Chalet Deloche

Chalet
Chalet Deloche

Plaats als eerst een review!

1 review over Chalet Deloche in het Nederlands

Chalet van Fabienne Deloche

ad
31-1-2012

Dit chalet van Fabienne Deloche ligt in het hoger gelegen Cninaillon, op 100 mtr afstand van de pistes.

Hoewel wat gedateerd qua inrichting is het appartement van 5 personen prima uitgerust.

Tevens zijn er nog 2 appartementen voor 10 personen te huur, allen met balcon etc.

Chinaillon is nog niet overlopen door het massa-toerisme en zijn de bezoekers voor 90% Frans. Après-ski moet je hier dus niet zoeken, wel authencitet en fijne restaurants, ook in Le Grand Bornand

Met 90 km behoorlijke pistes zijn de ski-mogelijkheden voor ons meer dan voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Deloche in Le Grand-Bornand (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Deloche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Deloche scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.