Camping Yelloh! Village Le Couspeau

FrankrijkRhône - AlpsLe Poët-Célard

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Couspeau voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 99 reviews
+106/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 99 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op terrassencamping Yelloh! Village Le Couspeau is het soms flink klimmen door het hoogteverschil. Het zwembad heeft een glijbaan en waterpark en de animatie organiseert activiteiten voor zowel jong als oud. In de omgeving zijn vele uitstapjes zoals de Toren van Crest, een dagje naar Bordeaux of het Grignan Kasteel.

Tonen op kaart

100 Reviews over Yelloh! Village Le Couspeau

• 9André De Potter24-01-2022

Fantastische camping en personeel

Fantastische camping in een wondermooie omgeving . Wij hadden een prachtige nieyuwe cottage Mielandre die alles had wat nodig is. Zeer goede Wifi en goedkoop. Restaurant was wat je van een camping mag verwachten, badic , niet door en goede take away. Mooi en rustig zwembad. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Wij hebben een chalet grand Delmas gehuurd voor dit jaar En natuurlijk kijken we uit nzar de nieuwe lagune.

• 7Fam. Vermeij24-08-2021

Prima camping, prachtige omgeving!

Redelijk kleine camping met 59 kampeerplaatsen, wel veel huuraccomodaties maar die liggen lager of hoger op de berg. Restaurant, campingwinkel en animatie zijn prima maar wel op de Fransen gericht. Doordat de camping kleiner is zit alles ook wat dichter op elkaar en is er tot zeker 23 uur wel geluid (muziek vd animatie/zwembad, kinderen etc). Wij hebben ons daar niet aan gestoord. Zwembad is niet groot maar voldoende met genoeg ligbedden. Ik vond zelf het sanitair tegenvallen, oud en een keer extra schoonmaken zou al veel schelen. De camping zelf ligt wel wat afgelegen, je zit als snel 45-60 min in de auto voor een uitje. Kampeerder met tent zou ik adviseren bij boeken te vragen naar een grote plek (130m2) en aan de rand van de camping. Deze plekken hebben een prachtig uitzicht over de bergen. Voor de plekken met weinig schaduw word er een constructie met palen en strooien dakje verhuurd, zag er gezellig uit.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Johan16-05-2021

Een kleinschalige camping met waanzinnig uitzicht

Een leuke kleinschalige camping in de Drome. De camping ligt tegen een heuvel waardoor er veel hoogteverschillen zijn. Wij gingen met onze caravan. Hierdoor sta je op het kampeergedeelte. Dit is op dezelfde hoogte waar alle faciliteiten zijn. Huur je een cottages dan ga je flink je kuitspieren trainen want dan zit je een stuk lager dan het centrale gedeelte. De omgeving is mooi qua natuur. Nyons was leuk en Montelimar is een aanrader. Boodschappen deden wij bij de SuperU in Dieulefit. Dit was ongeveer 20 minuten rijden. De camping is heerlijk rustig en het uitzicht is waanzinnig. Het sanitair is prima en voldoet. Het zwembad is leuk, de glijbaan is leuk. Er worden leuke dingen georganiseerd overdag en in de avond. Speeltuin ligt vol in de zon dus overdag was dat niet ideaal. We hebben een leuke week gehad en raden de camping zeker aan voor rustzoekers. Vervolgens zijn we doorgetrokken naar de Provence.

• 8Jorrit en Marieke04-08-2020

Fenomale kampeerplek, sanitair viel tegen

Prachtige ruime plek met fenomenaal uitzicht! Heerlijk zwembad met lekkere ligbedden. Gemoedelijke sfeer, fijn winkeltje met voldoende aanbod. Restaurant is mooi gelegen, eten viel tegen. Leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Van animatie weinig gebruik gemaakt. In de omgeving leuke dingen te doen, wel vaak ver rijden. Minpunten waren het sanitair, geen vijf sterren waard. Niet schoon, lage douches, lage afwastafels voor ons gemiddeld lange Nederlanders.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Koen31-07-2020

Fijne camping in prachtig gebied.

Camping met fantastisch uitzicht, mooie ligging in gaaf fiets- en wandelgebied. Zwembad is helemaal prima voor jonge kinderen en om lekker te verfrissen in de zomer. Mooie ruime kampeerplekken. Animatie doet haar best, maar stelt niet veel voor. Eten is niet heel goed. Wel heerlijk warm en vers brood in de ochtend.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Martine31-07-2020

Top camping

Vakantie in 2020 was memorabel door corona, maar in onze week op deze camping konden we echt alles even vergeten. Natuurlijk werden alle voorzorgsmaatregelen getroffen. De camping is prachtig gelegen, maar vanaf sommige huisjes moet het prachtige uitzicht bekopen worden met een pittige wandeling. Er is animatie als je wilt, rust als je daar behoefte aan hebt en voldoende faciliteiten voor kinderen. Wij hadden een luxe huisje met spa, ultiem genieten!

• 10Anoniem22-07-2020

Le Couspeau is een fantastische, gezellige en gemoedelijke camping. De ligging is geweldig. Overal kun je genieten van een prachtig uitzicht. Sanitair is meer dan goed. Keurig schoon en warme douches. Wifi is top! Aanrader voor wie rustig wil kamperen midden in de prachtige natuur. Animatie is erg leuk en stopt netjes om 22.30 uur. Wij hebben daar totaal geen last van gehad. De huisjes liggen idd verder weg dus wie weet is een treintje ooit een idee?! Maar voor de kampeerders ligt alles mooi bij elkaar! De prijs en kwaliteit is meer dan super!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Carly04-09-2019

Mooie camping, maar door ligging flinke minpunten

Het zwembad, multi-speelcourt van de camping zijn goed verzorgd. Wij verbleven in een lodgetent (glamping), deze was netjes. Deze tenten bevinden zich op het laagste punt van de camping. Zwembad, speeltuin, winkel bevinden zich allemaal minstens 50 hoogtemeters naar boven. Een stevige klim via houten trap, betonnen (afgebrokkelde) platen en grind. Dit is ons, terwijl wij best sportief zijn, enorm gaan tegenstaan. Even heen en weer doe je niet snel. Men rijdt zelfs met de auto naar het zwembad omdat het anders (zeker bij hoge temperaturen) niet te doen is. Realiseer je ook dat men aan de "verkeerde" kant van de berg zit. Wij hadden na 4 uur geen zon meer bij de tent en koelt het, omdat je op 600 meter hoogte zit enorm af. Ondanks mooi zomerweer! We hebben geen enkele dag buiten gegeten (tafel staat ook standaard binnen). Nachten zijn zeer koud, kinderen werden huilend wakker van de kou! Bestel geen pizza, aangebrand en smakeloos!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Ineke02-09-2019

Heerlijke camping in een prachtige fietsomgeving

Wij waren hier een week met onze kinderen van 2, 8 en 10. Wij hadden een 3 sterren plek aan de rand en dat was de mooiste plek die we ooit hebben gehad. Heel groot en een fantastisch uitzicht! We stonden gelukkig vrij ver van het restaurant, dus hadden niet zo veel last van de animatie 's avonds. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt met heel veel NL vriendjes, een leuk zwembad en veel activiteiten (ook NL animatie). Het sanitair is prima, het ene gebouw wat nieuwer dan het andere. Het zwembad is op sommige punten wat verouderd, maar het waterspeelpark en de glijbaan zijn heel mooi. Wij komen hier zeker nog eens terug, al is het alleen al voor de prachtige (race)fiets routes in de omgeving!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Kees05-08-2019

Schitterende uitzichten op een goede camping

Fijne camping met veel hoogteverschil. Door dat hoogteverschil ook vanaf veel plekken schitterende uitzichten. Maar wel flink omhoog als je wilt zwemmen/brood wilt halen. Aanraders zijn het riviertje op paar kilometer en alles van Acropole (accrobranches, canyoning, ...). Winkeltje heeft behoorlijk wat. Kleine supermarkt (waar vaak vlees in de middag al op is) in Bourdeaux, grotere in Dieulefit en nog veel grotere in Crest. Met de wielrenfiets mooie rondes te maken, met de MTB wat lastiger (meer wandelpaden met veel rotsen en stronken). Table d'hotes la table d'aimer in bourdeaux aanrader. geweldige wijnen voor erg weinig, eten meer dan OK.

Camping Yelloh! Village Le Couspeau info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar