Camping Le Clos du Pin

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Le Grand-Bornand (Haute Savoie)

9.3Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Le Clos du Pin

• 9Hetty Otten12-08-2013

Heel vriendelijk en rustig

Deze camping wordt vooral gebruikt door Franse families, is erg rustig en heeft een zeer vriendelijke eigenaar (die alleen frans spreekt). Voor amusement en gezelligheid moet je naar de andere camping in het dorp, maar die is veel drukker en heeft kleinere plaatsen. Voor mensen zonder kinderen is dit een fantastische uitvalsbasis voor een actieve vakantie in het hooggebergte

• 9Staat v/h sanitair

• 9Sandra16-08-2011

Rustige verzorgde en vriendelijke camping

"Camping Le Clos du Pin* in Le Grand-Bornand (Haute Savoie) is klein maar netjes en de camping eigenaar is zeer vriendelijk. Er zijn voldoende eetgelegenheden in het dorp. Op de camping kan alleen brood gekocht worden. Maar dat is geen probleem met het dorp om de hoek. Ook is het sanitair uitstekend. Modern en schoon. Voor kinderen is er een schommel en pingpong tafel en een beekje natuurlijk. Voor veel meer geld kun je op de andere camping in het dorp gaan staan en heb je een zwembad en speeltuin erbij. Het is net waar je voor kiest. Het uitzicht op de bergen is ook uitstekend,. Kortom een rustige en uitstekend verzorgde camping.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen