Vakantiehuis La Molette

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Molette in het Nederlands

prima verblijf, maar let op met kleine kinderen!

peter suijkerbuijk
27-6-2010

Het huisje is prima, goed ingericht en klopt met de beschrijving van de touroperator. Maar let op met kleine kinderen: het huisje ligt tegen een helling: via de buitentrap bereik je de woonkamer: volgens ons is deze trap voor kleinere kinderen wellicht wat gevaarlijk. Ook is de tuin niet helemaal omheind. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en veel van de omgeving bekeken. Frappant vonden wij dat in een straal van ongeveer 50 km. rondom dit huisje het landschap zo verschillend kan zijn.

Gereisd met partner in mei 2010

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Molette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Molette in Les Assions, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Molette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.