Hotel Le Cassini

9.4Fenomenaal

16 reviews over Hotel Le Cassini

• 2018
    10Michael11-09-2018

Een heerlijk verblijf, met tegenzin naar huis!

Rust en vriendelijkheid, in combinatie met zeer goed en verassend eten. Mooie wijnen, super ontbijt en klantgerichte uitbaters, zeer prettige mensen. Verzorgde mooie kamers. Prachtig uitzicht op de Alpen. Heerlijk terras met bijzondere biertjes en lekkere nootjes. Niets te klagen hier:)

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Jeannet en Gert08-08-2017

Fantastisch verblijf en heerlijk gegeten

Prima locatie om vanuit hier wandeltochten te maken en waarbij Jan, werkzaam in het hotel, ons iedere dag weer verrassende tochten kon laten maken, omdat hij kennelijk ieder pad in de wijde omgeving kent. En iedere avond weer feest om verrast te worden met een heerlijke maaltijd bereid door de eigenaar zelf die koken tot een ware kunst heeft verheven. Als je van fikse wandelingen kunt genieten en lekker eten en drinken weet te waarderen een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Rein08-07-2017

Mooi hotel, gerund door fijne mensen

Le Cassini is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Schone, rustige kamers, goede bedden, een uitgebreide ontbijttafel en heerlijk avondeten. Maarten schotelde ons iedere avond creatieve en uiterst smaakvolle gerechten voor. Het hotel heeft een kleine en gezellige gemeenschappelijke ruimte waar onder het genot van een versnapering volop gelegenheid is om, al dan niet met andere gasten, de dag te bespiegelen. Sophia en Maarten zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze denken ook graag mee over te ondernemen tripjes of te fietsen routes. Erg attent vond ik de mail van Sophia, een paar dagen voor aankomst, waarin zij informeerde naar eventuele eet- of dieetwensen. Ik kan Le Cassini van harte aanbevelen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9fgerbrandy04-07-2017

fantastisch plek

We waren voor een 5 daagse fietsreis in Cassini. Sophia en Maarten doen er alles aan om het je naar de zin te maken zodat het voelt alsof je thuis bent. Het eten is van geweldige kwaliteit. Elke dag weer wat anders. Er is een garage voor de fietsen die op slot kan. Er zijn zelfs fietspompen. Kortom een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Frans06-07-2016

Superplek

Heerlijk gelegen hotel met een fijne ontspannende sfeer. De eigenaren Sophia en Maarten maken dat je vakantie er een is die je niet snel vergeet. Heerlijk eten, fijn terras in de zon en prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen in de bergen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Els Kin16-08-2015

Gezellig hotel met ongedwongen sfeer

Met een aantal vrienden, allen wielertoeristen, hebben wij een fijne vakantie gehad in de Alpen. Hotel le Cassini is ideaal gelegen om de cols van de Alpen te beklimmen. Maarten en Sophia, de hoteleigenaars proberen het hun klanten naar de zin te maken. De kamers zijn basic, maar voor ons was dit voldoende (het bed was zeer goed). Het ontbijt was vrij uitgebreid en zeker voldoende, er was gans de dag vers fruit ter beschikking en het 3 gangendiner was uitmuntend. Wij hopen hier nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10prachtig05-07-2015

prachtig

Prachtige week gehad alweer in hotel le Cassini,vriendelijke nieuwe uitbaters,altijd met de glimlach,lekker eten,rustig gelegen ,ik zelf was er om te fietsen maar ook wandelaars kunnen er genieten,en als wintersporter moet het ook ideaal zijn.

Alleen gereisd in juni 2015

• 7B. van Tintelen27-06-2015

Fijn Hotel

Dit is een fijn hotel als basis, als je wilt fietsen in de Alpen. Rustig en mooi centraal gelegen. Een gastvrij ontvangst en heerlijk eten. Ruimte om je fiets afgesloten te stallen. Als je er niet wilt fietsen...wat wij in die omgeving bijna niet geloven. Zijn er leuke andere dingen te doen. Zoals bijvoorbeeld een atelier voor pottenbakken bezoeken. Of een bakker die zonder machine, nog ouderwets met gebruik makend van de berg zijn brood bakt. Of naar een bierbrouwer. In dit hotel wijzen ze je graag de weg.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Merlandi23-02-2015

Leuk, rustig en mooi gelegen hotel!

Le Cassini ligt mooi gelegen tussen Les Deux Alpes en Alpe d´Huez. Binnen 15 minuten ben je in het ski dorp Les Deux Alpes en heb je pistes voor elk niveau. De gastvrije en vriendelijke eigenaren, het heerlijke eten en de nette kamers hebben er voor gezorgd dat wij graag nog eens terugkomen hier!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Bert10-02-2015

fantastische plek

We waren er met heel veel sneeuw, en dan is het net een sprookje. Uit de drukte en toch dichtbij alle faciliteiten. De nieuwe eigenaars zijn echt geweldig; en een fantastische keuken

Gereisd met vrienden in januari 2015

Hotel Le Cassini info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages