Appartement Bel 'Alpe

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Bel 'Alpe

• 2Djo15-02-2011

slecht appartement, Reisleiding

We kwamen aan om half 6 s'ochtends en de reisleiding wilde niet hun bed uitkomen om ons op te vangen. nog nooit meegmaakt. We konden was om 5 uur in het appartement. Ongveer alles was slecht aan het appartement, vies, voordeur kapot. We miste bijna alle keuken spullen. Schimmel op de muren, Vieze Vloer. Geen opslag buiten het apparetement voor de skispullen die wel geboekt waren. Vieze donsdekens en kussen, Vies balkon. Vakantie zelf was erg gezellig. Reisleiding was erg lax en een beetje nors tegen de klanten. Busreis terug was slecht geregeld. Heel chaotisch. Wij stonden niet op de lijst van de bus chauffeur, dus we konden bijna niet weg, of ze ze eiste van een aantal mensen om met een andere mus mee te gaan terwijl de bagage in de oorspronkelijke bus bleef liggen. Verder is er geen sneeuw gevallen. Pistes waren erg ijzig. Maar samenvattend een hele gezellige vakantie door de groep waarmee we waren, maar door de accomodatie geef ik het een ovvoldoende. Absoluut geen aanrader

• 3Maurits19-01-2010

Slecht appartement

We wisten dat we niet al te veel van het appartement hoefden te verwachten gezien de prijs van het appartement. Binnenkomen in het appartement was al levensgevaarlijk vanwege de hopen ijs die voor de deur liggen, de keuken was kapot en er was geen koffiezetapparaat aanwezig. De bedden waren erg slecht en de ruimte om met 8 personen te zitten was minimaal.

Als klap op de vuurpijl hebben we een paar dagen gehad dat al het warme water op was en dat we minimaal 2 uur hebben moeten wachten tot we weer van warm water voorzien werden (de boiler moest eerst helemaal gevuld zijn, volgens de reisleiding).

• 5milou06-01-2010

geen net appartement

Wij zijn hier in 2008 geweest met 6 vrienden. Het enige wat top was, was de ligging. Mooi dicht bij de gondel. Verder was het appartement erg vies toen wij aankwamen. Wij moesten erg lang wachten voordat wij in het huisje konden. De douche was vies en de lakens in de slaapkamers. Het klopt het appartement was ook niet erg duur, maar je verwacht dan wel dat je in een school appartement komt. Dat het wat kleiner is, is niet erg, want je betaalt ook niet veel. Wij zouden hier nooit meer naar toe gaan. Ski gebied was wel super

• 8Jaak09-11-2009

Leuke appartementen

Bel Alpe is een soort uniek gebouw, super centraal gelegen op 30meter van de belangrijkste lift. Het appartement waar wij in zaten was pas gerenoveerd en naar franse norm veel ruimer dan normaal.

Tuurlijk is het geen chalet, maar qua appartementen is het bij ons echt wel een van onze betere plaatsen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 4Michiel Scheepers16-02-2008

Ik heb al meerdere vakantie via touroperator geboekt, je weet dat het geen luxe is wat je mag verwachten. Maar ik denk dat het tijd word dat ze eens gaan kijken naar de kwaliteit van de appartementen. Deze zijn waar ik was ver onder de norm. Niet schoon, vieze geur op de badkamer, gordijnen vast gemaakt met plakband, Voordeur klink heeft het begeven, env, env... Dan liever iets meer voor een vakantie betalen dan dit...

• 9annemieke21-01-2008

We gaan al jaren mee met sportura. Normaal zijn in de Franse Alpen de appartementen wat aan de kleine kant, in Bel Alp vind ik ze wat ruimer opgezet. Je ziet dat Sportura, aan het werken is aan de kwaliteit van de gebouwen, er zijn er een aantal goed opgeknapt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Familie

• 5Van Esbroeck Dirk06-03-2006

bij aankomst lange wachtijd voor ontvangst sleutels en ski pas, maar 1 persoon aanwezig,appartement vuil , keukengerei onvoldoende, te weinig bestek, geen koffiezet , vaatwasser stuk ... bij de buren gaten in muren gestampt en smeltwater lekte binnen, mochten volgende avond langs komen voor de problemen te vermelden , niemand aanwezig in bureau, niemand meer vast gekregen, veel te veel geld voor zo een klein en onverzorgd app. ( 3000 euro voor 8 pers. ski-pas inb.) niet voor herhaling vatbaar, ski-gebied wel

• 1F.sepers02-03-2006

De ligging OK bij piste en winkels, verder een vreselijk 7 persoons-appartement. Geen ramen in de verblijfsruimte, klein, alleen 2 houten bankjes om op te zitten. Elke nacht ongelofelijke herrie van jaarclubs/scholieren die met eieren staan te gooien op de gang, de bassen van de yetibar door de muur heen, een stalen trap waar je iedereen op naar boven hoort komen. Ontzettend vies. Lakens vorige gebruikers nog op de bedden. Lekkende afwasmachine, geen keukenspullen, een douche waar geregeld kokend water uit komt en toch duur ca 1300 euro voor een week alleen voor het appartement(voorjaarsvakantie). kortom bedroevende prijs/kwaliteitverhouding. Dit doen we nooit meer.

Anders

• 1F. Sepers27-02-2006

De ligging OK bij piste en winkels, verder een vreselijk 7 persoons-appartement. Geen ramen in de verblijfsruimte, klein, alleen 2 houten bankjes om op te zitten. Elke nacht ongelofelijke herrie van jaarclubs/scholieren die met eieren staan te gooien op de gang, de bassen van de yetibar door de muur heen, een stalen trap waar je iedereen op naar boven hoort komen. Ontzettend vies. Lakens vorige gebruikers nog op de bedden. Lekkende afwasmachine, geen keukenspullen, een douche waar geregeld kokend water uit komt en toch duur ca 1300 euro voor een week alleen voor het appartement. kortom schandelijke geldklopperij van sportura. Dit doen we nooit meer.

• 8Patrick15-01-2006

Groot huisje (6 persoons huisje voor 4 personen). Zag er goed uit allemaal. Goede badkamer. Ligt nog geen 5 min van de piste, bakker, yeti bar, Spar, etc. Kortom goed vertoeven voor weinig geld. Alleen jammer dat prins van oranje wat verder lag, maar was gratis te bereiken met de bus.

Anders

0 tips over Appartement Bel 'Alpe