Appartement Le Joker

Meer appartement info

58 reviews over Appartement Le Joker

• 9G Engelen21-01-2014

Geweldige week

Appartement heeft geweldige ligging op 20 meter naast een lift. Wij kwamen aan op 11 jan. en we hadden meteen door dat het erg rustig was. Zo rustig zelfs dat wij de hele week als enige in het complex waren,alle andere kamers waren leeg. Toen we het appartement binnen kwamen viel ons meteen op hoe schoon en netjes alles was. We hadden een kamer in achterzijde van het complex, maar zonder moeite mochten we een kamer aan de voorzijde betrekken met een beeldschoon uitzicht op de mont blanc. Ook bij vertrek zijn we netjes geholpen,echt geweldige service van de mensen bij de receptie van residence Baraca!! De bar die eerst op de begane grond zat is inmiddels verdwenen en dient nu als opslag voor de schoonmakers.(maakt het wel wat rommelig op de begane grond) Appartementen zijn niet super luxe,maar volgens mij zien ze er overal hetzelfde uit, maar alles is aanwezig en zoals ik al zei superschoon. Aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 6Jan05-03-2012

Ideaal voor jonge mensen / studenten

Verblijf "Le Joker" in Les Coches is ideaal voor jonge mensen die graag skiën maar ook graag apres-skiën daar de bar zich onder je kamer bevindt. Het dorp is een kwartiertje wandelen maar je staat direct op de piste klaar om te vertrekken !!

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Tvhw05-03-2012

Goed voor onder vrienden.

Goed voor jeugd, onder vrienden, niet voor families. Bij veel sneeuwval goede ligging aan de piste, 50m van de piste verwijderd.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7SHTieven02-02-2012

Jeugdig, lawaaierig, levendig

Je ziet dat er in de kamers geleefd (lees gefeest) wordt... Dit is ook van op voorhand geweten, dus als je met je gezinnetje gaat maak je geen illusies. De gangen zijn niet echt proper en het terras van de kamer ook niet bij aankomst. Verder bruist het er elke avond van het leven en is het op wandelafstand van de winkels. Je kan tot in het hotel skien.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Sneeuwvlokje31-08-2011

Uitsstekend

midden in het centrum, ideale ligging. Geboekt met vrienden en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik begrijp niet dat het zo slecht genoteerd is, je moet natuurlijk niet een 4 sterren accommodatie verwachten, maar zeer goed voor de prijs die je betaalt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 3Steven Camerlinckx22-02-2011

Laatste keer

1: We kwamen zaterdag aan om 7.30u 's morgens en mochten pas om 17u in het appartement EN we hadden geen skipas voor deze dag => verloren dag 2: We moesten de zaterdag er op om 9u uit ons appartement en onze bus kwam pas om 18.30u 's avonds en we hadden geen skipas voor deze dag => 2de verloren dag 3: Onze bagage konden we kwijt in een lokaal dat NIET op slot was 4: Voor de terugreis hebben we moeten overstappen en een uur moeten wachten tussen de 2 overstappen 5: We kregen een vuil appartement (maar we hebben het netjes achtergelaten) 6: Elke nacht nachtlawaai door de 'Grotte de Yeti' bar die zich IN het gebouw begeeft 7: We hadden een appartement van 6 personen en veel te weinig potten en pannen 8: De organisatie is niet ok (website zit vol fouten, boeking liep mis, website is onvriendelijk om iets op te boeken,de organisatie ter plaatse is van niets op de hooogte,...)

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 1Linda09-01-2011

Slecht!!

Niet naartoe gaan als je een gezin hebt!!! Het is vreselijk wat een kabaal al die studenten maken!! We hebben geen oog dicht gedaan. Na de eerste nacht hebben we gebeld met reisaanbieder ski horizon om een andere accommodatie te vinden maar ze hebben ons niet eens terug gebeld. Uit ellende maar oordoppen gehaald om toch nog enigzins te kunnen slapen maar het gedreun van de kroeg die onder het complex zit gaat door merg en been. Ben je student en hou je van naar rook stinkende appartementen en de hele nacht gedreun en gelal van je dronken medestudenten dan moet je hier zeker naartoe gaan! De ligging is het enige positieve van dit complex. Wij zijn 2 dagen eerder vertrokken omdat we te moe waren om te skieeen. U bent gewaarschuwd!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 6Mike03-05-2010

Basic appartementen naast de piste

Via TO een miniski verblijf. Appartementen veelal bezet door type student. Het is een typisch frans lowbudget appartement dus de hele dag knallen op de piste en dan is Le Joker alleen een plek om te slapen en te douchen en om daarna zo snel mogelijk weer naar de piste te gaan. Het appt.oogt smoezelig maar van binnen viel het ons reuze mee. Naar de paar restaurantjes en supermarkt wel even een klim want le joker ligt aan de rand van les coches (weinig te beleven trouwens) de ligging is echt aan de piste (en dus uitstekend).

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2010