Géén boekingskosten

Chalet info

3 Reviews over Evelyne

• 8AUBIN Hervé24-04-2011

prestations /prix à revoir

,Meriterait ces quelques outils indispensables pour cuisiner: pas de grille pain, pas de micro ondes, pas de batteur electrique, Peu de supports dans les salles de bains et pas de connexion internet ;Aucun système de sèchage de chaussures de ski; Garage inutilisable pour une voiture et Linge à prevoir; Joli châlet malgré tout cela très bien situé tout en haut de la station (lorsqu'il y a de la neige aux coches sinon il faut redescendre en voiture pour prendre les remontées à 1KM), superbe panorama face au Mont-Blanc et sur la vallée de Bourg saint Maurice . JOLI CHALET CONFORTABLE MAIS PAS HAUT DE GAMME NIVEAU PRESTATIONS §

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Iris30-03-2010

Heel fijn huis voor grote groep!

Met 15 personen een heel fijn huis. Grote keuken en alles is aanwezig, erg fijn! Zo ook 2 grote koelkasten. De kamers zijn ruim, de bedden niet fantastisch..maar voor een skichalet heb je in dit huisje eigenlijk niks te klagen. Wij hadden het huis zonder catering gehuurd en daardoor hadden wij het huis voor ons alleen. Direct aan de piste en daarmee ideaal voor het skien.

Er is geen apres-ski en naar het dorpje is het 5 minuten lopen (stijle berg).

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9reem16-02-2009

Super chalet inclusief top catering!

Top chalet, via off piste boarden tot aan de voordeur mogelijk. Voor max 16 volwassen mensen zeer goed te doen(wij waren met 14 pers.) keurig netjes apparte badkamers incl. toiletten , chalet staf woont ook in huis, totaal geen last van gehad, dames stellen zich zeer bescheiden op. Eten en drinken allees wordt voor je geregeld tegen scherpe prijzen. Gebied is top! wij gaan zeker terug maar dan naar chalet in La plagne weer met catering. Aanrader voor iedereen die van lekker niets doen en veel skieen of boarden houd.(met 3 bars en restaurants is het geen stap dorp, echter vanwege goede catering dit geen moment gemist.)

• 9Ligging t.o.v. pistes

Chalet Evelyne info