Camping Le Cheylard

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Le Cheylard (Ardeche)

9Fenomenaal

4 reviews over Camping Le Cheylard

• 2017
    8Ben B03-09-2017

Servicegericht, rustig, fijn zwemmen

Kleine, rustige camping in nog niet echt ontdekt stuk van de Ardèche; geweldig voor sportieve fietsers! Ambachtelijke pizza's op overdekt terras; heel behulpzame, gastvrije beheerders. Geen animatie; wat goed is als je van rust houdt. In juni en begin juli maar weinig gasten, behalve rond lokale of regionale wieler-evenementen. Strandje aan rivier bij kleine stuw, is ook voor omwonenden beschikbaar. Begin juli wordt dit voor kinderen afgebakend. Water was van goede kwaliteit. Stadje op loopafstand, met een drietal behoorlijke restaurants. Natuur in omgeving is prachtig. Vanaf de camping met elektro-fietskarretje aan de overkant langs de gorges: de Rosalie! Het sanitair is zoals gezegd wat ouderwets en meestal netjes. Er was een koelkast met vriesvak ter beschikking van de kampeerders maar geen capaciteit voor koelblokken. Campingbaas was zo vriendelijk om een neefje een elektrische koelbox uit Avignon voor ons mee te laten nemen die we konden kopen. Die heb je dus wel nodig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8L.kouwenhoven23-08-2014

Zeker nog eens

Camping heeft een schoon en zonnig gelegen bewaakt strandje aan de rivier. De campingbeheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is schoon,maar wat gedateerd. Niet elke heeft elektriciteit. Heerlijk rustige camping. Omgeving is mooi. Dorpje op loopafstand.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden