Hotel Ceven Aventure

Hotel Ceven Aventure

1 review over Hotel Ceven Aventure in het Nederlands

Het Canyoning maakte alles goed

peter van engeland, 13-2-2011

Wij hebben in de zomer 2010 een week in een tent van Ceven Adventure gelogeerd. De locatie is fantastisch. Je kunt lopen naar de rivier waar je heerlijk kunt zonnen, spelen en naar de langsvarende kano's kunt kijken. De huisjes waren goedkoop maar naar onze smaak een beetje te primitief. Ze zijn niet goed af te sluiten waardoor wij last van insecten in het huisje hadden. Het douchewater loopt gewoon op de grond onder het huisje en naast de wc groeide een plant naar binnen (niet heel erg maar om je een idee te geven wat je kunt verwachten). Op de camping waren alleen Fransen en omdat ons Frans niet zo goed is vonden we dat minder. Tijdens de week dat wij er zaten was er een grote groep Franse jongeren aanwezig die de sfeer op de camping (zwembad en restaurant) bepaalden. De activiteiten die in de buurt te doen zijn zoals canyoning en kano varen maakten alles voor ons echter goed waardoor wij toch een fijne vakantie hebben gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ceven Aventure in Les Assions, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ceven Aventure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ceven Aventure scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.