Camping La Piscine

Meer camping info

19 reviews over Camping La Piscine

• 2019
    5Michelle Steur20-06-2019

Voor ons nooit meer deze camping.

Zeer slechte staat van onderhoud, in het sanitair heel veel dingen stuk en vies, de prijs in vergelijk met de andere campings naast piscine is veel te hoog. Een pluspunt, het mooie grote zwembad. Dit bleek ook want gasten van andere campings kwamen hier zwemmen. De omgeving blijft prachtig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

7Leo Hendrikx21-12-2016

Prima uitvalsbasis voor bikers en wandelaars.

Eenvoudige goede camping voornamelijk geschikt voor bikers en wandelaars. De camping ligt op korte afstand van het winkelcentrum en van de stad Bourgh d'Oisans aan de voet van de Alp d'Huez. De camping ligt langs de weg welke naar de top van de Alp d'Huez gaat hetgeen wat geluid overlast (niet storend) veroorzaakt. Sanitair was verouderd, word 3x daags gepoetst. Mooi zwembad (echter zonder veel speelmogelijkheden voor kinderen). De chalets waren redelijk nieuw en stonden niet te dicht op elkaar, een afscheiding met struiken zou voor iets meer privacy kunnen zorgen. De grasvelden zorgen voor voldoende mogelijkheid voor kamperen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn er in ieder geval volgend jaar weer !!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Jan en Jonas27-08-2016

Volgende keer andere camping!

Reservatie gedaan en nog voor aankomst gemaild dat we later zouden komen (1 dag), antwoord per mail "no problem" vanwege de campinguitbater, vertelde er niet bij dat, ondanks de "no problem", we de volle reservatie moeten betalen. Men verwees naar het "reglement". De nachten dat we er verbleven waren zeer lawaaierig, eenmaal door een door hen georganiseerde karaoke, tot ver na 24:00 uur, nochtans staat in het "reglement" dat het stil zou zijn vanaf 23:00 uur. .... Sanitair maar zus en zo onderhouden,lege papieren doekjes houder, kleine plaatsen, gevaarlijk gladde tegels in de oude douches,... . Vier sterren? waar halen ze het. "Money matters" voor deze uitbater en het "regelement" past alleen in hun kraam, de karaoke zal wel opgebracht hebben. De nachtrust (voor fietsers) schoot er bij in.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8meijer23-02-2016

ruim voldoende

top lokatie en relaxte sfeer. Iedereen die daar komt is er met hetzelfde doel. Het sanitair is niet super maar ook weer niet slecht. Zeker geen gezin/kindercamping maar om lekker te fietsen in de bergen is het prima. Restaurant en bar stelt weinig voor. Echter is er in het dorp zelf zeer veel alternatief. Zwembad is wel heerlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zou er zo weer terug komen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 4Rob - Spijkenisse19-08-2014

Vijf sterren slaat nergens op

Mooie ligging, goed zwembad en brood op de camping. Meer positiefs niet te melden. Toiletgebouwen hopeloos verouderd, niet schoon, en warm en koud water uit de douche. Kinderen horen schreeuwen die zich verbrandden. Water spuit uit de kranen, alles nat. In oudere beoordelingen las ik dit ook al, en er wordt niets aan gedaan dus. Dat vind ik arrogant en niet netjes naar de toerist. En dat voor 45 euro per nacht. Dan kan je beter naar een andere camping. En de rekening was 24 te hoog, vanwege reserveringskosten. Maar we hadden helemaal niet gereserveerd. Foutje van de receptie....

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Peter uit Culemborg14-08-2014

Prima camping nabij de Alpe d'Huez

Wij zijn hier inmiddels al 12 maal geweest. Prima uitvalsbasis voor te fietsen in de bergen en andere bergsporten. Personeel is vriendelijk. Snacks en brood zijn op de camping te krijgen echter voor de leuke restaurants moet je naar Bourg d'Oisan. De huisjes op de camping zijn prima!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Tebrunsvelt-Agterberg14-08-2014

Prima accommodatie

Camping la Piscine in Les Bourg d' Oisans is een gezellige camping met goed ingerichte en onderhouden huisjes. Het uitzicht is prachtig. Het personeel is klantvriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor een camping is de eetgelegenheid prima. Ook mogelijkheden om snacks af te halen. Dagelijks kan er vers brood worden besteld. In de nabije omgeving is een supermarkt. Qua ligging een goede locatie om in de omgeving te fietsen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 3Arnoud07-08-2013

Wie deelt hier de sterren uit?

Dat is mijn vraag bij deze camping. Wij vinden het een erg ongezellige camping. Twee rijtjes voor tenten/caravans en de nodige huisjes. Het santitair is met een dubbele franse-slag in elkaar geprutst. Het water spuit de kraan uit met een druk waar de brandweer trots op zou zijn, met als gevolg overal water behalve waar je het hebben wilt. Het zwembad is lekker maar niet bijzonder. Als je dief van je eigen portemonnee wilt zijn moet je naar deze camping gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 2Frank25-07-2013

5 sterren Camping maar dat zijn er 5 teveel

Hoe deze camping 5 sterren heeft gekregen weet ik niet maar waarschijnlijk hebben ze deze gekocht bij de plaatselijke supermarkt. We hadden eerst een Caravan deze bleek zeer vies van binnen bank totaal kapot en nog veel meer klacht ingediend en we kregen een chalet. Deze was direct bij de receptie goede plaats maar achteraf hadden we beter direct weg kunnen gaan. Bijna elke dag krijgen we de hond van de beheerder op bezoek en schijt ons de hele boel onder. Ik heb er iets van gezegd op een niet zo nette manier je krijgt dan als antwoord als het je niet bevalt dan hoepel je maar op. Elke morgen worden we gewekt door het geblaf van de 2e grote witte hond van de beheerder. Jammer dat dit zo moet op je vakantie, je bent hier om te genieten maar helaas is dat op deze manier niet mogelijk. Ik zal dan ook iedereen afraden om naar deze camping te komen. Huisjes zijn vies niet onderhouden alles is scheef en ook nog niet waterdicht. Veel vliegen. Klagen heeft geen zin want anders kun je gaan

Gereisd met familie in juli 2013

• 4Ferry22-07-2013

Ideale locatie, maar verder slecht!

Zoals de titel al aangeeft is de ligging van de camping aan de voet van de Alpe d' Huez ideaal. De camping heeft 5 sterren, maar eerlijk gezegd weet ik niet waaraan ze die hebben te danken; in ieder geval niet aan 't schone sanitair! Oja, 't zwembadje wat ze hebben is ook wel lekker voor wat verkoeling op een warme dag. Zou hier alleen weer heen gaan wanneer ze met de Tour De France weer de Alpe d' Huez op gaan!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

5 tips over Camping La Piscine

• Frank, 25-07-2013 Rapporteren

om te fietsen is dit een heel mooi gebied. Wel gevaarlijk omdat er bijna geen fietspaden en vrij druk met auto's.

• Ruud Hesen, 06-05-2013 Rapporteren

Eigenaresse spreekt perfekt Engels en dat is voor in Frankrijk een enorm pluspunt!!!!!!

• Peter uit Culemborg, 14-08-2014 Rapporteren

Ideale uitvalsbasis voor de sportieve fietser.

0 vragen over Camping La Piscine

Camping La Piscine info