Les Bottieres

Reviews over Les Bottieres

Aanrader!!

marco,
    22-1-2015

3x geweest. Altijd top. Lekker direct aan de piste. Leuk gebied voor beginners en met beetje ervaring.

Gereisd met vrienden in maart 2014

leuk appartement, maar iets afgelegen

Vermaat,
    14-3-2012

Mooi appartementencomplex, maar ligt wat afgelegen in het skigebied. Personeel vonden wij nors en niet echt vriendelijk.

Bij het inchecken liet de receptioniste zich steeds onderbreken door een collega. Dat vonden wij wat onbeleefd. De grill/ovenfunctie van de magnetron was stuk en daar konden ze niets aan doen. Dus diepvriespizza's konden de prullenbak in.

Ons appartement lag aan de voorzijde en we hadden dus een zonnig balkon en uitzicht over de piste. Appartementen aan de achterzijde vonden wij minder. De appartementen zijn wel wat gehorig. Je kunt de bovenburen horen lopen. Van de naaste buren hebben we niets gehoord. Zwembadje was erg klein en het water was erg koud. Omdat onze jongste (4) de sleepliften naar boven niet volhield, reden we iedere dag met de auto naar een andere plaats van Les Sybelles. Vooral St. Sorlin d'Arves was voor de kinderen erg leuk (maar wel 40 min. rijden :(). De pistes voor de deur zijn leuk voor een paar uurtjes of als je 's middags vroeg terug bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Zeer tevreden

Niesen,
    27-2-2012

De appartementen zijn zeer goed verzorgd en ruim. Ideaal voor een gezin met kinderen die niet meer naar de skischool gaan. We vertrokken 's morgens met de lift om 9u en waren op 30min in het centrum van La Toussuire. Dan kan je de hele dag skiën. Prijs/kwaliteit is perfect. Er ontbreekt enkel een kleine superette. De kinderen kunnen na het skiën nog sleeën. Personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Mooie appartementen welke goed onderhouden zijn

Edwin,
    13-1-2012

Appartement mooi, netjes en compleet.

Wij hadden een 6 persoons welke bestond uit twee verdiepingen.

Op de grote slaapkamer zelfs een extra douche.

Broodjes zijn te krijgen bij het restaurant (50 meter)

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

geweldig

wil,
    27-2-2009

Appartementen waren net klaar, alles was perfect. echt een top vakantie gehad. Wel een erg rustig dorp wat nog niet ondekt door de massa toeristen!

Wij vonden dat heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009