Camping Le Curtelet

83 reviews over Camping Le Curtelet

• 2019
    8Paulien18-08-2019

Heel fijn gehad

Camping aan een mooi meer, heel rustig en kleinschalig. Goed georganiseerd en netjes. Sanitair is netjes en schoon. In de omgeving is niet heel veel te doen, bij slechter weer is het spelletjes doen:), bij mooi weer een ideale plak. Bij de reservering was het weinig flexibel het moet via een formulier enz. Wel heel accuraat in reageren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marleen08-08-2019

Ideale camping

Voor de 4e keer naar deze camping geweest, terwijl wij normaal gesproken steeds een andere camping en omgeving willen bezoeken, deze zomer toch weer een weekje naar de Curtelet en het voelt echt als thuiskomen! De sfeer is hier zoals hij op een camping moet zijn! Gezellig, gemoedelijk, mensen maken een praatje met elkaar, de eigenaars zijn betrokken en het sanitair is schoon. Natuurlijk ook een prachtige omgeving en de ligging direct aan het meer is ideaal

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Lukas25-08-2018

Mooi camping voor een heerlijke vakantie

Mooie, rustige en netjes verzorgde camping direct aan het meer. Auto's staan buiten de camping geparkeerd. Mooie plaatsen afgezet met bomen, waardoor je altijd wel zon en schaduw hebt. Laurence en Denis zijn hele aardig eigenaren die altijd voor je klaar staan. Ze spreken Frans en Engels. Dit was het tweede jaar dat ze eigenaar van deze camping zijn en ik geloof dat het alleen nog beter wordt. Het sanitair is schoon, mede dankzij Marcel die heel hard werkt ;-). De bakker komt om 8.30 uur met brood (nog nooit zo'n rij mensen achter een auto zien staan), maar je kunt je brood ook in Lépin le Lac halen bij de Boulangerie die vanaf 6.00 uur 's ochtends open is (kwartiertje lopen via het pad naast de spoorlijn). Door werkzaamheden aan de spoorlijn kwam er 's ochtendsvroeg een lange werktrein met piepende remmen tot stilstand. Tijdelijk dus. We hebben een fantastische vakantie gehad in een mooi gebied (Chartreuse). Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Marc Jaegers10-08-2018

Geweldige camping aan een heerlijk meer

Kleinschalige camping aan een prachtig meer. Mooie plaatsen, sommige afgebakend, niet allemaal even schaduwrijk. In de omgeving voldoende bezienswaardigheden om een heerlijke vakantie te beleven!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Joke Brinkman01-08-2018

Fantastische camping

Heerlijke camping direct aan het meer. Eigenaar is erg vriendelijk en helpt je graag.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam. Rosman07-06-2018

Supervakanties op Le Curtelet

Een schitterende camping om heerlijk te relaxen. Lekker zwemmen in het meer. Valt genoeg te zien in de omgeving. Actief bezig zijn kan ook in deze omgeving. Vorig jaar nieuwe eigenaren gekomen. Zijn ook super aardig. Zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met de aanwezige jeugd. Zijn al 5 jaar achtereen op deze camping geweest. Voelt als thuiskomen. Sanitair is prima en de bakker komt ‘s morgens met heerlijk brood op de camping. Topvakantie!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8SM06-09-2017

Mooie camping op prachtige locatie.

Kleinschalige camping aan een prachtig meer, waar je heerlijk kan zwemmen. Klein speeltuintje voldeed prima voor onze kinderen. 2 sanitair gebouwen welke om de beurt werden schoongemaakt. Duurde erg lang, waardoor er rijen ontstonden. De net nieuwe eigenaren doen super hun best! Nadeel waren de "kliekjes" mensen die er al tig jaar komen en iedereen goed in de gaten hield. Ook de jeugd die zich savonds in het sanitair gebouw verzamelde met harde muziek heb ik als naar ervaren. Verder elke woensdag pizza, elke ochtend rijdt de bakker over de camping. (08:30) leuke vakantie gehad, maar komen niet weer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Pascal Selles28-08-2017

Prima camping. Prachtig meer!

Wij hebben hier in juli/augustus twee weken gestaan. Prima camping. Wij stonden helemaal bij het water waardoor we vrij uitzicht hadden. Sta je wat meer achterop dan is het wel wat dicht op elkaar vonden wij. Verder een prima camping. Het meer was geweldig en prima van temperatuur. Onze kinderen hebben zich hier erg goed vermaakt. Verder is er niks op de camping en dat vonden wij juist een voordeel. Sanitair is ok, maar soms wel wat krap voor het hoogseizoen. In de omgeving is voldoende te ondernemen. Watervallen bij Cirque de st. Même en Pissieux, met de lift omhoog geweest in Prapoutel, Annecy, etc. Kortom wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Eva26-08-2017

Zeer mooie ligging aan het meer

Plekken echt aan het meer. Goede en verzorgde camping. Erg schoon en vriendelijke mensen die je graag willen helpen. Helaas maar 1 nachtje gestaan maar komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Fam. Mollink24-08-2017

Geweldige camping

Een hele gezellige en gemoedelijke camping. Sanitair werd prima schoongemaakt. Mooi meer om in te zwemmen. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping Le Curtelet info