Aparthotel Etoile des Neiges

Meer aparthotel info

52 reviews over Aparthotel Etoile des Neiges

• 9jos24-02-2013

Goedkope kwaliteit!!!

Het appartementgebouw is in 2011 gerenoveerd. De appartementen zijn Frans, dus niet groot. We hadden met 4 personen een 6 persoons app. voldoende ruimte. Een ruime slaapkamer en een nis met 2 eenpersoons bedden. De bedden waren goed, dekens nieuw. Een goede badkamer, met een klein ligbad en nette wastafel. Warm water voldoende nu. Kleine keuken. Het appartement is voldoende uitgerust, alleen wat weinig koffiekopjes en geen theepot. Brigitte, de beheerster, is vriendelijk en hulpvaardig. Busreizigers kunnen hun bagage in de receptie zetten, waar toezicht is of de deur op slot. De bar is er niet meer, wel een winkeltje met streekproducten. Uitzicht over vallei. Al met al een prima verblijf. Le Corbier is een (oud) skigebied met pistes voor iedereen. De liften zijn nog steeds erg traag. Er is een gratis pendelbusje en een gratis busje naar LA Toussiere. Inderdaad veel trappen om van de ene plek naar de andere te gaan. Er zijn wat bars en restaurants. 3 supermarktjes.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7Erik23-05-2010

Eenvoudig

Met 4 personen in een 3-kamerappartement gezeten. Het is niet erg groot. Afstand van de piste is niet ideaal. Je moet een heuvel oplopen die behoorlijk steil is. Met skischoenen is dat een ramp. Skidepot is dan ook zeer zeker aan te raden.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 5Besuijen25-03-2010

Leuke vakantie maar niet nog een keer

het hotel heeft wel een goeie ligging maar kwaliteit is ver te zoeken maar voor een budget vakantie en wat wij ervoor betaald hebben was het goed te doen je was in een paar min. lopen op de piste het skigebied is geweldig alleen jammer dat het niet zo'n goed weer was. het gebied zou ik nog wel een keer naar toe gaan maar naar le cobier niet meer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2010

• 5Anoniem01-02-2010

Niet teveel van verwachten

Zoals de titel al zegt, verwacht niet teveel van dit appartementen complex, Le Corbier zelf is een oud dorp, waar je niet veel kan beleven, wij zelf zaten in een rustige week dus dat heeft ook zeker meegespeeld.

Het personeel in Etoile de neige, en de Gotcha bar is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers laten veel te wensen over! de bedden zijn slecht en er is vrij weinig warm water beschikbaar (vaak koud douchen) en de kamers zijn oud en niet heel erg schoon, Het half pension is daarin tegen goed te doen. Ruim ontbijt en het avond eten is ook lekker (Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten als in, lasagne/coronblue etc..

Het skigebied Les Sybelles is erg mooi, grote/brede pistes! en bied mogelijkheid tot mooie tochtjes naar andere dorpen, wij zullen niet zo snel meer terug gaan naar Le Corbier, maar de dorpjes in de omgeving lijken mij wel de moeite waard!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8thomas en loes10-01-2010

Super prijs kwaliteit verhouding!

Wij kunnen ons volledig bij de review van Wilfred en Nelleke aansluiten (26/12/09).

Voor 200 euro een 8 daagse skipas in een mooi skigebied, met appartement en half pension met zeer goed eten, is echt top!

De kamers zijn vrij basic, klein, maar zeer netjes en schoon, prima bedden en een bad. Helaas niet altijd warm water. Apartementen liggen wel zeer dicht bij de pistes en je kan letterlijk tot voor de deur skien.

Het ontbijt was echt super, alles wat je kan verwachten van een top ontbijt en in overvoeden. Ook de diners, die zelfs opgediend worden zijn erg smaakvol.

Als je een losse skipas voor 8 dagen koopt ter plaatse, kost dat ruim 210 euro.

Je krijgt bij Husk dus echt een prima deal. Kleinigheidje is dat je letterlijk de DJ's en hun 'draaikunsten' in je bed hoort dreunen tot een uurtje of 1 of 2.

Conclusie: top vakantie voor een top prijs.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Wilfried en Nelleke26-12-2009

Bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding

Na alle negatieve berichten gingen wij zonder verwachting naar Etoile des Neiges. Inderdaad als je de kamer binnenkomt denk je dat je de skilocker inkomt, maar wel schoon, nieuw douchegordijn en alles werkte. Ontvangen door een gezellig team van de Gotchabar en de reisleiding, die de dagen erna ook zorgde voor een gezellige sfeer tijdens het happy hour en de feesten 's avonds. De kok Richard moet iedereen het hele seizoen in ere houden, want hij kan toveren met het beschikbare budget. Het avondeten was iedere avond echt goed te noemen. Soep vooraf en een heerlijk hoofdgerecht gemaakt met verse ingredienten. Van lasagna tot franse avond met uiensoep en tartiflette, racletten. In een woord super!!! Ook het ontbijtbuffet was compleet, jam, verschillende soorten kaas en vleeswaren, vers stokbrood, croissants muesli, vruchtjes yoghurt, gekookt ei etc. Oke voor luxe kamers moet je hier niet naar toe! Dus mensen niet zeuren. Onze complimenten aan het totale team van Husk en Gotchabar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Meneer B02-12-2009

Goede Prijs-Kwaliteit combo!

You pay for what you get.

Betaal je weinig, verwacht dan niet teveel.

De kamers en het hotel zijn natuurlijke niet van 5sterre luxe, voor jongeren (doelgroep husk) prima. Wij hadden zelfs een bad, iets wat ik niet verwachte voor de betaalde prijs maar zeker wel waardeerde.

Verder gelijk op de piste vanuit de kamer, prima geregeld.

eten was soms wat simpel, maar wederom, daar betalen we ook voor.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

• 2Kim25-11-2009

In 1 woord: Afschuwelijk

Wij zijn hier geweest voor een mini-ski, gelukkig maar want langer dan 3 dagen had ik het hier niet uitgehouden. Alles smerig, kamers, bagageruimte, gangen, bar, wc's.Ons appartement lag direct onder de bar, keiharde muziek tot 2 uur s'nachts. Daarna komt de jeugd luidruchtig terug naar hun kamers, voor 3 uur slaap je niet. Wij kwamen om te skien, dus wil je toch weer vroeg op de piste staan. Het allerergste was dat er GEEN warm water was. De geiser was kapot, de erste dag dus niet gedoucht, bah. Dag erna nog altijd niet gemaakt, maar er werd naar een oplossing gezocht. De oplossing: douchen bij het gemeentezwembad. Dit werd ons tijdens het eten om 19.00 uur medegedeeld, en er werd bijgezegd dat het zwembad wel om 20.00uur dicht ging. Te belachelijk voor woorden. Het is een goedkoop appartement dus veel kun je niet verwachten, maar warm water is toch wel een basisbehoefte!!Het eten in het restaurant was wel verrassen goed en de ligging tov de pistes is prima. Maar al met al:NOOIT MEER

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2007

• 6Marco29-09-2009

niet meer

het complex is heel oud en vervallen. de kamers zijn klein en vies. voorzien van oud meubulair.voor jongeren ,studenten geen probleem. voor stelletjes en ouderen denk ik wel. maar voor de prijs die je betaalt is het natuurlijk ook niet mogelijk veel meer te verwachten. het dient wel gezegd te worden, dat de verzorging van het eten ( iets wat ook nog bij de prijs in begrepen is) zeer goed geregeld is en het eten ook nog eens lekker is. het skigebied is klein en heeft dus niet veel mogelijkheden. voor beginners is het hier wel een goed gebied om te leren. wil je het skigebiedje echter verlaten om ergens ander te gaan kijken, moet je wel gevorderd zijn, want een ander dorp in dit gebied is alleen te bereiken via een zwarte piste welke in het begin van het parcour als blauw wordt bestempeld en je dus op de helft ineens verrast wordt door de zwarte afdaling.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 4tomas helsen20-04-2009

kortom: vuil

normaliter zouden we eten in ons eigen (wel prachtig) hotel maar gezien het 'einde seizoen' was moesten we hier komen voor ontijt en avondeten. het personeel was best vriendelijk maar het restaurant was ronduit vies! ook de borden, het bestek was onvoldoende zuiver. kortom, nooit meer.

Gereisd met vrienden in april 2009

Aparthotel Etoile des Neiges info