Géén boekingskosten

Chalet info

7 Reviews over Off Piste

• 8Jurgen07-03-2011

Gezellig paradijs in Frankrijk

Wij komen nu met vrienden al 5 jaar op deze plaats. Het is een heel gezellig en knus chalet (dit jaar zelfs een nieuwe keuken!). Tot 2010 kwamen we hier met 2 families (4 volwassenen en 4 kinderen). Dit jaar is er gezinsuitbreiding gekomen in beide families en zijn we dus met zijn 10-en hier geweest. De kinderen van 5, 7, 9 en 11 vinden het hier fantastisch en hadden genoeg ruimte om te spelen. Oké, het is misschien niet zo groot als thuis, maar geloof me, het is echt toereikend als je voor de sneeuw komt. Tenslotte ben je toch veel buiten en dat is echt gewelidig: creche ligt in het dorp (10 minuten lopen met kinderen), skischool om de hoek en direct de piste op. Alle 5 jaren hadden we genoeg sneeuw om direct vanaf het chalet te vertrekken. Kortom: laat je niet verleiden door wat kritische noten van enkelen, wat sinds de komst van de nieuwe beheerder (ik dacht na 2009) is het gewoon goed geregeld en is het huis hartstikke schoon.

• 9m bruin14-02-2011

Fantastische plek op de piste

We hebben een prachtige week gehad in een gezellig huis. Mooie nieuwe keuken en we werden vriendelijk ontvangen door aardige beheerder. Chalet was keurig schoon en we konden skieen tot aan de deur. In en rondom het huis was het erg netjes. Dit was veel beter dan in het verleden toen je in het dorp een sleutel op moest halen en het verder maar moest uitzoeken. ( 2009 ) de beheerder woont op ca 50 mtr. afstand en legt alles bij aankomst even uit.

• 8Familie Laan01-11-2010

Heerlijke plek.

Chalet off piste 8 tot 10 personen.

Erg leuk ontvangen, huis zag er schoon en gezellig uit. Het huis staat praktisch op de piste, dus lekker snel op de ski's.

Echt een heerlijke vakantie gehad!

Volgend jaar zeker weer.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 0M. Bruin20-02-2010

Bericht van de eigenaar

Ik ben de eigenaar van chalet Off Piste in Les Coches Frankrijk. Er staan helaas nog reacties van vorig jaar vermeld.De organisatie die mijn huis toen verhuurd heeft, heeft een beheerder aangesteld die alleen zorgde voor de sleutelafgifte.Ik heb bij hen ook aangegeven dat mijn chalet vuil was. Nu ben ik gelukkig vrij van de verhuurorganisatie en heb zelf een beheerder aangesteld die 50 m verderop woont. Het huis is nu schoon en tot in de puntjes verzorgd met iedere week schone hoezen over matrassen en dekbedden. Ook worden de paden sneeuwvrij gemaakt, wat vorig jaar niet gebeurde. De klanten die dit seizoen geweest zijn waren allen erg tevreden.

• 6micheline smet14-04-2009

nooit meer

veel te klein voor het aantal mogelijke personen. Wij huurden een chalet voor 12 p, waren met 10, maar het was stapelen. Zeer vuil. Buiten was het een vuilnisbelt. Er was een vuilniszak blijven staan van de vorige huurders en deze was opengereten door een hond. Stofnetten van enkele weken oud sierden het plafond alom. De lakens van de vorige huurders waren nog in het chalet. Hebben dit gemeld bij het verhuurkantoor, zouden deze komen ophalen, doch de lakens zijn een ganse week blijven liggen op het terras, waar wij ze hadden gedeponeerd. Gelukkig was het sanitair wel redelijk proper. Hebben er het beste van gemaakt.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7nj van den berg01-04-2009

niet voor herhaling vatbaar

Van 21-3-2009 tot 28-3-2009 hier geweest met 6 personen in een 10 persoonschalet, hadden voor 8 personen geboekt, helaas konden er 2 niet mee en dat was achteraf maar goed, want het is zeer minimaal allemaal, kleine slaapkamers geen kasten, onvoldoende goede stoelen, tafels, serviesgoed en glazen. Ons chalet was zeer vuil en zat ook nogeens onder de hondenharen er waren ook zeer veel dingen kapot zoals, de kraan, de stortbak bleef lopen,de deur van de v.v.,stoelen,verwarming etc. tevens kregen wij zeer vreemd beddegoed n.l. alleen lakens terwijl er dekbedden waren. Maar toch hebben wij er een leuke vakantie van gemaakt.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8M. Versluis04-02-2009

Prima chalet

Mooi chalet direct aan de piste, ong. 5 minuten lopen naar klein centrum.

Minpuntje: de slaapkamers zijn heel erg klein.

Chalet Off Piste info