Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

57 Reviews over L'Ile aux Cygnes

• 1Richard20-08-2022

Groot drama

Camping opgereden en direct er weer af. Vreselijk. Ga er niet naar toe.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Karin19-08-2022

Prima, wel lawaaiig

Camping met veel plaatsen zonder schaduw. Wij stonden tegenover het sanitairgebouw waar we tot laat in de avond (nacht) last van hadden. Ook de rumoer van het tegenoverliggende parkeerterrein hielden ons wakker. Sanitair prima maar oud. Uitzicht en ligging is Fantastisch; meer helder en schoon.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Mieke21-07-2022

Prima basic camping, toplocatie

Wij stonden tegenover de zeilschool en schuin tegenover het meer. Wij vonden het super, ook gezien de bomen = schaduw + aangenaam windje (fijn tijdens die hittegolf). De 1e week inderdaad (positief kinder) 'lawaai' en muziek van de zeilschool, maar na kennisgeving hiervan heeft de actieve receptioniste dit met hun kunnen oplossen en horen we op de gebruikelijke zeilschoolgeluiden overdag 's avonds niets meer. Overdag is het ook wel heel leuk om naar te kijken. Zorg inderdaad wel voor goede haringen en stormbanden, de wind kan ineens opsteken. Het sanitair vonden wij prima. Werd voldoende schoon gemaakt. Animatie voor ons niet belangrijk, maar was wel heel erg frans. Volgens de receptioniste zijn er sinds corona ook meer Fransen, maar ook nog wel Belgen, Nederlanders en Duitsers. We stonden tussen 2 Franse seizoengasten in, maar met beide erg leuk contact. Tot slot: het restaurant heeft een nieuwe kok. Voor ons een heerlijke vakantie!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Sandra10-08-2021

Een basic caming op een spectaculair mooie plek!

We zijn dit jaar voor de achtste of negende keer naar deze camping gekomen sinds ik zwanger was van onze oudste (nu 11 jaar). Het is een simpele gemeentecamping met redelijk riante plekken. Aan het meer sta je op zonnige dagen fantástisch, want het uitzicht overdag en s avonds is spectaculair. Maar iedereen ligt wel bij je ‘op de stoep’ overdag en als het stormt (en dan stormt het flink; er is menig luifel en (voor)tent gesneuveld, elke vakantie weer). De animatie stelt niet veel voor. Er is een volleybal veld, tafeltennis tafels en iedereen jeu de bouled er op los. Het beste vermaak vind je op het water. De camping beschikt over 45 ligplaatsen die voor een zacht prijsje bij te boeken zijn en dus snel vergeven zijn. Er zijn ook meerdere haventjes (Bourdeau of Aix les Bains) waar je bootjes kunt huren if waterfietsen (met of zonder glijbaan). De fietsen zou ik zeker niet thuis laten. Rond het meer kun je een aardig stuk vlak fietsen.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Chris10-08-2021

Website is mooier dan de camping in realiteit is.

We hadden 3 nachten geboekt, want anders waren we eerder vertrokken.Camping bevat veel seizoensplaatsen met verouderde caravans. Plaatsen zijn kaal met grind. Sanitair veel te weinig mogelijkheid voor zoveel plaatsen. 1 gebouw vervallen en buiten gebruik. Sanitair verouderd met hurktoiletten en maar 3 normale toiletten in nabijheid voor zo’n 50 plaatsen. Snel vies en er wordt slecht schoongemaakt. Wij hebben ons zorgen gemaakt over de coronaregels want niemand draagt een mondkapje en je kan geen handen wassen na toiletgebruik. Wij hadden onze eigen desinfectiefles bij om eerst de bril te desinfecteren.Eetgelegenheid slecht en onvriendelijk personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Staats26-07-2020

Prima camping!

Mooie week gehad. Eenvoudige camping met een prachtige ligging aan het water. Veel sanitairgebouwen. Geen supergrote camping. Omgeving is ook mooi. Om te fietsen of rond te rijden. Het is geen luxe, alles erop en eraan camping maar het voldoet prima! Wij hebben ons zeer goed vermaakt!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Marijke Groenhof21-04-2019

We komen graag weer!

Super camping, prachtig uitzicht op het meer waar je ook heerlijk kan zwemmen en prima sanitair! Wij kwamen er al voor de derde keer en het blijft één van onze favoriete campings! Relaxte en gezellige sfeer, voor de jeugd genoeg te doen en tal van mogelijkheden in de omgeving. Echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Bertje12-10-2018

Niet doen

Gigantische camping die mij aan de Joegoslavische staatscampings deed denken. Giga vol en en giga druk. We hadden een plek aan het haventje waar we. 's morgens door de trompetten, trombones, saxafoons, en nog wat blaasspul + drummer wakker werden getoeterd. Na 10 minuten ontdekte ik iets van het Franse volkslied in het super valse, uit de maat geblaas. Bleek te komen uit de zeilschool aan de andere kant van het haventje welke dus ook als muziekschool fungeert. Heb je ook nog dat er een 30 tal kindertjes daar op zeilkamp waren of zo en 8 uur 's morgens ook lekker te keer gaan met een basketbal. Dat soort van Franse volkslied hoorden we 3 ochtenden dus we waren lekker vroeg op. Toeterles duurde tot 12 uur, zeiden de buren. Zo zijn we vroeg ritten in de mooie omgeving gaan maken. Restaurant verkocht niet veel. Uit ellende maar Hamburger+frites voor 2 x 11,75. Klein kiezel strandje. Aix-Les-Bains is Kermis. Andere kant van meer rustiger.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Claire07-08-2017

Au top

Enfin un vrai camping familiale et humain. Très bon accueil, les sanitaires sont très propres et la plage et bien tenue et agréable. Nous avons passés un agréable séjour en amoureux et je recommande ce camping à ceux qui aime le calme et la nature.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Yann07-08-2017

Merveilleux camping au bord de l'eau

Nous venons de passer 15 jours sur ce camping. Un vrai accueil avec de l'écoute et de la gentillesse. Mentions spéciales aux gérants qui sont là dés que l'on en à besoin. Camping bien entretenu et animations conviviales et idéales pour les enfants. Nous y reviendrons dés l'année prochaine....

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair