Camping Yelloh! Village Le Couspeau

Frankrijk, Rhône - Alps, Le Poët-Célard

8.4Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Couspeau voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Op terrassencamping Yelloh! Village Le Couspeau is het soms flink klimmen door het hoogteverschil. Het zwembad heeft een glijbaan en waterpark en de animatie organiseert activiteiten voor zowel jong als oud. In de omgeving zijn vele uitstapjes zoals de Toren van Crest, een dagje naar Bordeaux of het Grignan Kasteel.

93 reviews over Camping Yelloh! Village Le Couspeau

• 8Ingrid28-08-2015

Geslaagd

de camping ligt op 800m hoogte, dat betekent s avonds koeler. In ons geval prettig omdat het overdag flink warm was. Het betekent ook een klimmende toegangsroute met een paar haarspeldbochten. ( rustige weg, weinig verkeer) campingplaatsen zijn ruim, waarvan enkele wel met niveauverschil, waardoor je kampeermiddel niet overal op de plek kan staan. Toiletgebouwen op z'n Frans, dus wel wat op aan te merken, maar je bent wel in Frankrijk 😏heerlijke douche zonder knop die je vast moet houden. Toiletten zonder bril. Achterstallig Loodgieterswerk te doen betreft loshangende kraan etc. Maar niet echt slecht, wel schoon, zelfs met een volle camping met kinderen.Zwembaden, openlucht en gedeeltelijk overdekt, mooi schoon, wel water aan de frisse kant. Voor baby's te koud. Waterspeelpartij erg leuk voor kleine kinderen doorheen te lopen en te spelen.winkeltje stelt niet veel voor. Restaurant geen gebruik van gemaakt, menukaart te duur. We hebben het hier fijn gehad en komen vast een keer terug.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2015

• 9martin hulsmeijers15-08-2015

topcamping

Wij hebben het enorm naar onze zin gehad met ons gezin 6 kids tot 9 jaar ,mooie ruime plekken ,een leuk zwembad . Er heerst een gemoedelijke vriendelijke sfeer .Vanuit de camping is er veel te doen in de fantastische omgeving [ binnen 1 uur ] . Zijn er nog minpunten ? ja het winkeltje is erg mager weinig te krijgen,want een redelijke supermarkt ligt op een half uur rijden .Wij komen zeker terug .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Eric15-08-2015

Mooi gelegen camping, jongere kinderen.

Erg mooi gelegen camping (uitzicht op bergen van rond de 1500m hoogte). Kampeerplekken zijn erg groot, maar vaak wel schuin dus houtjes nodig om caravan recht te krijgen. Verouderd maar prima sanitair met douchen waarbij je zelf de temperatuur kunt regelen. Voor de wat oudere jeugd (vanaf 12 jaar) is er niet veel te doen. Zwembad is eenvoudig en niet al te groot, ook weer erg geschikt voor wat jongere kinderen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dichtstbijzijnde supermarkt zit op 20min rijden. Prachtige omgeving om te gaan fietsen, zeker als je hoogtemeters wil maken. Door de ligging (tussen bergen en op 600m hoogte) is de zon vanaf 17 à 18.00 uur onder.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Pelle01010-08-2015

Mooie locatie, vriendelijke mensen, matig sanitair

Mooie camping op een prachtige locatie. Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en snel ter plaatste bij problemen. De plekken zijn groot genoeg om caravan/vouwwagen + auto neer te zetten.

Het zwembad was prima, zeker voor kinderen. De glijbaan is echter niet helemaal top: de overgangen tussen de glijbaan-delen zijn groot, beide kinderen hadden brand-/schuurwonden op hun rug.

Het winkeltje is prima voor de kleine boodschappen (dagelijks vers brood), het restaurant is prima, maar wel jammer dat het pas om 19.00 open gaat.

Het sanitair is erg matig. Gedateerd, niet vaak schoongemaakt, de WC's hebben geen toiletbril, het warme water is zelden warmer dan lauw, en de douches zijn gratis maar daar is ook alles mee gezegd (iedere 10-15 sec een knop indrukken voor een klein straaltje lauw water).

's Avonds is het vaak herrie bij het restaurant (tot +/- 23.30). Vaak blijft er nog jeugd hangen, die dan doorfeest tot soms wel na 02.00. Wil je rust na 22.00, kies dan een andere camping.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Gezellig03-08-2015

Heerlijk gehad en komen zeker terug

De camping heeft een prachtige ligging. De weg er naar toe is indrukwekkend. De sfeer op de camping is oprecht gezellig. Veel animatie maar wanneer je er geen gebruik van maakt is het niet opvallend aanwezig. De sfeer is rustig. Prijs verhouding is prima. Sanitair werd dagelijks zeker twee keer schoongemaakt en voldoet prima. Niet superluxe maar alles is er. Winkeltje heeft heerlijk vers brood en verse groenten. Ook voor een fles wijn kun je prima terecht. Kindvriendelijkheid is in orde. Zwembad heeft een hek en er is een leuke speeltuin. Zwembad heeft een geweldig uitzicht en is schoon. Bubbelbad, en stroomversnelling zijn helemaal leuk.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Jan Dorenbos27-07-2015

Na een kort dipje weer als vanouds Super

Na een kleine dip vorig jaar (met name betreffende de horeca), dit jaar wederom een super verblijf gehad op camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Bas04-08-2014

Supercamping!

Fantastische camping met een geweldig uitzicht! De omgeving is schitterend! Voor kinderen is het hier heerlijk. Het was genieten bij het zwembad en de animatie was heel actief. Sanitair kan beter, vooral toen het echt druk werd was het niet altijd even fris.

• 7Eetgelegenheden

Fabrice, Gérant, 15-01-2015

Bedankt voor uw mening. Wij nemen elke teleurstelling van iedere gast serieus en proberen om al onze campinggasten een prettig verblijf te bezorgen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Paul31-07-2014

Prachtig uitzicht

Le Couspeau ligt vlak bij Poet le Celard, tussen Crest en Dieulefit en is een prima uitvalsbasis voor tripjes in de Drome. De camping ligt op een oostelijke berghelling en heeft daarmee een fantastisch uitzicht over het dal en de voorlopers van het Alpengebergte. De meeste plaatsen zijn ruim, veelal voorzien van elektra en een waterkraan is vlakbij. Het sanitair is goed (goede en voldoende schone doucheruimtes. Het assortiment is het winkeltje is beperkt, maar het noodzakelijke is verkrijgbaar (brood, groente e.d.). Er is een binnen en buiten zwembad en voor de kleintjes een waterspeelplaats en glijbaan. Vanaf de camping zijn talloze trips te maken naar Montelimar, Crest, Saillant (erg leuk), Dieulefit (grote supermarkt), Bourdeaux (kleine supermarkt), Nyons etc.

• 7Eetgelegenheden

Fabrice, Gérant, 15-01-2015

Bedankt dat u heeft gekozen voor Le Couspeau en bedankt dat u uw mening heeft achtergelaten ! Het prachtige uitzicht is inderdaad een groot pluspunt van onze camping, maar het is natuurlijk vooral ons team dat iedere dag weer zijn uiterste best doet om de campinggasten van alle gemakken te voorzien! Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op Le Couspeau!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 5Jannemarijn30-07-2014

De Franse slag is hier uitgevonden!

Op basis van onderstaande recensies 9 nachten geboekt, maar zijn eerder vertrokken. We stonden op het benedenveld. Plekken zijn gigantisch groot (121 t/m 124), maar geen privacy en geen afscheiding naar de afgrond. Kleine kinderen dus echt in de gaten houden. Stijle trap/paadje naar boven (met los grind dus oppassen). Sanitair gebouw beneden OK, maar boven niet fris (oud en aan vervanging toe). Leuk zwembad, maar ik zie liever blauwe tegeltjes ipv bruin beton. Algemeen onderhoud/groenvoorziening kan stukken beter terwijl de camping aardig aan de prijs is (60 euro voor gezin 4 personen met caravan). Het is het allemaal net niet!!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Fabrice, Gérant, 15-01-2015

Uw mening over Le Couspeau heeft ons verrast! Door de ligging van de camping is het erg lastig om vlakke paden aan te leggen op een ondergrond die niet van nature al vlak is. Verder zijn onze kampeerplaatsen erg ruim en zijn de grenzen goed aangegeven. Misschien kunt u beter geen kampeerplaats op het lager gelegen deel van onze camping uitkiezen, u kunt gerust contact met ons opnemen om een kampeerplaats te reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8mjreekers01-09-2013

Super ligging!

Wij hadden een mooie ruime plek met uitzicht over de bergen ! Helemaal Fantastisch. Echter het begon te ( hard en 2 dagen)regenen: De hele plek liep onder. Na twee dagen geen regen was de plek nog niet droog en konden we zelfs in onze voortent niet zitten! Jammer. De camping ligt boven op een berg en is overal ver vanaf. Er zit een mooi zwembad bij met waterspuit toestellen en een glijbaan. Ze hebben alleen overal lossen tegels en randjes waar kinderen over struikelen. Ook de weggetjes op de camping hebben veel gaten. Niet over na gedacht. Het sanitair is matig. Haakjes tekort, geen stoppen bij afwastafels en babybad. Een houten aanrechtblad dat muf ruikt. wel een prima tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Camping Yelloh! Village Le Couspeau info