Appartement Aiguille Lodge

Mathieu
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Totaal verwaarloosde accomodatie. Geen aanrader

Ons zien ze nooit meer terug

Familie Aerts
26-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al jaren zijn we enthousiaste skifanaten, al op verschillende plaatsen geweest, goede en minder goede, maar deze accommodatie tartte alle verbeelding!

Het appartement had geen verwarmde badkamer, douche was een gat in de vloer waardoor je na elke douche de hele badkamer moest dweilen. Het appartement was smerig bij aankomst, op het terras lag braaksel, een cadeautje van de bovenburen… (zijn ze op onze vraag wel komen opkuisen).

De geluidsisolatie liet te wensen over, net zoals de verwarming. Een gezelschapsspel spelen was vlug niet meer gezellig door het onverwarmbare appartement.

De TV, tabletformaat, gaf mooie sneeuwbeelden :) De afstandsbediening werkte helemaal niet. Het droogrek viel uit elkaar, er was amper een rek of kast aanwezig. Het was dus steeds puzzelen met de valiezen. De vaatwasser deed het niet, het kuisgerief lag tussen het keukengerei. De matrassen hadden geen beschermhoes en van onze nieuwsgierigheid om te kijken wat er zich onder de lakens bevond, hadden we al vlug veel spijt!!!

Volgens de "diplomatisch vriendelijke" manager, hadden we gekregen waarvoor we hadden betaald en hebben zij voor ons gedaan wat ze konden.

Dit appartement is onveilig en dringend aan vernieuwing toe. Gewoon sluiten die boel en even verbouwen ipv. het uit te buiten! Dat zou eerlijk zijn en echt helpen!

Anders gezegd, ons zien ze daar alvast nooit meer terug en dit ondanks de fantastische ligging en het leuke skigebied!

Slecht geworden

Jaap
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tot 2014 prima met goede leiding en goed personeel. Toenmalige manager uit Groningen deed het uitzonderlijk goed en verstond z'n vak. Dacht en nacht met de gasten bezig. Dit jaar een stel snowboarders die in ski kleding hun gasten bedienen. Appartementen volledig uitgeleefd. Ontbijt geen ei gezien. Koude koffie en veel te weinig. Diner is geen diner

We hebben een aantal aanbieders voor Aiguille Lodge voor je op een rij gezet:

Qua prijs OK, maar hard aan reparatie toe

Esther
12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nederlands personeel, vriendelijk en attent. Het eten was eenvoudig maar OK. Ligging aan de piste, vertrek en aankomst zó vanuit het hotel: prima. Maar wat was de kamer er slecht aan toe! Heel klein, veel kapot en/of niet schoon. Optrekkend vocht, voegen in badkamer echt vies, vlekken op de kussens, lampen kapot, matrashoes bed niet schoon, vonken uit stopcontact, maar 2 kledinghangers waarvan 1 kapot, gaten in de deur: het was allemaal gammel en niet fris. Na melding heeft iemand 1 lamp vervangen, echter de andere lampen had hij niet in voorraad. Daarna niemand meer gezien. Hier moet echt opgeknapt worden, het is uitgeleefd. We hebben op zich een goed verblijf gehad, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes8

Super vakantie achter de rug. Dit voornamelijk door de All-in formule (touroperator), ontbijt is vrij basic maar lekker, avondeten was ook goed (3 gangen met bediening dus geen self-service-refter gevoel) , en ook het personeel was zeer vriendelijk (en nederlandstalig) , ligging Top, board aan en gelijk piste op , voor een stapje te gaan zetten moet je wel 20min wandelen want uitgaansbuurt ligt volledig andere kant van het dorp... de iets mindere kant , maar te verwachten voor die prijs : het appartement was aan de kleine kant (zelfs met 4 personen op 5 pers kamer had je echt geen plek op overschot voor zowel jezelf als je bagage. Vooral studentgericht dus. Kamers waren net op randje qua netheid en aan de afgeleefde kant. Bubbelbad/sauna etc zalig als er tenminste geen 35 studenten in aan het apres-skien zijn. Dus zou ik hier terugkomen -> indien ik weet dat de bediening en het eten even goed zijn , en de kamer niet nog meer gebrakt is -> sowieso

PS: bij skiverhuur opletten voor de Intersport (naast Spar) want deze proberen je in de zak te zetten waar je bijstaat (zeker als je geen frans praat ! wij hebben 49 euro betaald voor 1 week skiverhuur pp beginner en wouden ons eerst 130 aanrekenen pp !!

Prima verblijf voor jongeren

Robin
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima verblijf voor jongeren die niet te veel luxe verwachten. De appartementen zijn wel redelijk verouderd, niet super schoon en compact. We zaten namelijk met 5 personen in een appartement, wat eigenlijk gewoon te veel is. Er was namelijk maar één echte slaapkamer met twee 1 persoonsbedden. De overige bedden stonden in de woonkamer (slaapbank 2 personen) en eentje in de gang in een soort bedstee zonder deurtjes). De bedden zijn redelijk klein en ook ontbreekt het aan opbergruimte. Het personeel zelf is overigens wel top! Zeer vriendelijk, gezellig en helpen je met al je vragen of verzoeken. Het eten in restaurant/bar Vie was ook erg lekker. De locatie van het complex is goed. Er loopt, mits genoeg sneeuw denk ik, een piste voor het complex die rechtstreeks naar de 1e skilift gaat. Supermarkt zit op loopafstand, maar je kan ook gebruik maken van de broodjesservice van het complex. Skilocker, sauna, turks stoombad en jacuzzi verder ook top! Redelijk prima verblijf dus, maar verwacht er niet té veel van (vooral als je met een gezin komt).

• Ligging t.o.v. pistes8

In feite is het de naam hotel onwaardig. Het verblijf is afgeleefd. Het is eerder een bestemming voor de jeugd. Vele hotelgasten met kinderen waren niet tevreden en vonden het touroperator onwaardig. Waarom worden de kamers niet gepoetst tijdens het verbijf? We mochten wel verse handdoeken halen. De slaapkamer is in feite een isoleercel zoals in de gevangenis maar dan moet je er met twee personen in slapen.

Het personeel was steeds vriendelijk, hulpvaardig, perfect gewoon maar beschikken niet over de mogelijkheden. Er was ook een duidelijk gebrek aan leiding.

Dit 'hotel' staat hoger gequoteerd dan Lion d'Or maar Aiguille Lodge kan er totaal niet aan tippen. In Lion d'Or te Châtel waren de kamers super, eten héél lekker, iedere dag mooie propere kamers... en dit ook met beperkte middelen. Dus hierbij nog eens een extra pluim voor Dionne en Ronald en hun team.

De touroperator faalt hier. Mits enkele kleine investeringen beschikken jullie daar eigenlijk over een goudmijn maar beseffen het niet.

all-in aanrader, logement dient opgeknapt.

machielsen dirk
20-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lekker eten, all-in zeer volledig en interessant... maar het is vooral de bediening in 'bar\restaurant Vie' die uitzonderlijk vriendelijk en top is. Qua logement zaten we met 4 in een 7-pers app., plaats genoeg, maar zeker te klein indien met meer dan 5. Bedden en matrassen dringend aan vervanging toe. In april is het geen ski in\ski out meer, maar skibus stopt vlakbij en brengt je in 5 min naar de skiliften.

restaurant maakt alles goed.

Rene Dillaart
27-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik begrijp niet dat een appartement eigenaar z'n accommodatie zo laar verloederen. Een paar goede matrassen en een betere slaapbank + wat kastruimte en alles staat er veel beter op. De kwaliteit van het eten en de geweldig vriendelijke bediening staan en geen verhouding tot de kwaliteit van het appartement. Het was back to Basic. 20 jaar geleden zag ik in vergelijkbare appartementen.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Half pension is een aanrader. Gezellige bar met toppertjes in de bediening. Appartementen zijn basic en super voor 2 of maximaal 3 personen. Aan de piste en niet in de drukte. Sauna, stoombad en jacuzzi zijn heerlijk voor de ontspanning. Interieur kan een verfje en nieuwe matrassen gebruiken maar na een dagje buitenlucht prima accommodatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Aiguille Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aiguille Lodge in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aiguille Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aiguille Lodge scoort een 5.77 uit 10 op basis van 46 reviews.