Appartement Les Terrasses du Corbier

7.7Goed

• 8.1Ligging t.o.v. pistes
  • 7.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses du Corbier voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

20 reviews over Appartement Les Terrasses du Corbier

• 7Marianne12-03-2017

Klein, eenvoudig maar wel netjes en schoon

Wij hadden een 6 pers. appt. Met vier personen goed te doen, omdat we er slechts ontbeten! Bedden zijn hard, stevig matras en kraken niet! Alles was schoon. Koelkast, afwasmachine, magnetron prima! Ligging niet perfect tov de piste, maar op zich goed te doen: klein stukje lopen en klein klimmetje naar de skilift. Kastruimte beperkt, net genoeg. Wij zaten op 8e verdieping zonder bovenburen. Door terrasbouw heerlijk rustig! Balkon aan achterkant, dus geen zon, maar wel mooi uitzicht op de bergen! Zwembad klein en niet heel warm.. Binnenbad is slechts twee meter lang, rest is buiten. Ach, heel veel bijzonders is het niet, maar de prijs is er ook naar!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 3Jan20-03-2016

Redelijk maar zeker niet meer

Mooie omgeving en schitterend skigebied boven. Verder appartement en gebouw oude afgeleefde zooi uit de jaren 80 ?. Gezamenlijke ruimte sluit in de vroege avond. Veel Hondenstront rond gebouw wat niet opgeruimd wordt. In appartement zelf. Oud beschadigd grenen meubilair, geen afzuigkap in keuken waardoor je hele appartement en je kleding stinkt naar baklucht, geen electrisch werkende afzuiging in toilet en badkamer, tapijt en beddendeken met vlekken, lampen die het niet doen, warm water al in de middag op waardoor je niet warm kan douchen.Tv slechts 1 Franse zender of je moet 40 euro extra betalen voor meer zenders, als je niet kan skiën moet je met je spullen een paar honderd meter lopen sjouwen de heuvel op, winkelcentrum ook hard aan renovatie toe. vergane glorie. Oude vieze tegelvloeren, 100 trappen op en af. Kapotte ruiten e.d slechts 1 geldautomaat die ook nog eens niet werkte. Als je hiervan houd. Vooral boeken !.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8Armande29-03-2015

Geweldige prijs/kwaliteit in maart/april

Met z'n tweeën een 6 persoons appartement, ja is decadent, ja, is nodig voor wat betreft de ruimte. Keuken en badkamer met 6 personen gebruiken is bijzonder krap. Maar met z'n 2n natuurlijk heerlijk ruim. Inventaris is goed voor elkaar, magnetron, vaatwasser, waterkoker, broodrooster, koffiezetapparaat. Alles keurig voor elkaar. Warm water is snel op aan het eind van de dag. Dus vroeg stoppen met skiën en douchen of pas laat gaan douchen. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. De prijs van het appartement in maart t.o.v. de schoolvakanties is absurd hoog. Je betaal voor het appartement ong. 380 euro voor een week in maart/april terwijl januari/februari de prijs oploopt tot ruim 1400 euro. Bijzonder aardig personeel bij de receptie! En ze spreken Engels!

Gereisd met partner in maart 2015

• 8bounty6722-01-2011

Mooie kamer en schoon complex

Het complex is minder groot dan de andere torens en daardoor is het rustiger.. De kamer die wij hadden was ruim, hij was ook voor 6 pers terwijl wij met zn 2 waren en een hond... kamer was mooi schoon en alles zag er fris uit.. Alle keuken spullen waren aanwezig.. Een mooie plek voor een weekje in Corbier

Over Corbier, zijn we minder blij.. Als je niet kan skieen of boarden is het misschien leuk en je moet ook niet van gezeligheid houden in het dorp.. 1 dorpje verder iis het iets beter maar ook niet top.......Het is gewoon saai.... Maar het verblijf was goed!!!!!!!!!!!!!!....

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Elle06-01-2011

Mooi, maar wel lawaaierig

Mooi, appartement. Ruimte zeker voldoende. Door de voordelige prijs wel behoorlijk rumoerig om met kinderen te gaan! De appartementen zijn vooral in trek bij jonge mensen (prijs) en die houden er totaal geen rekening dat er ook kinderen aanwezig zijn als ze na een nachtje stappen nogal lawaaierig thuiskomen. Minder praktisch is de afstand tot de skischool. OF je moet ver stappen en dit is niet handig met ski's mee, OF je moet de shuttle nemen en dat is ook minder handig als je het materiaal van je kids mee moet sleuren. Perfect appartementencomplex echter voor jongeren die reeds kunnen skieën, want er is een skilift op zeer korte afstand van 't appartement!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Joke Veenendaal28-03-2010

prima appartement voor die prijs

prima appartement, aardig personeel achter de receptie. Extra dag bij kunnen huren. Zwembad prettig na een dag skieen, alles goed georganiseerd.

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Nico07-03-2010

Niet met kinderen die naar de opvang moeten.

Goede residentie, maar af te raden als je kinderen naar de opvang of skiles moet brengen. De "garderie" lag niet ver van de residentie en was makkelijk via een galerij te bereiken kwamen wij op voorhand te weten. Wat men er niet bij verteld is dat deze galerij alle gebouwen verbind met veel hoogteverschillen en je dus tot de kinderopvang vanaf deze residentie zo maar even 197 trappen naar boven mocht doen. Om deze galerij te bereiken moest je ook eerst langs buiten om een helling van 3 verdiepingen naar boven klauteren. Niet evident als je dit 2 à 4 keer op een dag moet doen met 2 kleine kindjes. De eerste stoeltjeslift ligt op slechts 50m van deze residentie, maar deze lift is traaaaag. En als je verder door wil naar andere delen van het gebied moet je terug verschillende hele trage liften nemen... Geen goede locatie voor iemand die al redelijk goed kan skiën dus. Een voordeel is dan weer dat je een Sherpa winkel beneden in de residentie hebt.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Janneke19-01-2009

Top spot!

Op dit appartementencomplex is niets aan te merken!! Wij hadden de goedkoopste studio met 2 personen en we hadden meer dan genoeg ruimte. Bad, keuken (incl uitgebreid keuken gereedschap), stofzuiger, balkon, supermarkt als buren, mooi uitzicht etc. Alles was aanwezig! Het is een schoon en relatief nieuw complex. Naar de skilift is het ongeveer 100 meter lopen. Enige kleine minpuntje is dat het 'centrum' op enige afstand lag. Via een vreselijk gangenstelsel met veel trappen kom je uiteindelijk bij een paar winkeltjes/restaurants uit.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Anina met gezin en bevriend gezin05-03-2008

We waren met twee gezinnen in twee appartementen, en hebben nog nooit zo'n vlotte georganiseerde incheck gehad als hier. De appartementen zijn schoon, praktisch ingericht,hebben goede bedden en veel opbergruimte. Wij hadden zicht op de piste en het veel gebruikte zwembad en vanaf 12 uur zon op het balkon. Le Corbier is een leuk dorp, geen rijen bij de lift, met als enige minpunt dat voetgangers slechts 1 skilift mochten gebruiken van half 11 tot 11 en van half 2 tot 2, beetje klantonvriendelijk. Het tweede minpunt is dat je voor de dokter zo'n vier trappen af/opmoet en dat is met je been in het gips eigenlijk niet te doen. Wij vinden Les Terrasses zeker een aanrader.

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Dijkstra04-02-2008

Prima accomodatie met veel ruimte en na een paasr meter naar boven lopen kun je op de ski's naar de piste toe. Het zwembadwater is inderdaad wat aan de koude kant. Verder uitstekend en waarschijnlijk een van de betere appartementen in Le Corbier!

Gereisd met familie in januari 2008

1 tip over Appartement Les Terrasses du Corbier

• Armande, 29-03-2015 Rapporteren

Neem je eigen dekbed mee! Ze hebben in het appartement alleen dekens....Zonkant aan te raden. We zaten op de 2e verdieping. Op de 1e is bgg en dus ook de skilockers en op de 3e het zwembad en receptie. We hebben geen gebruik hoeven maken van de lift. Echt ideaal.

0 vragen over Appartement Les Terrasses du Corbier

Appartement Les Terrasses du Corbier info