Tijdelijk €25 aanbetaling

Alpina Lodge

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alpina Lodge voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering
  • 8.3Inrichting
  • 7.7Ruimte
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Alpina Lodge

• 10cedric04-04-2009

geen woorden voor

het is een best oud gebouw, maar ontzettend goed onderhouden. dicht bij de piste, dus snel boven aan de top. je zit in het centrum, maar je hebt toch de rust. Een echte AANRADER!!!

• 8peter13-02-2008

Ik ben van 2-9 febr met een groep van 4 personen verbleven in appartement alpine lodge.Toen ik binnen kwam in ons appartement viel me op dat het echt netjes was en heel luxe de tv is zelfs een flatscreen met daarbij nog een dvd speler. Dus in dat opzicht vond ik het zijn geld zeker waard het ligt ook nog eens zowat aan de piste(30m lopen) de enige minpuntjes aan onze logie was dat 1)ALLE zenders op tv frans waren en het 2de) LET OP!! dat je het appartement echt netjes achterlaat want het zijn echt zeikerds daar en laten het dan ook zeker niet om geld af te nemen van de 600 euro borg die je betaalt. wij kregen het terug maar heb veel gevallen gezien die geld moesten betalen alleen al om dat ze een vuilniszak niet hadden opgeruimd en zulke dergelijke dingen. dat is voor velen beetje een smet op hun vakantie geweest want verder valt helemaal niets af te kraken aan dit appartement.

• 9nina14-06-2007

met 6 personen in 8-persoonapp. Mooi en ruim en van alle gemakken voorzien. Vlak bij de stoeltjeslift naar boven (voor naar beneden moest je wel altijd erg prikken om weer bij deze lift te komen als de piste naar beneden dicht was). Locatie goed, loopafstand van 1800 waar de nl-cafe's zijn (binnendoor naar boven lopen) en dicht bij 2 supermarkten en het algemene plein midden in het dorp. Uitgaangsleven niet heel spetterend. In 1800 allemaal behoorlijk verlopen en veel gesloten. Appartement top, skigebied ook top, uitgaan minder.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Cindy11-02-2007

Wij zijn hier van 3 februari tot 10 februari 2007 geweest. Een goed onderhouden appartementencomplex gelegen naast de piste. Wij zaten in een 8 persoonsapp. Inderdaad een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Xandra Wassenaar30-01-2006

Bezocht van 21 jan t/m 28 jan 2006. Fantastisch ruim en mooi app.! Wij zaten in een 8 en een 4-persoons app. Sleeplift op 50 m. afstand. Duurde wel lang om helemaal naar boven te komen, maar dat lag aan het skigebied. Op het app. was helemaal niets aan te merken! Een aanrader! Complete keuken, incl.afwasmachine, magnetron, oven, waterkoker, broodrooster. Ruim voldoende servies. TV met vele kanalen (duits en franstalig). Goede bedden, voldoende kastruimte. Supermarkt en bakker vlakbij. Dichtbij het centrum, met vele restaurantjes en barretjes.

Appartement Alpina Lodge info

• CafeNiet beschikbaar