Sorteren

Reviews over Le Grand Serre (Drome)

Too camping

Bram
    21-8-2018

Leuke camping met verouderd maar zeer schoon sanitair. Voor kinderen genoeg activiteiten. Restaurant is goed. Ruime plek voor onze tent. Vriendelijke eigenaren.

Een afknapper

Hans
    13-8-2018

Wat een afknapper. We zijn afgegaan op de foto's / de website en commentaren van anderen. Helaas kwam dat op geen enkele manier overeen met de werkelijkheid. De plaatsen zijn niet vlak en ogen rommelig. Geen uitzicht. Het enige mooie aan de camping was het zwembad. Sanitair erg verouderd maar wel schoon. Het was hoogseizoen en slechts een paar plaatsen waren bezet. Camping straalt niets uit, geen sfeer. We hebben alleen even rondgekeken en zijn daarna weer weggegaan op zoek naar een andere camping. Geen aanrader

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Ria
    22-8-2017

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Bouwers
    16-8-2017

Net terug van ruim 2 weken bij Laurent en Cecile op de camping. Tegen onze gewoonte in onze volledige vakantie blijven staan. De beheerders zijn super sympathieke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Een avondje in het camping restaurant is echt een aanrader.

Hoewel het sanitair uitstekend schoon gehouden wordt zou warmer water in het grotere gebouw welkom zijn en een lichte update naar deze tijd.

Al met al een heerlijke, kleine camping waar genoeg te doen is op het terrein en in de omgeving!

top

Bianca
    3-8-2017

Leuke camping. Gastvrije eigenaren,leuke sfeer

Een aanrader voor gezinnen. Super live en leuke mid voor de animatie

Le Grand Serre (Drome) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews