Camping Le Pontet

6,5

2 reviews over Camping Le Pontet in het Nederlands

Met oudere kinderen

Gezellige wintersport camping in mooi skigebied

Bas van Osta
19-4-2010

Leuke camping met vriendelijke eigenaren. Gezellige recreatieruimte mét openhaard. We hebben hier een aantal jaren erg gezellige kerst en oud en nieuw gevierd.

Vreselijke camping!!!

Anna
25-2-2010

De camping ligt op een prachtige plek. Daar is niets op af te dingen!

Maar verder is de camping verschrikkelijk.

- Sanitair is verouderd;

- sanitair is vreselijk vies;

- wanneer je bezig bent was op te vouwen, doet de eigenaresse gewoon de lichten uit;

- na half 10 (in de ochtend) gaat de verwarming uit in het sanitairgebouw;

- ook de boiler wordt dan uitgezet, wat resulteert in een koude douche;

- er staan wasrekken om je was te drogen, maar de eigenaresse hangt ze vol met vieze doeken;

- we kregen (in de wintersport) schde aan de caravan bij het vertrek en de campingeigenaar stond ons keihard uit te lachen!!!!!!

Voor ons helemaal nooit meer deze verschrikkelijke camping!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pontet in Les Contamines-Montjoie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pontet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.