Le Grand Serre (Drome)

vakantie Le Grand Serre (Drome)

Reviews over Le Grand Serre (Drome)

Fantastisch welkom

José Baan,
    30-6-2013

Op de fiets aangekomen in deze oase van rust genieten van een fantastisch welkom en een fijn zwembad, heerlijk eten, een prettige bediening en na een goede nachtrust een lekker ontbijt.

Aan te bevelen als je van rust houdt en van een jong stel campingbeheerders die het je naar de zin willen maken.

Gereisd met partner in juni 2013

Oase in plaats van massale campings Hauterives

Jan van der Valk,
    21-6-2012

We ontvluchtten Hauterives en vonden op 6 km afstand het dorp Le grand Serre. Het dorp heeft naast de camping ook prachtige oude huizen (vaak gevels met gele rolstenen in visgraatpatroon) rond authentieke Halles (eigenlijk één open hal, maar helemaal echt) aan smalle straatjes en 1 prachtige laan, onbedorven.

Gereisd met partner in mei 2012
Le Grand Serre (Drome) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews