Appartement Residence Les Terrasses de La Toussuire

Appartement Residence Les Terrasses de La Toussuire

Appartement
Weer vandaag15°-5°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Terrasses de La Toussuire voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residence Les Terrasses de La Toussuire in het Nederlands

leuk appartement, maar iets afgelegen

Vermaat
14-3-2012

Mooi appartementencomplex, maar ligt wat afgelegen in het skigebied. Personeel vonden wij nors en niet echt vriendelijk.

Bij het inchecken liet de receptioniste zich steeds onderbreken door een collega. Dat vonden wij wat onbeleefd. De grill/ovenfunctie van de magnetron was stuk en daar konden ze niets aan doen. Dus diepvriespizza's konden de prullenbak in.

Ons appartement lag aan de voorzijde en we hadden dus een zonnig balkon en uitzicht over de piste. Appartementen aan de achterzijde vonden wij minder. De appartementen zijn wel wat gehorig. Je kunt de bovenburen horen lopen. Van de naaste buren hebben we niets gehoord. Zwembadje was erg klein en het water was erg koud. Omdat onze jongste (4) de sleepliften naar boven niet volhield, reden we iedere dag met de auto naar een andere plaats van Les Sybelles. Vooral St. Sorlin d'Arves was voor de kinderen erg leuk (maar wel 40 min. rijden :(). De pistes voor de deur zijn leuk voor een paar uurtjes of als je 's middags vroeg terug bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Zeer tevreden

Niesen
27-2-2012

De appartementen zijn zeer goed verzorgd en ruim. Ideaal voor een gezin met kinderen die niet meer naar de skischool gaan. We vertrokken 's morgens met de lift om 9u en waren op 30min in het centrum van La Toussuire. Dan kan je de hele dag skiën. Prijs/kwaliteit is perfect. Er ontbreekt enkel een kleine superette. De kinderen kunnen na het skiën nog sleeën. Personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Appartement mooi, netjes en compleet.

Wij hadden een 6 persoons welke bestond uit twee verdiepingen.

Op de grote slaapkamer zelfs een extra douche.

Broodjes zijn te krijgen bij het restaurant (50 meter)

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Het appartementencomplex ligt ongeveer 8 km van het skigebied. Iedere ochtend twee lange sleepliften en een stoeltjeslift brengen je in La Toussuire. 's Middags is dat vervelender omdat je echt op tijd aan de terugtocht moet beginnen, hetgeen een groot deel van de middag opslokt. En er moet dan wel goede sneeuw liggen.

Inkopen doe je beneden in het dal!

Het zwembad meet 3,20 x 3,20 m met een whirlpool er aan vast van 1,0 x1,0 m. In het dorp zijn twee restaurants waar echt ruim van te voren gereserveerd moet worden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

geweldig

wil
27-2-2009

Appartementen waren net klaar, alles was perfect. echt een top vakantie gehad. Wel een erg rustig dorp wat nog niet ondekt door de massa toeristen!

Wij vonden dat heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

nooit meer

hans
18-1-2009

de appartementen waren nog niet klaar,wel een ander appartement aangeboden.

Dit was wel oke. De omgeving is saai een supermarkt was niet aanwezig (8km verder)

Gereisd met partner in januari 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Terrasses de La Toussuire in Les Bottieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Terrasses de La Toussuire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.