Tijdelijk €25 aanbetaling

7.5GoedScore uit 12 reviews
  • 6.3Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Les Peupliers

• 1Tilburg18-08-2017

Nooit meer!! Nog nooit zon vieze camping gezien

Behalve dat de camping direct aan het meer ligt, vond ik niets goed aan deze camping. De hele camping stonk naar het toiletgebouw, wat volgens mij bijna niet schoongemaakt werd. De plaatsen waren heel klein, onze tent paste net. Toen onze buurvrouw ons vertelde dat er veel gestolen werd hebben we meteen onze tent weer ingepakt. We zouden eigenlijk een week blijven maar dat is dus uiteindelijk maar 1 nacht geweest. We wisten niet hoe snel we weer weg moesten komen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10faure11-08-2013

Agréable camping, très bien situé, calme et soigné

Camping idéal pour des vacances au calme, dans un cadre idyllique. Une anse totalement indépendante, composée de plage et pelouse avec ombrages permet de profiter pleinement du lac , dans un cadre très nature. Les allées sont spacieuses et les emplacement , grands et bien délimités. Les toilettes sont également spacieuses et propres . Le bar snack est agréable avec sa belle terrasse, et pratique : pizzas très correctes, bon vin, bières pression . . .L'accueil est sympa et les petits services bien plaisants : glaçons ou bouteilles réfrigérées, pain, croissants ... Les jeux pour enfants sont situés de façon à ne pas perturber la tranquillité des vacanciers. Nous avons particulièrement aimé : le site, le calme, la plage, les services. Prévoir de bons piquets, car malgré la pelouse confortable des emplacements, le sous sol est caillouteux.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Sophie27-05-2013

Heel leuk en zeker de moeite

Mooie rustige camping, goede ruime plots, voldoende sanitair al kan het wel wat vernieuwing gebruiken, gratis douche, en warm water, gelegen aan een van de mooiste blauwe warmwater-meren in frankrijk, joviale eigenaars,wij gaan er nog, en in het seizoen komt de plaatselijke bakker over de camping, en op de camping zelf kun je vers brood kopen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Ident03-09-2012

Geweldige camping, slecht sanitair

De camping ligt werkelijk prachtig aan het meer. Je loopt zo vanuit je tent het prachtige meer in. de camping is schoon en rustig. Nadeel is de wat armoedige staat van het sanitair. Wij stonden hier een dag, dan is het niet zo erg, maar voor een langere duur kan dat vervelend zijn.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9willaume lydie10-08-2012

Site privilégié

Calme et propre, accueil très convivial, patrons sympas. Pratique si camping-car, borne juste à l'entrée avec tout ce qu'il faut. Le lac est très propre, et le camping accueille aussi les gens du coin pour la pêche. Ambiance sympathique. Le camping vend uniquement le pain, coin snack-bar. Le boulanger passe tous les matins. Pas de soirées dansantes (bien pour famille). Le site est magnifique, on en prend plein les yeux.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7moko_131-07-2012

Camping aan een mooie locatie.

De camping zelf is niet echt bijzonder. We vonden het sanitair niet echt fris. Gelukkig hebben we een caravan en konden de kids daar naar het toilet. Het meer is gewoon zalig en geweldig mooi. Voor de kids is er een tafeltennistafels, een volley/badmintonnet. Ook was er 1 avond muziek. Was wel een goede band. Mooie omgeving en dorpjes.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Opvakantie27-07-2012

schoonmaken?

Mooi gelegen camping aan een warm meer. Stel je niks voor van het strandje, dat is ongeveer 8 m2. Maar .. poetsen van het sanitair heb ik in die week dat we er stonden niet mee mogen maken. In het weekend komen er veel dagjesmensen die ook gebruik maken van het sanitair.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Jan13-10-2009

voor rustzoekers een aanrader

In een prachtig gebied in de voor alpen. Voor wandelaars goed toeven. Ligt aan een prachtig meer, een van de mooiste in Frankrijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9A. Engelbert24-05-2009

Hele fijne camping

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en zijn behulpzaam. De plaatsen zijn ruim en merendeels in de schaduw. Er is een klein strandje en er is een veilige ruimte gecreerd in het water voor de veiligheid. Het ziet er verzorgd uit. Het sanitair kan iets beter maar er wordt aan gewerkt. Wij komen zeker nog eens terug

• 8Fam Schoneveld19-04-2008

Wij kamperen meer dan 30 jaar aan dit geweldige meer van Aiguebelette. ssstt... niet te vaak verder vertellen, het is er heelijk en wonderschoon. De camping Les Peupliers ligt mooi aan het meer en de mensen zijn er heel vriendelijk.

een aanrader: de Fam. Schoneveld

Camping Les Peupliers info