Hotel Belles Pistes

1 review over Hotel Belles Pistes in het Nederlands

Fantastische accommodatie!!!

Chan, 16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De hotelbaas is supervriendelijk.Zijn dochter is de manager.Niets was onmogelijk.Als alleenstaande moeder van 3 kinderen kon ik elke dag een paar uur een beroep op hen doen om op de baby te passen,terwijl ik met de oudste 2 ging skiën.Niets was te veel.De lunchkaart is wat eenzijdig,daarom lunchtten we meestal uit,maar het diner was elke avond een verrassend lekker en goede maaltijd.Het personeel is een vast team van jongelui uit Engeland.Ze zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.Voor en naast het hotel liggen 3 oefenpistes met gratis liften en de skischool is er naast.Je kan zo opstappen en naar de gondel toe skiën.De kamers zijn aan verbetering toe,maar het huiselijke karakter maakt alles goed.De kinderen konden eerder eten en ze konden het goed vinden met het personeel.Hoogtepunt: elke middag teatime met gratis thee en koffie, geserveerd met taart, zoveel je wil! (dat moet de Nederlanders toch wel zeer waarderen nietwaar?) Een echte aanrader !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belles Pistes in Les Carroz d'Araches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belles Pistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belles Pistes scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.