Appartement Les Chalets de Wengen

AppartementWeer vandaag22°10°
Appartement Les Chalets de Wengen
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets de Wengen voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Les Chalets de Wengen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Centraal gelegen in fantastisch skigebied

Lenie
20-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartementencomplex is groot maar toch redelijk sfeervol. Appartement zelf niet erg groot maar voldoende. Bedden prima. Inventaris idem. Enige minpunt was de sauna en zwembad. Nog nooit zo'n vieze sauna gezien. Eén ruimte waarin whirlpool, stoombad en saunacabine (voor max. 4 pers). Werd niet hoger dan 60 graden verwarmd. Plafondplaten kapot, schimmel op de vloer, verrot houtwerk. Geen stoel om op te zitten. Zwembad redelijk maar meer een kinderspeelplaats.

Twee badkamers, zalig!

Ann
3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en ruim appartement. Wij waren met 4 (twee koppels) in een appartement van 6. Twee kamers waarvan 1 met tweepersoonsbest en 1 met twee eenpersoonsbedjes die we samen geschoven hebben. De zetel is geen gewone bank met daaronder uitschuifbed maar kan je uitklappen naar een tweepersoonsbed. Er zijn twee badkamers, 1 met ligbad en 1 met douche. Het zwembad is klein dus daar hoef je niet veel van te verwachten. Leuk is wel dat er een gemeenschappelijke 'welnessruimte' is met sauna, jacuzzi en stoomcabine waar je per kamer 1 x gratis toegang tot krijgt.

• Ligging t.o.v. pistes6

Veel verschillende types appartementen. Vriendelijke medewerkers receptie, broodjesservice.

Een klein stukje lopen naar de skilift, wel een helling op. Dichtbij het centrum van het dorp.

• Ligging t.o.v. pistes7

Maart 2009 hier geweest. Klein dorpje met een pleintje als kern. Weinig restaurants en geen apres ski maar daar kwamen wij ook niet voor. 1 supermarkt met belachelijke prijzen. Bij traiteur grilplaat en kaasfondue gehuurd dat was top. App liggen niet aan de piste. Ongeveer 500 m lopen bergop. Normaal te doen maar met ski toebehoren best pittig. Zeer groot complex met meerdere etages. Soms overstappen van lift en stukje lopen tussendoor om bij je app te komen. Op wisseldagen vervelend want ook housekeeping blokkeert de liften met vuile was. Wij hadden een enorm ruim 3k app. Voor Franse begrippen echt heel groot. Bovenin een van de geschakelde gebouwen en daardoor een hoog punt plafond. Mooie inrichting en sanitair. Jammer dat eetkamer een lange tafel met bankjes heeft en geen lekkere stoelen. Zwembad was helaas koud. Ski gebied is prima, lange tochten mogelijk. Voor herhaling vatbaar maar liever weer elk jaar een ander ski-oord proberen. Aanrader als je voor t skien gaat.

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Chalets de Wengen in Les Coches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Chalets de Wengen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.