Appartement Les Alpages du Corbier

FrankrijkRhône - AlpsLe Corbier

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Alpages du Corbier voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 41 reviews

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

42 Reviews over Les Alpages du Corbier

• 7Ella12-01-2019

Aanrader

Na een afschrikwekkende, verschrikkelijke check-in bleek de accommodatie goed en geweldig te liggen aan de piste. De tweepersoonskamer is top, zo ook de badkamer. Slaapbank is ok. Uitzicht prachtig met balkon. Het zwembad was heerlijk verwarmd. Ook super fijn de ski verhuur in het pand. Wel raadzaam van te voren materiaal te reserveren. Zo ook is het handig een parkeerplaats in het gebouw te reserveren. Kortom een aanrader, ondanks de urenlange check-in.

• 3Theo30-03-2018

Voor ons Nooit meer!

Aankomst, alles buiten uitladen en eerst je wagen bergafwaarts op 10 minuten lopen parkeren. Je bagage door allerlei gangen, diverse liften, door de sneeuw, trappen op naar je verblijf slepen. Met 8 personen 1/5 uur bezig geweest. Voor ouderen echt niet te doen. Vies appartement met een hoop gebreken waar niets aan gedaan wordt, slapen onder dekens met vreemde vlekken. Dubbel afschrijven borg, let op dit gebeurt vaker in Frankrijk met pinnen! Geen inventarislijst dus eigenlijk geen controle, bij vertrek krijg je niet direct controle maar dit doen ze naderhand. Je krijgt geen bewijs van de 300 euro borg die je met Visa moet voldoen, er kan dan naderhand gewoon wat afgeschreven worden omdat bv de televisie is verdwenen. Is tot op heden niet gebeurd maar dit zou wel kunnen.

Enige positieve van het appartement is dat je zo de piste op skiet naar de lift.

• 3Mevr. Olree29-03-2018

Echt nooit nooit meer, niet doen!

Op de piste heel relax! Maar dan, appartement vies, vuil, kapotte verwarmingen, koelkast,waterkoker, gordijnen, incompleet servies. Bedden zeer slecht, te kort en stapelbed viel uitelkaar vieze dekens (vlekken). Verstopte douche, haren van 3jaar in het badputje. Geen kastruimte, parkeren in de bagger op10min lopen bergaf. Aankomst en vertrek een drama bagage moest in parkeergarage opgestapeld, dan de auto wegzetten en dan een karretje scoren omdat we door het gehele complex moesten lopen om dan ergens op de 4e weer naar buiten in de sneeuw 2 inmens hoge trappen op moesten . In het volgende gebouw naar de 2e eindelijk in ons appartement waren. Geloof me het kon niet anders!! De waterkoker is na 3 dagen vervangen maar de rest is na veelvuldig klagen niets aan gedaan. Met 4 pers in 6 pers appartement nog veel te klein.

• 3Paul Van Royen - België03-03-2018

Nooit meer

Ligging op 100 m van skilift, super, men kan binnenskiën tot ski-lockers. Winkelcentrum bereikbaar via nijdig klimmetje maar doenbaar, mooi skigebied, alhoewel de pistes in Saint-Sorlin en La Toussuire nog mooiter zijn, maar daarmee is al het positieve gezegd ... Vervallen gebouw (ondanks leeftijd), incheck chaotisch (ca. 20 minuten per appartement) en men kon niet zeggen wanneer app. beschikbaar zou zijn zodat het 17 uur werd (waren reeds om 11 uur aan incheckbalie), om het sneller te betreden konden we het wel ongepoetst krijgen, wat we uiteraard niet wilden, desondanks was het appartement om 17 uur toch niet gepoetst (vuile vaat en vaatwasser, kookplaat, dampkap, badkamer en douche plakte van zeepresten, tafel zag echt 'zwart' van het vuil, ramen, app. stonk naar sigarettenrook... Zeer klein appartement (6 personen, waren slechts met 4), keukenservies onvolledig, geen enkel glas was hetzelfde. Vaatwasser en microgolfoven defect, vaatwasser pas na 3 dagen vervangen door... andere defecte vaatwasser (gevolg zwembad in appartement), verschillende lampen defect, vuile matrassen (bloedvlekken), vuil vast tapijt. Zeer kleine badkamer + afzonderlijke douche (zonder verwarming en zelfs geen muurhaakje om je kleren/handdoek op te hangen), veel te weinig bergruimte, keukenkast staat voor radiator zodat temperatuur in kast zeer hoog oploopt. Pas de 4de dag werkte alles naar behoren, maar dan na diverse keren te zijn gaan klagen aan een receptie (die weinig open was) met arrogant personeel (Maud!) dat de schuld afwimpelde op anderen. We wachten nog op een beloofde compensatie voor al deze ongemakken en het niet gekuist zijn van het appartement. Gaan reeds 30 jaar skiën in Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt! U bent verwittigd!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Louise08-01-2018

Heel erg leuk!

Alles was goed, alleen bij het inchecken was het personeel misschien iets "te goed" hierdoor duurde het erg lang

• 4Wouters27-12-2017

Nooit meer

Positief: - Je kan skiën tot aan de skilockers. - Geen overrompeling op de skipistes. - Een leuk, rustig dorpje

Negatief: - De check-in duurde eindeloos. Verschillende gasten klaagden erover. Je moest eerst meer dan een uur aanschuiven om in te checken. Bleek dat om 4u de kamer nog niet klaar was. De heer aan de balie kon me niet zeggen hoelang het zou duren eer ons appartement klaar was. Toen ik vroeg of ik terug heel die rij moest aanschuiven, kreeg ik als antwoord: hangt er vanaf hoe lang de rij is (dus ja je kan terug een uur aanschuiven)... - Geen warm water, eerder lauw, zelfs in het midden van de dag. Na het skiën, wanneer iedereen doucht, is het water zelfs echt koud. - Zeer klein appartement.In de keuken/living zitten alle kastjes vol met keukengerei zodat je zelf nergens je spullen kan zetten. - Het appartement was niet schoon. We hebben twee honden bij en hebben dit ook op voorhand aangegeven waardoor we wel een kamer gekregen hebben waar nog dieren gelogeerd hebben (wat normaal is). Je moet 50 euro per hond bijbetalen, dan wil ik ook graag een even schoon appartement als de rest. - De matrassenbeschermer in bed was echt vies. Dit is de tweede week van het skiseizoen, ik wil hier in april niet binnen komen. Geen idee hoe vuil het dan is. - Je kan niet van de receptie (eerste verdieping), rechtstreeks naar het zesde. Je moet dan twee liften nemen. Ze hebben wel bagagekarretjes maar met alle bulten, is dat niet zo evident.

Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.

• 8Gijs04-03-2017

heel fijn als je voor skieen gaat

Ligt direct aan de piste en dus direct uit appartement zo de piste op. Wel even sjouwen met je bagage omdat het complex uit 3 losse gebouwen bestaat die niet met liften met elkaar zijn verbonden waarbij wij in het hoogst gelegen gebouw c zaten. Appartement klein maar volledig. Buiten de slaapbank geen gemakkelijke stoelen waarbij de balkonstoel uitkomst moest bieden. Badkamer en appart toilet. Slaapkamer met 2 persoonsbed en slaapbank met 2 slaapplaatsen in de woonkamer. Inchecken duurde lang, er werd goed engels gesproken. Prima skigebied als je voor het skien gaat. Alle inkopen op loopafstand van minder dan 10 minuten te krijgen. Supermarktje op 5 minuten, grotere supermarkmen goede slager/traiteur ietsjes verder maar prima lopend te doen. Zeker aan te bevelen. Niet druk bij de liften in de carnavalsweek, nergens hoeven wachten.

• 7Esther07-03-2016

genoeg sneeuw

inchecken was chaotisch, receptie weinig open, slapen onder lakens met dekens. bedbank was niet echt ideaal. Wel vaatwasser en bad. Zwembad was heerlijk qua temperatuur. Ligging prachtig. Gratis skibus naar middelpunt le Corbier. Skilift naast appartementencomplex. Voor beginnende skier, minder makkelijk. lockers skimateriaal op 4e verdieping en dan veel gesleep buitenom met skilatten op trap naar beneden. gevorderde skier kan op helling naar beneden...

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Alice25-01-2016

prima plek voor 1 weekje skiën

Prima locatie super gelegen. Inchecken ging wat chaotisch. Zweembad heerlijk, sauna was een tegenvaller veel te koud. Bij binnenkomst 58 graden. Met veel moete op 64 gekregen dus nog veel te koud. Skigebied is leuk maar haalt het niet bij bv portes du soleil. Veel trage liften en slepers. appartement was prima

• 8Madeleine26-12-2015

Mooi appartementencomplex aan de piste

Jammer dat er te weinig sneeuw was om naar het complex te skiën maar het ligt fantastisch.

Appartement Les Alpages du Corbier info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij