met 6 mannen in een appartement voor 8, 4 slaapkamers voor 2 pers., 3 kleine badkamers met douche en WC, alles was proper en voldoende, inderdaad op 50 M. van een trekliftje waarmee je het ganse gebied kan bereiken, voor 13 euro p.p. kon je het zwembadje, bubbelbad en sauna anderhalf uur huren. Voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Katja 14-12-2008

leuk, knus appartement

Ondanks dat het een heel leuk en knus app is, was er helaas een hoop niet goed: - Open haard is dichtgekit. - pannen zeer oud en versleten - banken doorgezakt en heeel erg vies - Opbergruimte; was er bijna niet, het is dat we maar met z'n vijven waren zodat we een kamer overhadden, maar met 8 personen is dit niet te doen. - Bijna geen pannen - geen waterkoker - achterdeur kon niet op slot - koffiezetapp stuk - Het ene app had maar 2 slaapkamers en een nisje met een gordijn ervoor. Het was dus zeer zeker géén 5 kamer appartement, hier konden max maar 6 mensen slapen.

Toch was het een hele leuke week. De app waren dan missch niet helemaal in orde, maar de ligging was oké en dat er een zwembad met sauna en masseur aanwezig is, is helemaal top! Als deze appartementen worden opgeknapt incl. inboedel gaan we zeker nog een keer terug! Vloerverwarming is trouwens wél erg lekker.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 7kris01-08-2008

zomervakantie in appartement 6 personen

Eetruimte vrij krap voor 6 personen. (max 5).Slaapkamers boven voldoende groot. Vrij goede prijs/kwaliteitverhouding. Defecten werden met 1 telefoontje onmiddellijk opgelost. Groot terras. Keuken volledig.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 6Jolien07-05-2008

Chantelouve dan... we hadden er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Het was op zich niet slecht, maar ook nt ideaal om met 6 mensen comfortabel in te verblijven. De kamers & badkamers waren ok. De keuken was mini en de living was ook te klein, met slechts twee kleine sofa's. Bij aankomst was het appartement ook niet echt proper. We zijn jongeren, maar desondanks hadden we toch iets meer comfort verwacht, vooral omdat beweerd wordt dat Chantelouve 4 sterren heeft. De ligging is dan weer wel goed, vlakbij de piste en skibus op 20m.

L2A is een fantastisch skigebied, niets op aan te merken. Groot gebied en veel variëteit aan pistes.

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 8Marina03-05-2007

De laatste skiweek (vanaf 20 april 2007) hebben we via in Chantelouve doorgebracht, met catering aan huis. Voor € 112,= extra per week werd er ontbijt en diner aan huis gebracht, op elk gewenst tijdstip. Om een lang verhaal kort te maken: deze opzet is ons (8 personen verdeeld over 2 appartementen) prima bevallen, waaronder ook de enige vegetariër van het stel. Elke avond was er de keuze tussen 2 menu's (náást het vegetarische diner) en is eenmaal een fondue-avond in La Shierpa inbegrepen. Daarnaast vonden we de appartementen ook erg sfeervol que opzet en inrichting, met name het grote appartement voor 8 personen zeer geschikt). Kortom: een aanrader, zeker gelet de prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd in mei 2007

• 6R.21-02-2007

Mooi appartement, voor (in de aanbieding) een mooie prijs! Hadden de 8 persoons (voorheen 10), waardoor er een extra ruimte was voor skischoenen en boodschappen, koffers, of iets dergelijks. 3 badkamers, daardoor lekker je eigen ruimte, met nette douchecabine (tip: niet met je handdoek aan de kraan blijven hangen. Broodjesservice is ideaal. Binnendoor ben je zó bij De Prins; en een gezellig eind wandelen naar andere kant van 't dorp (Yeti en Smithy's!) Via reisleiding is het zwembad zó geregeld (anders moeilijk) Jacuzi/Hot-tub 's nachts te gebruiken ('gratis')

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 8Imka07-02-2007

Wij zijn in maart 2006 in het 10 pers. app. Chantelouve geweest en hier een super vakantie gehad. Ligging tov de pistes is ideaal, wij konden bijna op de ski's tot aan het chalet komen. Vier twee persoonskamers met twee badkamers waren prima, ook de bedden. Een nadeel waren de twee slaapplaatsen in een stapelbed achter een gordijn, dit is eigenlijk niet zo geschikt. Verder is de broodjesservice heel handig en is de service (vanuit Hotel Sherpa) prima. De woonkamer is redelijk klein, met een tweezitsbank, maar wel heel gezellig met haard.

Gereisd in februari 2007

• 7Roy31-01-2007

Via touroperator in een 6 persoonsappartement gezeten, met busreis: gratis halen/brengen van de koffers van/naar Hotel Sherpa.

Ligging is aan route champame, via groene piste en zwarte Valentin bereikbaar. 10 minuten lopen vanaf gondel naar gletsjer, maar ook gratis bus dichtbij.

Chalet is naar franse begrippen ruim (6persoons was voorheen 8persoons) hoewel een extra bank in de woonkamer welkom is. 2 goede badkamers - 2 goede slaapkamers - 1 hokje met stapelbed achter gordijn grenzend aan woonkamer/keuken (dus gehorig) - groot balkon met picknicktafel - eigen afsluitbare skilocker - parkeergarage onder chalet (1.80doorrijhoogte!!)

Zwembad/sauna/jacuzzi beheerd door franse receptie, is NIET gratis (7,50€ voor half uur? jacuzzi en gebruik van zwembad, 12€ voor alles)

Algemeen kan gezegd worden dat het een net en redelijk ruim appartement is. de ligging is rustig maar niet heel afgelegen, maar niet dicht bij apresski.

Gereisd met vrienden in januari 2007

0 tips over Chalet Chantelouve