Camping Le Clos du Pin

2 reviews over Camping Le Clos du Pin in het Nederlands

Heel vriendelijk en rustig

Hetty Otten
12-8-2013

Deze camping wordt vooral gebruikt door Franse families, is erg rustig en heeft een zeer vriendelijke eigenaar (die alleen frans spreekt). Voor amusement en gezelligheid moet je naar de andere camping in het dorp, maar die is veel drukker en heeft kleinere plaatsen. Voor mensen zonder kinderen is dit een fantastische uitvalsbasis voor een actieve vakantie in het hooggebergte

Gereisd Met partner in juli 2013

Rustige verzorgde en vriendelijke camping

Sandra
16-8-2011

"Camping Le Clos du Pin* in Le Grand-Bornand (Haute Savoie) is klein maar netjes en de camping eigenaar is zeer vriendelijk. Er zijn voldoende eetgelegenheden in het dorp. Op de camping kan alleen brood gekocht worden. Maar dat is geen probleem met het dorp om de hoek. Ook is het sanitair uitstekend. Modern en schoon. Voor kinderen is er een schommel en pingpong tafel en een beekje natuurlijk. Voor veel meer geld kun je op de andere camping in het dorp gaan staan en heb je een zwembad en speeltuin erbij. Het is net waar je voor kiest. Het uitzicht op de bergen is ook uitstekend,. Kortom een rustige en uitstekend verzorgde camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos du Pin in Le Grand-Bornand (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos du Pin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.