Weer vandaag3°-1°

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons d'Aix voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Les Balcons d'Aix in het Nederlands

Heeft nodig een opknapbeurt nodig

A. Mulder, 15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Kamers verouderd. Toe aan opknapbeurt. Wat vervallen complex. Veel mankementen (douches). Uiterst sober. Verwacht geen luxe. Slechte en kleine bedden.

Voor ons geen 2e keer

chantal, 19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement ligt goed t.o.v. het dorp, waar overigens in de zomer vrij weinig te doen is. Misschien in de winter meer maar dat weet ik niet.

Het appartement was verre van schoon, uitzicht was dramatisch en het was klein. Wij hebben 4 dagen de omgeving verkend en die was schitterend. Wij vinden het geen aanrader. Personeel vriendelijk. Maar alles slecht onderhouden.

Een opknapbeurt is op zijn plaats

Appartement leek wel niet afgemaakt.

Gerard Broeks, 5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In het apparte ment ontbrak van alles, geen kapstok geen toiletrolhouder of handdoekhaakje in het toilet of badkamer, ook het servies was minimaal, 6 glazen en dat was het.Douchen kon niet met 4 personen, te weinig warm water, laat staan met 7 personen waar het appartement voor geschikt zou zijn.

absoluut GEEN aanrader, hoewel de mensen bijzonder vriendelijk waren, maar hier konden ze niets aan doen.

Goede bediening, mooi hotel

Belg uit Brugge, 9-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes7

Goed uitgerust hotel, om een aangenaam ski verblijf te hebben. Helemaal uitgerust terug gekeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons d'Aix in Le Féclaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons d'Aix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Balcons d'Aix scoort een 5.95 uit 10 op basis van 11 reviews.